Actividades Educación Física

Actividades do departamento de Educación Física

Educación Física e Anatomía Aplicada Bacharelato (profesor Ricardo) curso 2020-21

A todos/as os alumnos/as de Educación Física e Anatomía Aplicada de 1º de Bacharelato (profesor Ricardo).

Ruta de acceso ao curso na aula virtual do profesor Ricardo.

Dentro da Aula Virtual do IES Politécnico de Vigo, na sección 1º Bacharelato, curso: Educación Física 1º Bacharelato (Ricardo),  (clave EF2020-21) aparecen 8 temas/bloques:

Tres de Educación Física e tres de Anatomía Aplicada.

O tema/bloque 7 chamado: contidos comúns e o tema/bloque 8 chamado: anexos

En cada apartado temos apuntes, tarefas e indiccións no caso de avalaicion presencial, semipresencial e non presencial no caso de outra corentena.

Por favor, cando me enviedes un correo electrónico, poñer o nome completo e o curso, por favor, é moi importante, teño 10 grupos e máis de 250 alumnos/ as, non podo saber de quen é cada correo se non mo poñedes claramente.

keltoi@edu.xunta.es

Ricardo