Kahoot da Historia das Matemáticas

O alumnado de 1º e 2º ESO tivo oportunidade de participar no kahoot da historia das matemáticas o pasado venres 31 de marzo. Desde 15 días antes o alumnado tiña unhas fichas para resolver posibles preguntas cuxas respostas se atopaban na exposición da Historia das matemáticas que organizou o Equipo de Dinamización da Lingua Galega durante o mes de marzo, mes das matemáticas.

O concurso estivo entretido e o alumnado participou activamente. Déronselle premios ás tres parellas que obtiveron máis puntuación, pero quedaron a pouca distancia varios dos seguintes clasificados. Noraboa para o alumnado gañador  e moitas grazas a todos e a todas as  participantes.

O primeiro premio foi para Sarah Uriona Vázquez e  Xiana Martina Alonso Castro de 2ºESO B

O segundo recibírono Yago Bouzas Durán e Miguel Franco González de  1ºESO D

e o terceiro  para Alicia Abelenda Pazos e Zoe Camila Alonso Castro de 2ºESO D