Mensaxe de erro

Notice: Undefined offset: 1 en counter_get_browser() (liña 70 de /srv/www/drupal7/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

CELEBRAMOS O 8M - DIA DA MULLER TRABALLADORA

Celebramos o 8 de marzo, Día internacional da Muller traballadora, e este ano no centro quixemos visibilizar a mulleres creativas, científicas, inventoras.. e montamos unha exposición co legado desas mulleres. Dita exposición atópase repartida entre os dous edificios do centro.

8M Día Internacional da Muller Traballadora

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRAO MEDIO - CONVOCATORIA 2024

Nuns días abrirá o prazo de inscrición para as probas de acceso a Ciclos Medios. Ditas probas serán o 23 de maio, e o CIFP Coroso é unha das sedes nas que se poden realizar.
Non esquezades inscribirvos do 26 de febreiro ao 8 de marzo incluídos. Máis información aquí.

UNHA AVENTURA SOSTIBLE: GREEN DIVING E O SEU IMPACTO POSITIVO NA FP

Este pasado xoves día 15 de febreiro, houbo unha charla para presentar o proxecto Green Diving na biblioteca do CIFP Coroso, evento no cal particparon varios invitados.

OFERTA DE NOVOS CURSOS AFD DE NIVEL 2

Informamos de que en breve se poñeran en marcha neste Centro, os seguintes cursos AFD de nivel 2, para desempregados:

TMVL0509:  PINTURA DE VEHÍCULOS (500 horas)

IMAR0108:  MONTAXE E MANTEMENTO DE INSTALACIÓNS FRIGORÍFICAS (540 horas)

Máis información chamando ao 881 866 872

INFORME INSERCIÓN LABORAL 2023

Informe cos datos relativos á inserción laboral do alumnado do CIFP Coroso durante o ano 2023. Este estudo recolle os datos das diferentes familias profesionais que se imparten no centro, e tamén os distintos períodos nos que o alumnado realiza as prácticas en empresas.

CALENDARIO PROBAS DE ACCESO A CICLOS MEDIOS E SUPERIORES

En breve abre o prazo de inscrición ás probas de acceso a ciclo superior que se celebrarán o día 18 de abril do 2024. O CIFP Coroso é unha das sedes de realización das probas. Dita inscrición faise de xeito telemático, pero podedes obter máis información no resumo que publicamos nesta web.

DOSSIER COMPETICIÓN DPTO. TRANSPORTE E MANTEMENTO DE VEHÍCULOS

Actividades realizadas neste centro educativo nos ultimos anos, relacionadas
coa competición do motor. Clique na imaxe ou no texto para ver o documento.

Ver dossier competición Dpto. TMV

Páxinas