Curso 2018-19

O vindeiro mércores 12 de Setembro comezará o curso en horario de 11.00 a 13.00 horas. A partires das 13.00 horas o transporte fará o seu percorrido.

Listaxe definitivo admitidos Fondo Solidario

Adxuntamos a listaxe definitiva do Fondo Solidario para 3º e 4º de Primaria, así como recordamos que o día 9 de Xullo  é o día de recollida de vales de 10.00 a 14.00 horas. De non recollerse nesa data, poderase facer  a partires do 3 de Setembro.

Fin de curso no Briño

Calendario escolar 2018/19

Xogos novos para o patio.

Grazas de novo a nosa ANPA coma sempre tan colaboradora, que nos mercou estes xogos para o patio. Mirade que ben o pasan os nenos.

Mercadillo Solidario

O  pasado 7 de Xuño realizamos un Mercadillo Solidario recadando fondos para a asociación Aloumiños.

Foi todo un éxito e recadamos 1224,70. Grazas a tod@s pola vosa colaboración!

Reunión coas familias dos nenos/as admitidos en 4º de Infantil

O vindeiro venres 15 ás 11.15 teremos a reunión informativa coas familias dos nenos/as de 3 anos que comezan a súa escolaridade no noso centro o vindeiro curso 2018/19.

Poden vir acompañados dos nenos/as.

Anexo autodeclaración comedor curso 2018/19

Resultado de imagen de gif animado admiracion

Todas as familias que reservaron praza para o comedor escolar para o vindeiro  curso 2018/19 deberán cubrir o anexo de autodeclaración e entregalo no centro antes do 11/09/2018.

Prema nos arquivos adxuntos para descargar os anexos e as instrucións. Tamén pode recollelas na secretaría do centro en horario de 9.30 a 10.20.

A mellor sopa do mundo

Noraboa aos nenos/as de 5º de Infantil e parabéns as mestras Laura, Nerea e Tamara por esta curta de animación premiada  en Nós tamén creamos.

Video gañador premios Ecovoz

Noraboa a Yago Regueira Bugallo por este conto, que gañou os premios Ecovoz 2018.

Fondo Solidario e axudas para libros e material escolar 2018-19

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

• O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2018.
  • A instancia será única para todos os fillos e fillas admitidos no mesmo centro para o curso 2018-2019. Pódese cumprimentar:
    • De xeito manual, recollendo modelo na secretaría ou descargando o  arquivo adxunto .
    • Na Aplicación Fondolibros, xerando así un número de solicitude e realizando a presentación ben na sede electrónica da Xunta de Galicia, ben de xeito presencial no centro.

O horario para recollida e entrega da documentación é de luns a venres de 9.30 a 10.20.

Admisión curso 2018/19

ADMISIÓN CURSO 2018/19

Publicación de vacantes

Antes do 1 de Marzo

Prazo presentación solicitudes. A solicitude será única segundo ANEXO  II  que poderá ser  descargado  manualmente deste enlace ou da aplicación admisionalumnado.

Esta solicitude( de ámbolos xeitos ten que ser entregada no centro) ten que ir  acompañada dun documento xustificativo da idade: DNI ou libro de familia e de ser o caso convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

O anexo poderá recollerse tamén  na secretaría do centro.

1 ao 20 de Marzo

Presentación documentación ao baremo de ser necesario.

1 ao 24 Abril

Publicación listaxes definitivas admitidos.

Antes do 28 de Abril

Formalización matricula e documentación.

Entre o 22 e 30 Xuño

Normativa reguladora do proceso de admisión.

Nota informativa do centro . Prema aquí

O horario para a entrega e recollida da documentación será de luns a venres de 9.30 a 10.20 horas.

Curso 2017/18

O vindeiro luns 11 de Setembro comezamos o curso en horario de 11.00 a 13.00  horas. Os autobuses farán o seu percorrido habitual.

Así mesmo os nenos e nenas de 3 anos que comezan este curso terán unha reunión coa titora o Xoves 7 ás 12.00 horas para preparar o Período de adpatación.