ESO e BACHARELATO

NOVA FOLLA DE MATRICULA ABAU 2024

Nova folla de matrícula da ABAU 2024.Pica aquí.

Os alumnos de 2º de bacharelato que se deban matricular na convocatoria ordinaria da abau deberán imprimir esta nova folla de matricula e destruir a que se lle entregou está mañá, a ciug achegou está última o final desta mañá.

VACANTES ESO-BACHARELATO PARA O CURSO 2024-25

Número de vacantes para a ESO e Bacharelato. Pique aquí.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

RESERVA CURSO 2024/25 PARA 1º ESO

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Xornada de portas abertas

Con motivo do inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2019/2020. O IES Politécnico de Vigo celebra una xornada de portas abertas o día 5 de febreiro de 2019 as 19:00 horas para nais/pais ou titores do futuro alumnado.

RECTIFICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 1º BACHARELATO ARTES CURSO 2018-19

LISTAXE DEFINITIVA 1º BACHARELATO DE ARTES

ACLARACIÓNS:

• OS 75 PRIMEIROS ALUMNOS ADMITIDOS DA LISTAXE CORRESPONDEN A QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DA MAÑÁN.
  • DO Nº 76 ATA 108(ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE) ESTÁN ADMITIDOS NA QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DE TARDE.
  • DO 109 ATA O FINAL ESTÁN NO ADMITIDOS.

FONDO LIBROS CURSO 2017-18

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS ESO

OS QUE NON APAREZCAN NA LISTAXE DE FONDOS LIBROS ESTÁN EXCLUIDOS E TERÁN DE PRAZO PARA RECLAMAR O 17 E 18 DE XULLO

CHEQUE MATERIAL: OS ALUMNOS QUE XA ESTEAN MATRICULADOS E TEÑAN DEREITO A EL PODEN RECOLLELO NA SECRETARIA DO CENTRO

LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN ESO

Admisión e matrícula na ESO e BACHARELATO - Curso 2014/2015

Solicitude admisión ESO

Solicitude admisión bacharelato

Nesta páxina penduraranse todalas listaxes, cambios e/ou información que vaian surdindo no proceso.