Mensaxe de erro

Notice: Undefined offset: 1 en counter_get_browser() (liña 70 de /srv/www/drupal7/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

Xornadas de acollemento ao novo curso escolar 2021-22

Publícanse as datas e aulas da xornada de acollemento dos diferentes grupos.

É importante recordar que seguen activas as medidas de prevención contra a COVID-19, polo que:

Prazas dispoñibles no CM de Instalacións de Produción de Calor

Neste curso 2021-22 implantamos o CM de instalacións de produción de calor na oferta de Modular. Os técnicos titulados nesta especialidade teñen unha alta inserción laboral e hai moita demanda por parte das empresas.

Non esquezas que por ser do réxime Modular, é posible compatibilizalo co traballo que teñas agora mesmo. Aínda dispoñemos de prazas libres e estás en tempo de matricularte.

Bolsas e Axudas para FP, Bacharelato e outros estudos.

Publicadas as bolsas e axudas para FP, Bacharelato e outros estudos non universitarios, Curso 2021-22. Clique na imaxe ou neste enlace para ver o documento informativo.

Parabéns olímpicos

A comunidade educativa do CIFP Coroso únese ao entusiasmo da poboación de Ribeira e envía os seus parabéns á atleta e antiga alumna ANA PELETEIRO polo seu éxito ao acadar a medalla olímpica en TOKYO 2020 e superar por dúas veces o récord establecido anteriormente por ela mesma.

Asimesmo queremos extender os nosos parabéns a toda a equipa olímpica polos éxitos e esforzo en chegar a esta convocatoria atrasada dos XXOO e superar as dificultades encontradas por causa da pandemia.

Xornadas formativas sobre Bomba de calor aerotérmica

Os días 28 e 29 de Xullo celebráronse no CIFP Coroso unhas xornadas de formación e actualización sobre bombas de calor aerotérmicas, organizadas pola empresa DIELECTRO, impartidas por persoal especializado do fabricante BAXI e dirixidas aos instaladores da comarca do Barbanza. A asistencia foi previa inscrición e o aforo limitado. Aínda así, asistíu unha boa representación dos instaladores da bisbarra, así como profesorado do Dept. de IMA do CIFP Coroso.

Trámites para a solicitude de títulos académicos

O alumnado do centro de calquera réxime ou ciclo que rematou os seus estudos (incluída FCT ou FCT+proxecto), ten dereito a solicitar o título académico dos estudos finalizados.

Para facer a solicitude do título, deberá facer previamente o pagamento das taxas (ver tarifas actuais de expedición de títulos) e a continuación entregar en secretaría a seguinte documentación:

Oferta formativa do CIFP Coroso para o curso 2021-22

Esta é a nova oferta formativa do noso centro para o próximo curso. Os nosos ciclos están tendo moita demanda e axudan a ter unha alta inserción laboral.

Anímate a formarte con nós!

Guía para facer a matrícula en 2º de Ciclos Medios e Ciclos Superiores

Desde secretaría facilítannos unha guía para que o alumnado que pasa a 2º de Ciclos Medios ou ben a 2º de Ciclos Superiores, realice a matrícula. Recomendámosche que o leas e que traias a documentación requerida. Desta maneira só tés que vir unha vez e evitamos aglomeracións de solicitantes.

Guía para facer a matrícula en 2º de FP Básica

Desde secretaría facilítannos unha guía para que o alumnado que pasa a 2º de FP Básica, realice a matrícula. Recomendámosche que o leas e que traias a documentación requerida. Desta maneira só tés que vir unha vez e evitamos aglomeracións de solicitantes.

Guía para facer a reserva de praza en ordinario e para persoas adultas

Desde o departamento de Orientación elaborouse unha guía moi detallada sobre como facer a reserva de praza en ciclos formativos no réxime ordinario e máis no de persoas adultas.

Esperamos que vos sexa de axuda.

Páxinas

Subscribirse a CIFP Coroso - Ribeira RSS