CM de Carrozaría e CS de Automoción, a prol da igualdade

Capó dun coche deseñado e pintado polo alumnado do CM de Carrozaría e do CS de Automoción.
Exporase de xeito permanente no centro vello do CIFP Coroso  para deixar constancia da mensaxe de tolerancia, igualdade e respecto que debe haber entre homes e mulleres.
Animamos ao profesorado e alumnado que se acerque a contemplalo.

Oferta de actividades extracurriculares para o alumnado

Este curso está previsto impartir como oferta extracurricular para o alumnado de ciclos medios e superiores do centro, dous obradoiros en inglés de carácter voluntario:

Novos ciclos de F.P. Dual

Novos Ciclos de F.P. Dual 2019-2020

-

A túa oportunidade para aceder ó mundo laboral. Fórmate cobrando un salario e cotizando á Seguridade Social en:

Oferta Educativa Curso 2019-2020

Oferta educativa curso 2019-2020

-

Presentamos a nova oferta educativa que no C.I.F.P. Coroso ofrecemos de cara ó vindeiro curso 2019-2020.

VIII XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NO CIFP COROSO DE RIBEIRA

VIII XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NO CIFP COROSO DE RIBEIRA.

O xoves 6 de xuño e o venres 7 de xuño de 2019. En horario de mañá

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio para a convocatoria do 2019:

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

Dates:
martes, 28 Maio, 2019 - 09:00 a 21:00

VIII - Mesa redonda do emprendemento: Creando Futuro

O 26 de febreiro celebrouse no CIFP Coroso a VIII Mesa redonda do emprendemento.

Agradecemos ós xerentes das empresas participantes a súa colaboración.

Páxinas

Subscribirse a CIFP Coroso - Ribeira RSS