Nova reunión da Rede do IES do Milladoiro

Tralo "parón" causado pola incidencia da COVID-19 a Rede do IES do Milladoiro volve, este curso, a retormar as reunións de carácter trimestral que se viñan desenvolvendo no pasado. Baixo o lema "A convivencia, unha tarefa de todas e todos" e o propósito de seguir colaborando en distintas vías de traballo (desenvolvemento persoal, coordinación coas familias, prevención do acoso escolar e ciberacoso, igualdade, educación para a saúde e ocio saudable, interculturalidade e educación para a cidadanía global, rendemento escolar, orientación profesional-laboral, utilización das TIC e absentismo). A reunión, realizada o 30 de novembro, formulouse como unha primeira toma de contacto na que, tras analizar o que se fai neste momento no IES do Milladoiro, en colaboración cos membros da rede, se indicou a necesidade de retomar os protocolos de comunicación existentes. Nesta reunión produciuse a incorporación de novos membros: o mediador intercultural do Concello de Ames, a UACO e Cáritas Areté.

AnexoTamaño
REDE DO IES DO MILLADOIRO. 30 DE NOVEMBRO DE 2022.pdf2.64 MB