II REUNIÓN ANUAL DA REDE DO IES DO MILLADOIRO

O pasado 14 de marzo, celebrouse na Biblioteca do centro a segunda reunión anual da Rede do IES do Milladoiro. Os temas tratados xiraron arredor dos proxectos de colaboración entre os centros educativos do Milladoiro e a posta en marcha do acordo co Concello para que alumnado con condutas disruptivas preste servizos sociocomunitarios, entre outros. Ademais, compartiuse información sobre iniciativas do Instituto como os contratos-programa, a solicitude do Selo de Calidade Vida Saudable e as actuacións de futuro. A Rede do IES do Milladoiro, que empezou a traballar no curso 2015/2016, reúnese co periodicidade trimestral. Está formada por Anpa do Ies do Milladoiro “Anpa Milla”, AnpaÁgora do IES do Milladoiro, Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso), Asemblea de Cooperación pola Paz (Acpp), Asociación de Empresarios do Milladoiro, Centro de Educación Primaria de Ventín, Centro de Saúde, Concello de Ames, Escola Infantil do Milladoiro Garda Civil do Milladoiro, Fundación Secretariado Xitano, Inspección educativa e Instituto Galego de Xestión para o Terceiro Sector (Igaxes3).