Entrega premio concurso Logo Aula Emprendemento

Xa temos logo para a Aula de Emprendemento. Tras resolverse o concurso entre o alumnado dos ciclos formativos resultou gañador Samuel Sío, alumno do C.S. Programación da Produción en Fabricación Mecánica. Aquí tendes o momento de entrega do premio consistente nunha tarxeta agasallo valorada en 100,00€. Noraboa Sío!

Concurso Logo Aula Emprendemento

Dentro das actividades da Aula de Emprendimiento convócase o Concurso Logo, para todos los ciclos formativos de FP e coa intención de obter un logo para o Aula realizado por alumnado de F.P. o premio será un cheque agasallo de Media Markt. O Plazo de entrega é ata o 15 de novembro no correo electrónico aepolitecnicovigo@gmail.com. Participa!

Bases VIII Concurso fotográfico NINGUNHA MÁIS 2022

Fai clic na imaxe para descargar as bases do concurso

IX CONCURSO FOTOGRÁFICO XUVENIL “Nin Unha Máis”

Concurso fotográfico Ningunha máis

Concurso de Microrrelatos

Desde a comisión de igualdade informámovos que xa temos os microrrelatos premiados e que a partir de agora, comeza o período para ilustralos; o prazo vai do 15 de xaneiro ao 27 de febreiro. Animádevos e animade ao voso alumnado a participar.

Publicación das ilustracións premiadas: 6 de marzo

dfds

Microrrelatos premiados

Bases do concurso

III CONCURSO FOTOGRÁFICO “NINGUNHA MÁIS” IES POLITÉCNICO DE VIGO

Desde a  Vicedirección do Instituto en colaboración coas responsables de Audiovisuais e Área de Igualdade,  se convoca o

"III Concurso Fotográfico "NINGUNHA MÁIS"  para conmemorar o Día Internacional da Eliminación da Violencia Contra a Muller.

2ª Convocatoria do Concurso de Microrrelatos "Pola Igualdade e Diversidade"

O luns 23 de outubro comeza o prazo para participar na 2ª Convocatoria do Concurso de Microrrelatos "Pola Igualdade e Diversidade". Igual que o curso pasado, constará de dúas fases:

• Presentación de microrrelatos: do 23 de outubro ao 30 de novembro (publicación de premios: 15 de decembro)
  • Presentación de ilustracións dos microrrelatos seleccionados: do 15 de xaneiro ao 27 de febreiro (publicación de premios: 6 de marzo

A lingua utilizada será o galego, utilizando un máximo de 150 palabras e incluíndo para esta convocatoria as palabras sexo, identidade e diverso. Pode participar toda a comunidade educativa (alumnado, profesorado, PAS e ANPA).

Os premios serán os seguintes:
- Mellor microrrelato e mellor ilustración: libro electrónico.
- Os 10 mellores microrrelatos e 10 mellores ilustracións: publicación dun libro.

LIGAZÓNS:

Bases do concurso

cartel

Grande CONCURSO DE CALACÚS DE OUTONO

Para ver as bases do concurso, prema aquí

II CONCUSO FOTOGRÁFICO "NINGUNHA MÁIS"

Para enlazar có concurso prema aquí

II CONCUSO FOTOGRÁFICO "NINGUNHA MÁIS"Con motivo

II CONCUSO FOTOGRÁFICO "NINGUNHA MÁIS"

O IES Politécncio de Vigo, en colaboración coa Responsable de Audiovisuais, convoca o II Concurso Fotográfico "Ningunha máis" co obxectivo de fomentar valores que eliminen a discriminación que permite a existencia da violencia contra as mulleres.

Descarga as bases do concurso, aquí

II Concurso Fotográfico NINGUNHA MÁIS

Descarga as bases do concurso aquí