Actividades Debuxo

Actividades do departamento de Debuxo

SEPTIEMBRE CULT. AUDIOV. II: 2º BAC

La prueba de septiembre, para aquellas personas que no superaron en junio la materia de Cult. Aud. II, seguirá la misma pauta de los exámenes realizados durante el curso, similares a la prueba ABAU.

Feliz verano y estudiad mucho

EXAME de SETEMBRO na materia de VOLUME para os cursos:1º BACHARELATO A - B - C - D - (A)1ºBach. A

Ola a todos/as!

O día 2 de Xullo, envieivos un correo coas instrucións e recomendacións para o exame de Setembro na materia de Volume.

Un saúdo e disfrutade do verán

EXAME SETEMBRO DEBUXO I-1º BACHARELATO B e D

BOS DÍAS A TODOS, PARA PREPARAR O EXAME DE SETEMBRO ENVIEIVOS UN CORREO CO QUE DEBEDES DE PRACTICAR. LEMBRADE SER PUNTUAIS O DÍA DO EXAME E TRAER O MATERIAL: PAPEL A3, CARBONCILLO, GRAFITO, SANGUINA, DIFUMINOS... O EXAME REALIZARASE NA AULA DE DEBUXO (17).

UN SAÚDO A TODOS E BO VERÁN.

DIBUJO ARTÍSTICO I. 1º BACHILLERATO prueba extraordinaria SEPTIEMBRE (1º A, C y alumnos de 2º Bach. con la materia pendiente de 1º)

Los alumnos que deban presentarse al examen extraordinario deberan tener en cuenta:

. La prueba se realizará en el aula 17 y 18, según el calendario adjunto.

. La duración de la prueba será de 90´.

. Los alumnos deberan aportar el material necesario para la realización de la prueba. No se proporcionara material.

Recuperación en Septiembre de DEBUXO I (ADULTOS 1º- BACH)

Recuperaciones de Dibujo I (de adultos de 1o de Bach.)

Recuperación en Septiembre de Fundamentos del Arte II. Todo 2º Bachillerato y adultos

Recuperaciones para septiembre de Fundamentos del arte II.

Recuperación en Septiembre de Fundamentos del Arte II

Recuperaciones para septiembre de Fundamentos del arte II.

DISEÑO RECORDATORIO ALUMNOS CON LA MATERIA NO SUPERADA 2º BACHILLERATO A, B Y C (GEMA)

Hola a todos.

Los alumnos con la materia NO SUPERADA que deberan presentarse  a la PRUEBA EXTRAORDINARIA SE SEPTIEMBRE,

estáis incluido en un nuevo grupo llamado, ABAU DISEÑO 2020.

DISEÑO 2º BACHILLERATO A, B Y C (GEMA)

Hola a todos.

Os recuerdo que en el Classroom hay un grupo nuevo llamado, ABAU DISEÑO 2020, dirigido a aquellos alumnos que quieran presentarse a las pruebas de acceso a la universidad y a los alumnos, que no habiéndo superado la materia en junio deseen presentarse a la prueba extraordinaria de septiembre.

Fundamentos del Arte II. Preparación ABAU

Comunicado de Fundamentos de Arte II -- ABAU--

Buenas a todos.

Actividade de ampliación para o alumnado de VOLUME de 1º Bacharelato de Artes

! Ola a todos/as ¡

O pasado venres, 5 de xuño, achegóusevos ó correo as instrucións sobre  a nova proposta de actividade na materia de Volume: Desenvolvementos.

Un saúdo

DISEÑO 2º BACHILLERATO A, B Y C (GEMA)

HOLA:

Os recuerdo que a las 12:00h tenemos una reunión con Cisco Webex, tenéis la invitación que os envié a través del Classroom.

Os espero a todos¡¡

Gema.

DATA LÍMITE TAREFAS DEBUXO I (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

Ante todo espero que estedes moi ben e animadísimos por que cada vez falta menos para estas merecidas vacacións que xa casi chegan. Avísovos de que o 12 de xuño é o último día para enviar tarefas de debuxo. A partir dese día non recollerei nada. Espero que estedes animados e ilusionados nesta recta final. Para todos unha aperta enorme e moitísimo ánimo.

DATA LÍMITE TAREFAS DEBUXO I (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

DATA LÍMITE TAREFAS EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

Ante todo espero que estedes moi ben e animadísimos por que cada vez falta menos para estas merecidas vacacións que xa casi chegan. Avísovos de que o 12 de xuño é o último día para enviar tarefas de plástica. A partir dese día non recollerei nada. Espero que estedes animados e ilusionados nesta recta final. Para todos unha aperta enorme e moitísimo ánimo.

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Ides a debuxar….si si a debuxar de tres formas diferentes:

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL- 4º ESO

Ola a todos !!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Imos a achegarnos un pouquiño ao mundo do cine. Primeiro ides a ver o seguinte vídeo sobre as orixes do cine:

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL-1º ESO