ALUMNOS DO IES POLITÉCNICO ACADAN PRIMEIROS PREMIOS NA COMPETICIÓN SKILLS 2016

Medalla para la cantera industrial viguesa

Na competición autonómica das Skills 2016, celebradas en Silleda dende o día 29 de novembro ata o 2 de decembro, os equipos dos ciclos superiores de Automatización e Robótica Industrial, e de Programación da Producción por Fabricación Mecánica, conseguiron senllas medallas de ouro nas especialidades de Mecatrónica e Mecanizado.

Os equipos participantes foron os seguintes:

Ciclo superior de automatización e robótica industrial

Alumnos: Miguel Sotelo Gónzalez e Raul Acuña Freire

Titor: David Fraga Maquieira.

.

Ciclo superior de programación da producción en fabricación mecánica

Alumno: Raul Fernández Lorenzo

Titor: David Queimaño Piñeiro

Ciclo superior de mecatrónica

Alumnos: Alejandro Pérez Vega, Samanta Rodríguez Álvarez

Titor: Miguel Gómez Torreiro

Noraboa a todolos/as participantes

MAGOSTO 2016 NO POLITÉCNICO DE VIGO

Celebración do MAGOSTO no PolitécnicoGrazas a todos pola vosa participación e colaboración.

Pasámolo moi ben , o próximo ano MÁIS E MELLOR!

COMEMORACIÓN DO DÍA CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

O día 25 de Novembro conmemoramos no noso centro o Día Contra a Violencia Machista, esperamos a vosa colaboración na actividade organizada por IGUALDADE.

Colgar a vosa reflexión, despois das lecturas na aula, no mural situado na entrada do centro.

A encher o mural co noso Rexeitamento!!

SIMULACRO NO IES POLITÉCNICO DE VIGO

O día 15 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación  no  noso Instituto  de forma EXITOSA.

Dar as grazas a Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano   , a nosa compañeira de Emerxencias pola sua organización , aos alumnos do ciclo de prevención  e aos alumnos de FP básica pola organización previa , e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

SIMULACRO

CHARLAS INFORMATIVAS BOLSAS ERASMUS+

O MARTES 11 de OUTUBRO de 2016 vaise celebrar duas CHARLAS INFORMATIVAS sobre "AS MOBILIDADES en ERASMUS+". no RECREO da mañán, ás 11:30 h, e outra no RECREO da tarde, ás 19:20 h. no salón de actos dirixida a ALUMNOS/AS de CICLOS MEDIOS e CICLOS SUPERIORES de FORMACIÓN PROFESIONAL.Ven e INFORMATE

CONVOCATORIA BOLSAS MEC 2016/2017

Convocatoria bolsas MEC  para o ano 2016 2017. O Prazo Remata o 3 de outubro do 2016 para os niveis non universitarios.

Bolsas para niveis non universitarios

Solicitude On Line

ADMITIDOS NA F.P.BÁSICA CURSO 2016-17

LISTADO DE ADMITIDOS NA F.P. BÁSICA PARA O CURSO 2016/17

OS ALUMNOS ADMITIDOS TERÁN QUE FORMALIZAR A MATRICULA DENDE O 13 DE SETEMBRO ATA O 20 DE SETEMBRO

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS PROBA LIBRE ESO SETEMBRO 2016

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS PROBA LIBRE ESO SETEMBRO 2016.

DIA DO EXAME: 8 DE SETEMBRO DE 2016.

HORA DE PRESENTACIÓN: 08:30

LISTADO PROVISIONAL PROBA LIBRE ESO CONVOCATORIA SETEMBRO 2016