Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

NOTA INFORMATIVA DO 16 DE ABRIL

Publicada no DOG de 16 de abril de 2019 a resolución da orde pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras 2019.

As listaxes poderán ser consultadas na páxina web:  https:/www.edu.xunta.es/axudasle

Ábrese un prazo de 10 días naturais para enmendar os erros e a falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias

V CONCURSO XUVENIL DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

do

concurso

OLIMPIADA LITERARIA: CONCURSO PISTA A PISTA

do

concurso

Workshop de alumnos de Formación Profesional de la Berufsbildende Schulen Osnabrück Brinkstraße y de ARI del Politécnico de Vigo

Project: Programming and commissioning of a 3-axis I4.0 models

From Saturday 9th to the 22nd of March 2019

Visita Universidade de Vigo Alumnado de 1º de Bacharelato

O  27 de Marzo o alumnado de 1º de Bacharelato visitou algunhas das ensinanzas que se ofertan na Universidade de Vigo da rama Científica e Tecnolóxica. Tivemos a oportunidade de coñecer de cerca e experimentar  con investigadoras e investigadores das Facultades de Química, Bioloxía e Ciencias do Mar así  como debater co director da Escola de Enxeñería de Telecomunicacións os retos que nos plantexa un futuro que xa é realidade. Agradecer a imaxe térmica de grupo da charla de termografía da Escola de Enxeñería de Minas.

MEDALLA DE PLATA NAS SPAINSKILLS 2019 PARA O IES POLITÉCNICO DE VIGO

Parabens ao alumno David Ucha Pérez do Ciclo superior de programación da producción en fabricación mecánica  e o seu titor Javier Fondevila Blanco, polo éxito acadado na competición Spainskills 2019 celebrada durante a semán  pasada en Madrid., ao acadar a medalla de plata na categoría de CNC Fresado.

Gala vigueses distinguidos 2019