Actividades Electricidade

Acordo con RoboDK para o emprego do seu software no centro

Emprego do software RoboDK nos ciclos do noso centro.

LTTA2 Meeting of the ARVETI 4.0 ERASMUS+KA2 Project

O IES Politécnico de Vigo esta a participar no proxecto #Arveti 4.0 Erasmus+ "Augmented Reality in vocational education and training in the context of Industry" liderado pola BBS Brinkstraβe Vocational College in Osnabrück (Germany).

LTTA1 Meeting of the ARVETI 4.0 ERASMUS+KA2 Project

A semana do 8 o 14 de maio, os profesores do IES Politécnico de Vigo, Miguel A. López e Teresa Prado, acompañados de 5 alumnos do centro, estiveron na vila de Hüde cerca do lago Dummer (Alemaña) continuando co proxecto ERASMUS+KA2 2021: ARVETI 4.0.

grupo en krone

REPASO TEMA 7 (FPB1 -- Victor)

Revisa las actividades del Tema 7 en la página web del instituto e intenta resolver el siguiente cuestionario. Las respuestas correctas las veremos a la vuelta de las vacaciones de Semana Santa. Todavía no sé si será en un directo por Instagram, YouTube o Webinar.

7.5. BASES DE ENCHUFES EN VIVIENDAS (FPB1 -- Victor)

En la actualidad los enchufes más utilizados en viviendas son:

7.4. PUNTOS DE UTILIZACIÓN (FPB1 -- Victor)

El Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión (REBT) establece unos puntos mínimos de utilización en cada uno de los circuitos.

7.3. EL ICP (FPB1 -- Victor)

EL ICP

»

7.2. CUADRO GENERAL DE PROTECCIÓN (FPB1 -- Victor)

Desde el cuadro general de protección (CGP) parten los distintos circuitos de la vivienda. El CGP se coloca lo más cerca posible de la entrada de la vivienda.

7.1. INSTALACIONES ELÉCTRICAS EN VIVIENDAS (FPB1 -- Victor)

Una vivienda puede tener innumerables instalaciones eléctricas, dependiendo de las necesidades de cada usuario. Pero el Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión (REBT) establece varios tipos de electrificación que dependen del número de circuitos que tiene cada vivienda.

Primeiro premio o proxecto "Braythonduino" do IES Politécnico de Vigo

Por segundo ano consecutivo o profesor coordinador Luís Diéguez e os seus alumnos gañaron o primeiro premio na categoría de Tecnoloxías da información e a comunicación na 33 edición do Premio Nacional Don Bosco celebrado en Zaragoza. O proxecto "Braythonduino" pretende crear un sistema electromecánico de baixo custo para as persoas con xordo-ceguera.

Información do departamento de Electricidade ante o COVID-19

Ante a situación de suspensión das clases decretada pola Xunta de Galicia, queremos informar a todo o alumnado que o departamento se porá en comunicación con vós, ou a través de este apartado da Web do Centro, ou a través dos cursos da Aula Virtual do Politécnico. Estade atentos a esta información.

Tedes que saber que isto non son unhas vacacións. Faise para, na medida do posible, diminuir os contaxios, e contribuir a non colapsar a Sanidade Pública, que ante unha situación como a presente é o ben máis preciado que temos.

Workshop de alumnos de Formación Profesional de la Berufsbildende Schulen Osnabrück Brinkstraße y de ARI del Politécnico de Vigo

Project: Programming and commissioning of a 3-axis I4.0 models

From Saturday 9th to the 22nd of March 2019

PREMIO DON BOSCO AO MELLOR TRABALLO DE PROXECCIÓN SOCIAL AO IES POLITÉCNICO DE VIGO

Durante a 32ª Edición do premio Don Bosco  cuxa competición celebrouse durante os días 12 a 15 de marzo en Zaragoza resultou galardonado no apartado ao mellor traballo de proxección social un equipo do IES Politécnico de Vigo.

O equipo estaba formado polos alumnos do CM de instalación electrotécnicas e automáticas: José Luis Rodríguez Louro e Iván Sánchez Santos do CM de instalación electrotécnicas e automáticas e titorizados polo profesor do centro Luis Dieguez González.

O traballo gañador é o control dunha casa domótica a distancia para persoas con discapacidade a través da plataforma Arduino

A ceremonia foi clausurada pola delegada do gobernó en Aragón. Carmen Sánchez.