ESO e BACHARELATO

Xornada de portas abertas

Con motivo do inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2019/2020. O IES Politécnico de Vigo celebra una xornada de portas abertas o día 5 de febreiro de 2019 as 19:00 horas para nais/pais ou titores do futuro alumnado.

RECTIFICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 1º BACHARELATO ARTES CURSO 2018-19

LISTAXE DEFINITIVA 1º BACHARELATO DE ARTES

ACLARACIÓNS:

• OS 75 PRIMEIROS ALUMNOS ADMITIDOS DA LISTAXE CORRESPONDEN A QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DA MAÑÁN.
  • DO Nº 76 ATA 108(ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE) ESTÁN ADMITIDOS NA QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DE TARDE.
  • DO 109 ATA O FINAL ESTÁN NO ADMITIDOS.

FONDO LIBROS CURSO 2017-18

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS ESO

OS QUE NON APAREZCAN NA LISTAXE DE FONDOS LIBROS ESTÁN EXCLUIDOS E TERÁN DE PRAZO PARA RECLAMAR O 17 E 18 DE XULLO

CHEQUE MATERIAL: OS ALUMNOS QUE XA ESTEAN MATRICULADOS E TEÑAN DEREITO A EL PODEN RECOLLELO NA SECRETARIA DO CENTRO