Benvido/a ao IES Politécnico de Vigo, queremos dar resposta ás túas necesidades de formación.

Aula Virtual fse

II Semana Da Diversidade LGBTIQA+

HFGHFH

RECTIFICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 1º BACHARELATO ARTES CURSO 2018-19

LISTAXE DEFINITIVA 1º BACHARELATO DE ARTES

ACLARACIÓNS:

• OS 75 PRIMEIROS ALUMNOS ADMITIDOS DA LISTAXE CORRESPONDEN A QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DA MAÑÁN.
  • DO Nº 76 ATA 108(ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE) ESTÁN ADMITIDOS NA QUENDA DE RÉXIME ORDINARIO NO TURNO DE TARDE.
  • DO 109 ATA O FINAL ESTÁN NO ADMITIDOS.

Cervantes, el Quijote y su aportación a la novela occidental

El día 27, dentro de las actividades organizadas por el Dpto. de Lengua Castellana y Literatura, de 12:50 a 14: 30, tuvo lugar en el Paraninfo del Instituto una conferencia del Catedrático de Literatura española de la Universidad de Vigo José Montero.

El acto fue presentado por la profesora María Fontenla y al mismo asistieron todos los alumnos de 1º de Bachillerato diurno. Durante la celebración del acto, seis alumnos del Bachillerato de Artes realizaron un dibujo del conferenciante. Estos retratos fueron regalados a José Montero, quien a su vez regaló varios libros de su autoría al Instituto y firmó otros que ya existían en la Biblioteca.

En la entrada del Centro los alumnos de Bachillerato montaron unha exposición de dibujos y fotografías sobre "El Quijote" y una instalación que recreaba la mesa de trabajo de Cervantes, que estuvieron expuestos durante una semana.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS ALUMNADO 2018

Están dispoñibles as listaxes provisionais de seleccionado/as e de suplentes, ordenados por puntuación, pódense consultar na:

--Secretaría do centro.

--Na web da convocatoria (http://www.edu.xunta.es/axudasle)