Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

Convocatoria das Probas de Acceso ás Ensinanzas Deportivas 2017

Publicouse  resolución pola que se convocan as probas de acceso ás ensinanzas deportivas para o curso 2017/2018 no DOG do 14 de xuño.

PRAZO DE INSCRICIÓN NAS PROBAS:

Do 15 de xuño ó 7 de xullo de 2017.

LIGAZÓNS:

Convocadas Prazas nos Centros Residenciais Docentes para Estudos Postobrigatorios en Galicia 2017

Convócanse prazas de residencia nos Centros Residenciais Docentes da Coruña, Ourense e Vigo para cursar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2017/2018.

PRAZO ORDINARIO:
  • Para os solicitantes matriculados en BACHARELATO, entre o 12 de xuño e o 15 de xullo de 2017.
  • Para os solicitantes matriculados en CICLOS FORMATIVOS, entre o 12 de xuño e o 8 de agosto de 2017.

Acceso e Admisión as Ensinanzas Profesionais de artes plásticas e Deseño 2017

Publicouse a Resolución do 30 de maio de 2017 coas instrucións para o acceso e admisión nos ciclos medios e superiores de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2017/2018 en Galicia.

LIGAZÓNS:

O Noso Alumnado de 1º de Prevención de Riscos na súa Práctica de Extinción de Incendios.

O alumnado de  1º de Prevención de Riscos Profesionais preparados para apagar calquera lume.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017

As listaxes definitivas poden ser consultadas na páxina web: http://www.edu.xunta.es/axudasle
Ábrese un prazo de 5 días (ata o 13 de xuño) para que os solicitantes fagan o pago da achega familiar, e remitan a Consellería de Cultura e Educación a seguinte documentación:

- Aceptación ou renuncia á axuda (ANEXO III)
- Xustificante bancario do pagamento á empresa adxudicataria dos cursos.

Os alumnos de 1º de Bacharelato do IES Politécnico coparon o palmarés do festival Cinedfest

Tres curtos realizados por alumnos conseguen os tres premios da categoría de Bacharelato no festival audiovisual Cinedfest

LISTADO DEFINITIVO DE ADMISIÓN ESO E BACHARELATO CURSO 2017-18

BACHARELATO