AVISO IMPORTANTE

En atención as Instrucións dadas pola Consellería de Educación, Universidade e FP en relación co COVID-19, calquera consulta dirixida ao centro a poden formular ao enderezo electrónico info@ulaboral.eu.

CONCURSO DE MICRORRELATOS

BASES CONCURSO DE MICRORRELATOS

1. Os microrrelatos poderán realizarse tanto en galego como en castelán.
  2. O concurso está aberto tanto para alumnos, profesores e familias, mais cada grupo competirá nunha categoría diferente; e dicir, haberá unha categoría para o claustro docente, persoal non docente e familias e outra para o alumnado.
  3. A temática deberá estar relacionada con calquera dos obxectivos do desenvolvemento sostible da Axenda 2030.
  4. A extensión dos microrrelatos será entre 1 palabra e até 15 liñas (o título non se terá en conta no cómputo).
  5. O formato do documento deberá ser .pdf, .docx ou .odt.
  6. Os microrrelatos deberán ir asinados cun seudónimo, subiranse á páxina web do centro (www.edu.xunta.gal/centros/iesuniversidadelaboralcoruna) a través do enlace que está na portada (abaixo deste mesmo artigo). Ao correo electrónico autores.microrrelatos@ulaboral.eu haberá que enviar unha mensaxe indicando a identificación do seudónimo co nome real do autor ou aotora. Ningún membro do xurado coñecerá os nomes reais até que non estean decididos os finalistas.
  7. A data límite de entrega dos escritos será o 1 de maio de 2020.
  8. O xurado estará composto pola profesora Paloma Terrón e polos membros do voluntariado da biblioteca.
  9. De todos os participantes serán seleccionados 3 finalistas dos cales sairá o gañador.
  10. Todos os participantes recibirán un diploma e os finalistas obterán un agasallo pola súa participación.
  11. O premio para o gañador será un curso de surf ou padel surf (poderá escoller o que queira) para duas persoas.
  12. A entrega de premios farase de forma física no instituto, probablemente no mes de xuño.

Canceladas todas as actividades até novo aviso.

Boletíns 2019-2020

Boletíns 2018-2019