Actividades Ciclos Formativos

Recepción do Presidente da Xunta de Galicia ao alumnado, titores e centros que participaron nas Spain Skills 2019.

Hoxe tuvo lugar na residencia oficial do Presidente da Xunta de Galicia, unha recepción ao alumnado, titores e centros que participaron no concurso Spain Skills 2019. Por parte do centro acudiron o alumno David Ucha Pérez, o seu titor Javier Fondevila eo director do centro Euloxio Santos

Workshop de alumnos de Formación Profesional de la Berufsbildende Schulen Osnabrück Brinkstraße y de ARI del Politécnico de Vigo

Project: Programming and commissioning of a 3-axis I4.0 models

From Saturday 9th to the 22nd of March 2019

MEDALLA DE PLATA NAS SPAINSKILLS 2019 PARA O IES POLITÉCNICO DE VIGO

Parabens ao alumno David Ucha Pérez do Ciclo superior de programación da producción en fabricación mecánica  e o seu titor Javier Fondevila Blanco, polo éxito acadado na competición Spainskills 2019 celebrada durante a semán  pasada en Madrid., ao acadar a medalla de plata na categoría de CNC Fresado.

PREMIO DON BOSCO AO MELLOR TRABALLO DE PROXECCIÓN SOCIAL AO IES POLITÉCNICO DE VIGO

Durante a 32ª Edición do premio Don Bosco  cuxa competición celebrouse durante os días 12 a 15 de marzo en Zaragoza resultou galardonado no apartado ao mellor traballo de proxección social un equipo do IES Politécnico de Vigo.

O equipo estaba formado polos alumnos do CM de instalación electrotécnicas e automáticas: José Luis Rodríguez Louro e Iván Sánchez Santos do CM de instalación electrotécnicas e automáticas e titorizados polo profesor do centro Luis Dieguez González.

O traballo gañador é o control dunha casa domótica a distancia para persoas con discapacidade a través da plataforma Arduino

A ceremonia foi clausurada pola delegada do gobernó en Aragón. Carmen Sánchez.

Euroskills Budapest 2018

Raúl Fernández Lorenzo do CS Programación da produción en fabricación mecánica, gañador do último SpainSkills 2017 na modalidade de CNC-Torneado e Fresado, está nestes días na competición Europea Euroskills 2018 en CNC-Milling (CNC-fresado), acompañado polo profesor de fabricación mecánica Javier Fondevila. Desde o IES Politécnico de Vigo animámosche para que nos volvas a traer outra medalla.

Veña a por ela!!!