Taboleiro

Solicitude bolsa Erasmus Ciclos Formativos Medios e Superiores

Xa podes facer a túa solicitude de bolsa Erasmus. Vive a túa experiencia Erasmus!

8 de cada 10 ERASMUS atopan traballo antes de tres meses. Reportaxe interesante na TVE2.

dd

SOLICITUDE BOLSA

Novo Horario Servicio de Orientación Laboral-Profesional.

No SERVIZO de Orientación laboral e profesionalcontinuamos, este curso, informando e orientando a todo o alumnado nos máis variados temas de interese profesional e laboral.

Charla Informativa BOLSAS ERASMUS+ para facer a FCT e PRÁCTICAS no Extranxeiro

O mércores 16 de outubro 2019 no SALÓN DE ACTOS do Instituto vaise celebrar duas CHARLAS INFORMATIVAS sobre as BOLSAS ERASMUS+ para facer a FCT e PRÁCTICAS en paises europeos.

A primeira das charlas será para o alumnado da mañan, e celebrarase ás 11:30 h., e a segunda pola parte ás 19:20 h.

Nesa CHARLA INFORMATIVA teredes a oportunidade de preguntar calqueira cuestión que desexedes aclarar sobre as mobilidades ERASMUS+.

dd

Mobilidade ERASMUS+ a Pont du Château en Francia.

A compañeira Eva Piña, profesora de Formarción e Orientación laboral,  e a Orientadora do instituto, María Irma Álvarez, veñen de facer unha mobilidade ERASMUS+ ao Lycée de Pont du Château en Francia, dentro do Proxecto KA103 que xestionamos dende o noso centro.

Intercambio de experiencias educativas, con especial atención á diversidade funcional no tratamento a persoas con discapacidade, así como á convivencia/ promoción da igualdade, orientación académica, profesional e laboral.

Notas provisionais das ABAU.2019

FP DUAL en Vigo OFERTA 2019 - 2020 XORNADAS INFORMATIVAS

LISTAXE DEFINITIVA DAS AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS

Listaxes definitivas de alumnado seleccionado e suplente correspondentes ao disposto no artigo 17.6 da Orde do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinad

Probas de Acceso Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso a Escola Superior de Arte Dramático de Galicia  para o curso 2019-2020.

Inscripción:

• Data: Do 14 de Maio ata o 7 de Xuño
  • Lugar: Con carácter xeral, as solicitudes deberán realizarse de maneira telemática cubrindo o seguinte formulario www.edu.xunta.es/reximeespecialTamén se poderá formalizar a inscrición directamente na Secretaría da ESAD de Galicia.

PROBA DE ACCESO PARA QUEN NON CUMPRA OS REQUISITOS ACADÉMICOS:

17 de xuño de 2019 no IES As Fontiñas, de Santiago de Compostela.
Ver horarios e características da proba na Resolución do 29 de abril de 201

PROBA ESPECÍFICA:

1 de xullo de 2019 na sede da Escola Superior de Arte Dramática de Galicia de acordo co calendario establecido polos tribunais de cada especialidade.

Máis información:

Probas de Acceso Ás Ensinanzas Profesionais das Escolas Superiores de Artes Plásticas e Deseño 2019/2020.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso ás Ensinanzas Profesionais de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2019-2020.
Solicitudes na propia EASD ata o 25 de xuño.
Realización das probas na EASD Mestre Mateo de Santiago de Compostela

• Proba de madureza, 3 de xullo
  • Proba específica, 15 de xullo.

Máis información na seguinte ligazón:

Probas De Acceso Ás Ensinanzas Superiores De Deseño (Esad) 2019/2020.

Inscrición ata o día 7 de xuño, para todas as modalidades de acceso. Pódese facer online.

• PROBA MADUREZA: 17 de xuño, ás 9.00 horas, no IES As Fontiñas de Santiago de Compostela.
  • PROBA ESPECÍFICA: 3 de xullo na EASD Pablo Picasso (A Coruña)
    • Primeira parte: das 11.00 ás 13.00 horas.
    • Segunda parte: das 16.00 ás 20.00 horas

GUÍA  PROBAS DE ACCESO