Xornada de portas abertas

O vindeiro 15 de Xuño ás 11.15 os pais/nais dos alumnos/as admitidos en 4º Infantil , así como aqueles admitidos noutros cursos de Primaria o próximo , curso terán unha reunión informativa no centro, onde se lle ensinarán as instalacións e o funcionamento do centro. Poden vir acompañados/as dos nenos/as.

Anexos autodeclaración comedor escolar curso 2017/18

Todas as familias que reservaron praza para o comedor escolar para o vindeiro  curso 2017/18 deberán cubrir o anexo de autodeclaración e entregalo no centro antes do 11/09/2017.

Gratuidade solidaria 2017-18

Aqueles alumnos/as que o desexen e cumpran os requisitos poderán acollerse segundo a orde do 16 de Maio de 2017 á axuda para adquisición de libros de texto(1º e 2º) ou a adhesión ao Fondo Solidario (3º e 4º). O alumnado de 5º e 6º deste centro está adherido ao Proxecto EDIXGAL, polo que non emprega libros de texto.

Así mesmo para todo o alumnado de Primaria con rendas per cápita iguais ou inferiores a 5.400 euros hai destinadas axudas para a adquisición de material escolar.

Que sabemos sobre Carlos Casares?

Preme  na icona para acceder as actividades interactivas que o equipo de Dinamización da Lingua Galega recompilou en torno a figura de Casares.

Programa Cultural Labarta Pose

15:51 minutes (14.52 MB)

Admisión curso 2017/18

ADMISIÓN CURSO 2017/18

Publicación de vacantes

Antes do 1 de Marzo

Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ( Anexo I ), que poderá ser  descargado  manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado.

Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir  acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

O anexo poderá recollerse tamén  na secretaría do centro.

1 ao 20 de Marzo

Presentación documentación ao baremo

1 ao 24 Abril

Publicación listaxes provisionais de admitidos

Antes do 28 de Abril

Publicación de listaxe definitiva

Antes do 10 de Maio

Formalización matricula e documentación

Entre o 22 e 30 Xuño

Normativa reguladora do proceso de admisión. Prema nos arquivos adxuntos.

Nota informativa do centro . Prema aquí

O horario de secretaría é de luns a venres de 9.30 a 10.20.

Representantes nais/pais/titores legais Consello Escolar

Trala votación o pasado martes 29 de Novembro as candidatas electas como representantes dos pais/nais/titores legais son:

Eva Mª Martínez López

Sonia Pose Canosa

Renovación Consello Escolar

O vindeiro martes 29 de Novembro celébrase no centro a votación para a elección dos representantes dos pais/nais ou titores legais do alumnado no Consello Escolar.

Lembramos que as candidatas presentadas son as seguintes:

COSTA NUÑÉZ, BELINDA

MARTÍNEZ LÓPEZ, EVA Mª

POSE CANOSA, SONIA

Horario da votación de 17.00 a 19.00

Para máis información preme nos arquivos adxuntos

Benvidos ao curso 2016/17

O novo curso escolar comezará  o vindeiro Luns 12 de Setembro  de 11.00 a 13.00 .

Así mesmo recordamos as familas do alumnado de 3 anos que o vindeiro xoves ás 10.30 terá lugar a reunión informativa coa titora do grupo.

CEIP LABARTA POSE

R/ MESTRE PLATAS S/N 15150 BAIO