Calendario do curso 2016/2017

Gala de fin de ciclo. Promoción 2015

Fermosísima Gala de fin de ciclo do noso alumnado de bacharelato. Emocionante e moi ben organizada. Chea de anécdotas, sorpresas e lembranzas de dous anos inesquecibles. Ao final un divertido photocall. Os nosos mellores desexos para o futuro que comezades.

VIAXE DA FIN DE ETAPA DE 4º ESO

O alumnado de 4º ESO, co gallo da fin de etapa, viaxou a Salou o 8 de maio para desfrutar de seis días fóra das aulas, visitando as cidades de Tarragona e Barcelona, e gozando nas atraccións de Port Aventura. Agardamos que teñades moito éxito no novo ciclo que ides iniciar.

SPAINSKILLS 2015

Os campeonatos Spainskills 2015 celebráronse en Madrid do 5 ao 9 de maio de 2015

Medalla de prata en fresado-torneado: Adrián Martínez Rodríguez, do IES Politécnico de Vigo.

Titor: Javier Fondevila Blanco.

Un SPAINSKILLS máis e unha medalla máis, e xa van tres, unha de ouro e dúas de prata.

Dende que se volveu celebrar esta campeonato nacional de FP no ano 2011 vimos participando dende o Politécnico de Vigo, e con resultados moi satisfactorios como o demostran os galardóns obtidos. Con isto queda reflictido o alto nivel de formación no noso Centro, a implicación do profesorado, e os resultados obtidos pola aposta de medios tanto  materiais  como técnicos, actualizados e acordes coa fabricación e o entorno productivo da comarca.

Entroido 2015

Obradoiro de Regueifas. Febreiro 2015

Vacacións de Nadal

O IES Politécnico de Vigo deséxalles Felices Festas e un bo 2015.

Datas de apertura do centro durante as vacacións (do 22 de decembro ao 7 de xaneiro ambos incluídos):

·         22, 23, 29 e 30 de decembro

·         5 de xaneiro

Entre as 10 e as 13 horas.

(Traballos realizados polo noso alumnado do Bacharelato de Artes)

Acto de titulación de Bacharelato 2014