Entroido Multicultural: mensaxe da Anpa do IES do Milladoiro, Anpa Milla

Apreciadas familias:
Este ano a Anpa colabora co equipo de Convivencia Positiva, Departamentos de E.F, Música, Francés, EDLG, Biblioteca, Comisión de Igualdade e o Concello para a organización do entroido intercultural que se celebrará o vindeiro venres día 17 de febreiro no centro. Pedimos a vosa colaboración aportando doces para que os alumnos degusten ese día. Poden ser orellas, filloas, biscoitos, rosquillas o que se vos pase pola mente. Os doces entregaranse na entrada principal a persoa que estará alí encargada de recollelos. Poden levalos os alumnos antes de entrar na clase ou ben traelos vos en calquera momento da mañá ata as 12:00 que será cando montemos as mesas. Tamén precisamos mans que nos axuden a montar e recoller logo as mesas é para o reparto dos doces. Non esquecedes que estamos en carnaval e a diversión está garantida polo que podedes vir disfrazados. Una vez máis agradecer a vosa colaboración porque sen vos, non sería o mesmo. Para calquera dúbida, escribirnos ao teléfono ou correo da Anpa.

Saudos.