Departamento de Música

Profesorado 2021/22   Programación   Resumo prog.

Manuel Maseda Deán

Xoana M.ª Paredes Durán (xef. dep.)

ECOPERCUSSIÓN

Organizado polo Departamento de Música e coordinado polos profesores Xoana Paredes e José Luis Lorenzo, o alumnado de 2º da ESO, baixo o título de "Ecopercussión" realizou, o xa tradiconal, obradorio de percusión con material de refugallo. Podedes ver un anaco desta actividade no seguinte video:

SETEMBRO

Festa da música no IES

Onte, 21  de  xuño, o noso   IES celebrou a  Festa  da música.  Trátase  dunha  festa  na que os  músicos  tocan  gratuitamente  en  espazos  diversos  e  nos  que  non é  habitual  a interpretación  musical: rúas, parques  públicos, hospitais, museos... O  departamento de  Música  quixo  sumarse  a esta  iniciativa coa  organización  de concertos  na  biblioteca  durante os  dous  recreos, concertos  nos  que  se puxo de  manifesto que  contamos  con  grandes  artistas  entre  o  alumnado.

Taller de percusión con material de refugallo

Hoxe, 11  de novembro,   estivo no  centro  unha  vez  máis  o  profesor  Didier  Díaz  Madan, membro do  colectivo  Ecopercussion, que  traballa  a percusión con  material  de  refugallo. O  alumnado  de  3º  de  ESO, en  diferentes  quendas,  tivo   oportunidade  de  gozar  dun  obradoiro  de  percusión    na  pista  cuberta no  que  traballaron   a  coordinación  e  a  atención  entre  outras  habilidades. A  actividade  serviu  tamén  para tomar  conciencia  das  posibilidades  que  se  agochan  detrás  de  materiais  aparententemente    inservibles    cara  a creación  musical.

O  obradoiro    foi organizado  e  sufragado  polo  departamento de  Música.

Taller de percusión con material de refugallo

Hoxe, 13 de novembro, o alumnado de 3º ESO A e 3º ESO C tiveron a oportunidade de gozar dun obradoiro de percusión na aula de música impartido polo profesor Didier Díaz Madan, do colectivo Ecopercussión. Este colectivo traballa a percusión con material de refugallo, de xeito que o obradoiro, ademais de traballar a coordinación e a atención entre outras habilidades, serviu para mostrar as posibilidades deste tipo de material para a creación musical.

Resultou ser unha actividade moi gratificante para o alumnado, que despediu ao profesor Didier cun gran aplauso.

Danza contemporánea para a igualdade

O  vindeiro  xoves  o  alumnado  de  Música  de  1º  de  Bacharelato  participará  nunha  actividade  de  danza  levada  a  cabo  por  Xiana  Vilas, coreógrafa  e bailarina.

A actividade está organizada polo departamento de Música en colaboración co EDLG ao abeiro do programa IGUAL - SON que a Secretaría Xeral de Política Lingüística promove en execución do acordo de colaboración asinado entre a Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza e a Consellería de Cultura e Turismo, para a educación en igualdade entre homes e mulleres, que introduce mensaxes positivas de rexeitamento de condutas machistas en desenvolvemento das actuacións do Pacto de Estado contra a violencia de xénero, NÓS CONTRA A VIOLENCIA.

PENDENTES

MATERIAIS DE 2º ESO