Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

FONDO LIBROS CURSO 2017-18

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS ESO

OS QUE NON APAREZCAN NA LISTAXE DE FONDOS LIBROS ESTÁN EXCLUIDOS E TERÁN DE PRAZO PARA RECLAMAR O 17 E 18 DE XULLO

CHEQUE MATERIAL: OS ALUMNOS QUE XA ESTEAN MATRICULADOS E TEÑAN DEREITO A EL PODEN RECOLLELO NA SECRETARIA DO CENTRO

Convocatoria das Probas de Acceso ás Ensinanzas Deportivas 2017

Publicouse  resolución pola que se convocan as probas de acceso ás ensinanzas deportivas para o curso 2017/2018 no DOG do 14 de xuño.

PRAZO DE INSCRICIÓN NAS PROBAS:

Do 15 de xuño ó 7 de xullo de 2017.

LIGAZÓNS:

Convocadas Prazas nos Centros Residenciais Docentes para Estudos Postobrigatorios en Galicia 2017

Convócanse prazas de residencia nos Centros Residenciais Docentes da Coruña, Ourense e Vigo para cursar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2017/2018.

PRAZO ORDINARIO:
  • Para os solicitantes matriculados en BACHARELATO, entre o 12 de xuño e o 15 de xullo de 2017.
  • Para os solicitantes matriculados en CICLOS FORMATIVOS, entre o 12 de xuño e o 8 de agosto de 2017.

Acceso e Admisión as Ensinanzas Profesionais de artes plásticas e Deseño 2017

Publicouse a Resolución do 30 de maio de 2017 coas instrucións para o acceso e admisión nos ciclos medios e superiores de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2017/2018 en Galicia.

LIGAZÓNS:

O Noso Alumnado de 1º de Prevención de Riscos na súa Práctica de Extinción de Incendios.

O alumnado de  1º de Prevención de Riscos Profesionais preparados para apagar calquera lume.