Orientación Educativa

Mobilidade ERASMUS+ a Pont du Château en Francia.

A compañeira Eva Piña, profesora de Formarción e Orientación laboral,  e a Orientadora do instituto, María Irma Álvarez, veñen de facer unha mobilidade ERASMUS+ ao Lycée de Pont du Château en Francia, dentro do Proxecto KA103 que xestionamos dende o noso centro.

Intercambio de experiencias educativas, con especial atención á diversidade funcional no tratamento a persoas con discapacidade, así como á convivencia/ promoción da igualdade, orientación académica, profesional e laboral.

Probas de Acceso Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso a Escola Superior de Arte Dramático de Galicia  para o curso 2019-2020.

Inscripción:

• Data: Do 14 de Maio ata o 7 de Xuño
  • Lugar: Con carácter xeral, as solicitudes deberán realizarse de maneira telemática cubrindo o seguinte formulario www.edu.xunta.es/reximeespecialTamén se poderá formalizar a inscrición directamente na Secretaría da ESAD de Galicia.

PROBA DE ACCESO PARA QUEN NON CUMPRA OS REQUISITOS ACADÉMICOS:

17 de xuño de 2019 no IES As Fontiñas, de Santiago de Compostela.
Ver horarios e características da proba na Resolución do 29 de abril de 201

PROBA ESPECÍFICA:

1 de xullo de 2019 na sede da Escola Superior de Arte Dramática de Galicia de acordo co calendario establecido polos tribunais de cada especialidade.

Máis información:

Probas de Acceso Ás Ensinanzas Profesionais das Escolas Superiores de Artes Plásticas e Deseño 2019/2020.

Aberto o prazo de solicitude para a realización das probas de acceso ás Ensinanzas Profesionais de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2019-2020.
Solicitudes na propia EASD ata o 25 de xuño.
Realización das probas na EASD Mestre Mateo de Santiago de Compostela

• Proba de madureza, 3 de xullo
  • Proba específica, 15 de xullo.

Máis información na seguinte ligazón:

Probas De Acceso Ás Ensinanzas Superiores De Deseño (Esad) 2019/2020.

Inscrición ata o día 7 de xuño, para todas as modalidades de acceso. Pódese facer online.

• PROBA MADUREZA: 17 de xuño, ás 9.00 horas, no IES As Fontiñas de Santiago de Compostela.
  • PROBA ESPECÍFICA: 3 de xullo na EASD Pablo Picasso (A Coruña)
    • Primeira parte: das 11.00 ás 13.00 horas.
    • Segunda parte: das 16.00 ás 20.00 horas

GUÍA  PROBAS DE ACCESO

Ligazóns:

Actividade creativa 2019. Clases sen fume

CLASES SEN FUME

Slogans Clases Sen Fume do alumnado de 1º curso de ESO

Charla Informativa Sobre Acceso Á Universidade. Abau 2019.

O presidente da CIUGA impartirá unha charla informativa o día  sobre a proba de acceso á Universidade (ABAU) así como o procedemento para solicitar Graos Universitarios.

Data: Marte 21 maio

Lugar: Paraninfo do IES.Politécnico

Probas De Acceso Ás Ensinanzas Superiores De Deseño (Esad) 2019/2020.

Aberto Prazo Solicitude Para A Realización Das Probas De Acceso Ás Ensinanzas Superiores De Deseño (Esad) 2019/2020.

• Solicitudes por vía telemática ou na propia EASD ata o 7 de xuño.
  • Realización da proba sustitutiva de Bacharelato (para quen non estea en posesión do título): 17 de xuño no IES As Fontiñas, de Santiago de Compostela.
  • Realización da proba específica,3 de xullo na EASD Pablo Picasso da Coruña.

Máis información na seguinte ligazón:

Visita Universidade de Vigo Alumnado de 1º de Bacharelato

O  27 de Marzo o alumnado de 1º de Bacharelato visitou algunhas das ensinanzas que se ofertan na Universidade de Vigo da rama Científica e Tecnolóxica. Tivemos a oportunidade de coñecer de cerca e experimentar  con investigadoras e investigadores das Facultades de Química, Bioloxía e Ciencias do Mar así  como debater co director da Escola de Enxeñería de Telecomunicacións os retos que nos plantexa un futuro que xa é realidade. Agradecer a imaxe térmica de grupo da charla de termografía da Escola de Enxeñería de Minas.