O traballo "Vaia cara" gañador do XI Concurso Estatístico "Incubadora de Sondaxes e Experimentos"

O traballo Vaia cara, realizado polos nosos alumnos e alumnas Pedro López González, Sara  Martínez  Vázquez,  Paula  Mosquera Mariño, Elena  Núñez Pena e Fernando Pizarro  Lema, baixo a  batuta  de Milagros  Diéguez (profesora de  Matemáticas), resultou gañador do XI Concurso Estatístico  "Incubadora de  Sondaxes  e  Experimentos" na  categoría  de  1º e 2º da  ESO. O  noso  centro será un dos que  represente  a  Galicia  na  fase  nacional do concurso. Parabéns  aos  gañadores!

O concurso  convocouno a  Sociedade  Galega para a  Promoción  da  Estatística  e  da  Investigación  Operativa (SGAPEIO)  coa  colaboración da  Facultade  de  Matemáticas  e  o  Instituto de  Matemáticas  da  USC,  a  Consellería  de  Cultura,  Educación  e  Universidade, o  Instituto  Galego  de  Estadística  e  Gadis.

Diploma  de  recoñecemento.