DELF escolar 2020-2021

O departamento de francés quere informar ás familias do alumnado que cursa a optativa de francés da posibilidade de presentarse a un exame  externo chamado DELF SCOLAIRE  que a Alianza Francesa convoca en colaboración coa Consellería de Educación coa finalidade de obter un diploma recoñecido nunha ampla maioría de países e que pode mellorar e  enriquecer o currículo dos estudantes.

Os  membros  do  departamento  considérano especialmente interesante para 4º de ESO e 1º de bacharelato (DELF A2 ou B1), así como para 2º de bacharelato (DELF B1 ou B2). Ao longo destes anos  un grupo de alumnos e de alumnas obtiveron o DELF B1 e varios o DELF B2.
Acompañamos esta mensaxe de varios arquivos enviados pola Alianza Francesa ao noso centro:

Do 1 ao 26 de febreiro estará aberto o prazo de matrícula para a inscrición nas probas. Pode descargar aquí  a folla de matrícula.