O noso canal de YouTube

JOURNÉE CRÊPES 2019

"SEMINARIO PERMANENTE: CANTOS CONTOS CONTAS?"

O Seminario Permanente "Cantos contos contas?", con sede no IES Politécnico de Vigo, traballou durante este curso a competencia lingüística dun xeito lúdico cos alumnos de 30 ESO partindo dos contos, que poñen en práctica o pracer da lectura, da narración e da interpretación ao mesmo tempo que interiorizan valores individuais e
sociais que fan que o mundo en que vivimos sexa cada día mellor.
Centrámonos na creación e representación de kamishibais, que en xaponés significa 'teatro de papel" e decidimos sacar da aula, en colaboración co grupo de traballo da Biblioteca, o resultado do noso traballo. Fixemos dúas representacións: a primeira no propio IES para os alumnos de 1º de ESO; a segunda no CPI Emilia Pardo Bazán, centro de procedencia dos máis dos nosos alumnos e alumnas. Recollemos aquí unha síntese do resultado.

Métodos PAS. CS de Prevención de Riscos Laborais

Ciclos de fabricación mecánica