Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

Listados provisionais de admitidos e non admitidos no bacharelato curso 2017-18

Bacharelato Ciencias Bacharelato Artes

1º Ordinario

1º Adultos

2º Ordinario

1º Ordinario (admitidos e non admitidos)

1º Vespertino

2º Ordinario

Prazo de reclamacion dende ó 26 de abril ata ó 3 de maio do 2017

Listados provisionais de admitidos na eso curso 2017-18

Listado primeiro da ESO

Listado segundo da ESO

Listado terceiro da ESO

Listado cuarto da ESO

Prazo de reclamación dende ó 26 de abrial ata ó 3 de maio do 2017

Listados proba libre da ESO convocatoria xuño 2017

Listado provisional de admitidos e validacións

Listado de excluidos

Día do exame: 2 de xuño de 2017

Hora de presentación: 08:30

Lugar: IES Politécnico de Vigo

Ofertas de Emprego e Novo Portal de Emprego do Estado

Podes consultar as ofertas de emprego recollidas no portal xuventudexunta.es nas seguintes ligazóns:
Emprego privado: http://ow.ly/MiXS309Ar
Coñece o novo Portal de Emprego do Estado:  https://www.empleate.gob.es/empleo/

Erasmus+ intercambio cultural e artístico entre Hamburgo e Vigo

Hamburgo e Vigo plasman a súa arte nun mural ao Pollock

Alumnos alemáns e os seus anfitrións no IES Politécnico de Vigo pechan unha semana de intercambio cultural e artístico.

A finais deste mes os nosos alumnos farán unha visita á cidade xermana.

Acreditación de Competencias 2017. Publicación das Listaxes Definitivas de Admitidos e Excluídos

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas  no procedemento de acreditación de competencias profesionais da convocatoria 2017.Prazo para realizar un recurso de alzada: do 30 de marzo ao 29 de abril de 2017, ambos os dous incluídos.

Ligazón listaxes

Facendo Sinerxias con outros Centros

Axudas para un Curso Intensivo de Inmersión Lingüística en Inglés.

Convócanse  ata   2.400 bolsas para a participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España en réxime de internado e pensión completa, dunha semana de duración, no mes de xullo de 2017. Destinados a estudantes de Bacharelato, ensinos profesionais de música e danza Grao medio de Formación Profesional, grao medio de artes plásticas e deseño, grao medio de ensinos deportivos e ensinos de idiomas de nivel intermedio ou avanzado. Prazo ata o 20 de abril de 2017

Información e solicitude on line

Listas para Persoal Interino e Contratación temporal de Persoal Laboral da Xunta de Galicia.

Áberto o prazo ata o 15 de xullo do 2017  para inscribirse nas listas de persoal interino, para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios, e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galicia.