Aplicación de xestión das solicitudes de praza para centros de ensinanzas artísticas superiores.

Os menús que se amosan neste momento son:

1. Inicio: O punto no que se atopa lendo vostede, cunha descrición rápida da aplicación

Guía para a inscrición nas probas de acceso en ensinanzas artísticas superiores no curso 2024/25.

Consulta de listaxes provisionais e definitivas de cualificacións e adxudicacións:

As listaxes de cualificacións e de adxudicacións provisionais e definitivas poderán ser consultadas nos prazos estipulados para cada caso a través destes tres medios:

Primeiro: nos taboleiros de anuncios do interior dos recintos escolares sen visibilidade desde o exterior dos centros educativos de ensinanzas artísticas superiores correspondentes.

Segundo: na aplicación informática EAS (https://www.edu.xunta.gal/eas/) na área persoal das persoas interesadas, previa autentificación, dentro dos prazos de vixencia da convocatoria. Pasos a seguir.

1. Identifícate coa túa clave de acceso (certificado dixital ou chave 365).
  2. Preme na opción de "Informes do alumno" (se entras desde o móbil, procura orientalo horizontalmente para visualizar o cadro de diálogo completo).
  3. Selecciona o informe que desexas consultar.
  4. Agarda a mensaxe de que a túa petición "está sendo procesada".
  5. Preme no buzón de informes (situado na franxa superior da aplicación, trátase do icono cadrangular con borde azul).
  6. Preme no informe que desexes consultar

Terceiro: máis abaixo, nesta páxina de inicio, terás as listaxes de cualificacións e adxudicacións en aberto a partir das datas estipuladas na resolución, con informes que identifican ás persoas interesadas a través dos seus DNI.

Consulta de listaxes provisionais e definitivas de cualificacións e adxudicacións en aberto