F.O.L.

OBRADOIRO DE TÉCNICAS DE PROCURA DE EMPREGO 2º FP BÁSICA

O alumnado de 2º de FP Básica  participou activamente na configuración dun Currículo e no desenvolvimento de dinámicas de simulación dunha entrevista de traballo. Queremos dar as grazas a Anabel e Paula de IDAE CONSULTORES.

Convocatoria Bolsas ERASMUS +para PRÁCTICAS do alumnado de CICLOS MEDIO de FP.

Abrese o prazo de presentación de SOLICITUDES de BOLSAS ERASMUS+  para PRÁCTICAS do alumnado de CICLOS MEDIO de FP.

O período serán dende OUTUBRO de 2019. O PRAZO DE PETICIÓN das BOLSAS rematará o VENRES 22 de FEBREIRO de 2019.

Coa finalidade de poder aclarar calquera DÚBIDA en relación coa SOLICITUDE DAS BOLSAS ERASMUS+, así como do seu contido temos programada unha CHARLA o MARTES 12 de FEBREIRO de 2019 no RECREO da da tarde, ás 19:20 h., na AULA D1 de DELINEACIÓN.

Simulacro no IES Politécnico de Vigo

O día 15 de Novembro fíxose o Simulacro de Evacuación no  noso Instituto.

Dar as grazas a Protección Civil do Concello  de Vigo pola súa presenza  ano tras ano a nosa compañeira de Emerxencias e ao titor de FP BÁSICA  pola sua organización , aos alumnos do 1ºciclo de prevención  e aos alumnos de FP básica pola organización previa , e a todos os membros da comunidade educativa pola súa colaboración .

Un CENTRO comprometido coa SEGURIDADE !!

simulacro

Vídeos Para Aprender a Estudar

Déixovos uns vídeos para aprender a estudar.

Nada que Celebrar IES Politécnico Vigo 2018

Corto realizado polo alumnado de 2º da ESO de Igualdade de Xénero. Como motivo do 25 de Novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Micromachismos.

Presentación das compañeiras do Equipo de Igualdade para traballar na aula.

Euroskills Budapest 2018

Raúl Fernández Lorenzo do CS Programación da produción en fabricación mecánica, gañador do último SpainSkills 2017 na modalidade de CNC-Torneado e Fresado, está nestes días na competición Europea Euroskills 2018 en CNC-Milling (CNC-fresado), acompañado polo profesor de fabricación mecánica Javier Fondevila. Desde o IES Politécnico de Vigo animámosche para que nos volvas a traer outra medalla.

Veña a por ela!!!

Convocadas prazas nos Centros Residenciais Docentes para estudos postobrigatorios 2018

Convócanse prazas de residencia nos Centros Residenciais Docentes da Coruña, Ourense e Vigo para cursar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2018/2019.

LIGAZÓNS