IES Isidro Parga Pondal

Entre os días 21 e 24 deste mes de maio, estase a celebrar a I semana da música do IES Isidro Parga Pondal.
A biblioteca e o departamento de música están ao fronte desta iniciativa, que pretende que, mediante numerosas actividades, o alumnado poida mergullarse no mundo da arte musical.
Varios profesores invitados, que exercen o seu labor docente en Oleiros, Castellón, A Coruña e Lugo serán os encargados de impartir as conferencias e os diferentes obradorios específicos ao alumnado da ESO e bacharelato durante todos estes días.

O venres 24 pecharase esta semana musical cun concerto de clausura, no que as alumnas e os alumnos interpretarán diferentes adaptacións vocais e instrumentais.

Cabe destacar que o alumnado de 4º estreará a sintonía da radio do centro, composta especialmente para o IES Parga Pondal polo profesor Paulo Padrón Santamarina.

Axudas para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

Publicada a convocatoria na Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do luns, 20 de maio de 2019)

Ligazón ao DOG.

Extracto da Orde do 3 de maio de 2019 (DOG)

Anexos I e II (Solicitude).

Resumo das bases da convocatoria

Máis información: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

No segundo trimestre do curso, os alumnos de 1º Bacharelato teñen que facer un proxecto para a clase de inglés no que presenten diferentes zonas de Carballo, en vídeo.

Parabéns a todos, e aquí tedes unha selección de traballos realizados polo alumnado de 1º Bacharelato do noso instituto.

Grazas a Alejandro Barrera (alumno que tamen cursa a optativa de TIC) por facer a montaxe final

Departamento de Inglés

Charla Astronomía

O pasado 10 de maio visitounos Víctor Tilve nunha actividade organizada polo departamento de Matemáticas.

Víctor estudou matemáticas na USC e foi, xustamente durante a carreira, cando se atopou coa Astronomía ao realizar un traballo sobre astrofotografía. Tras esta experiencia, o noso poñente mudou os seus intereses cara a contaminación luminosa, ao comprobar que na súa cidade, Vigo, as estrelas non eran visibles pese a ter unhas condicións climáticas favorables.

A afición de Víctor pola Astronomía foi medrando ata o punto de convertirse tamén na súa profesión. Na actualidade traballa como operador de telescopios no observatorio de Javalambre (Teruel), traballo que combina coa divulgación científica e coa investigación.

Na súa visita Víctor fíxonos unha breve introdución á Astronomía, falounos dos telescopios que emprega no seu traballo (os cales sorprendentemente empregan logaritmos no seu funcionamento) e fíxonos partícipes da problemática que amosa a contaminación luminosa.

Sen dúbida foi unha charla entretida, con imaxes impactantes das estrelas e do universo que nos rodea que nos motivaron para saír nas noites de verán a observar o fermoso ceo que temo sen Carballo.

O pasado día 9 de maio, o club de lectura Alejandría do IES Isidro Parga Pondal, participou nun obradoiro de haikus con Francisca García Jañez, autora de varios libros deste xénero. Os haikus son poemas clásicos xaponeses, pequenas píldoras de sabiduría. Nun ambiente relaxado, o alumnado aprendeu a pararse nos pequenos momentos da vida e expresar as sensacións que estos lle producen. Finalmente, todos e todas fixeron varios poemas deste tipo sobre a natureza e tamén sobre as bibliotecas e os libros.

Nova na prensa

No presente curso, tocoulle ao noso centro organizar o Torneo de Xadrez Intercentros. Recibimos a visita do IES Urbano Lugrís, da Coruña. Con eles asistimos a charla dada por Óscar de Prada, profesor de xadrez máis que coñecido de por nós. Durante este coloquio, Óscar foi retado por internet a xogar unha partida que, en realidade, xogamos entre todos /as os/as asistentes.

A continuación tivo lugar na Biblioteca a final do torneo e as partidas simultáneas, gañadas todas por Óscar. Celebramos o triunfo do Lugrís cunha chocolatada con biscoito.

Cara ás 13:00 despedimos aos xogadores e xogadoras coruñeses, esperando xa o desquite o curso que ven.

Ver a galería de fotos

O martes 30 de Abril, o alumnado de música de 1 de bacharelato e de 4 da ESO representamos ao noso IES no "VIII Encontro de Asomúsica" en Santiago de Compostela.
As nosas actuacións foron moi aplaudidos polo resto dos centros de toda Galicia que participaron no festival connosco.
Asistimos a diferentes obradoiros musicais, e despois de xantar todos xuntos, voltamos a Carballo encantados de compartir un día tan musical.

PROCEDEMENTO QUE COMPRE SEGUIR NAS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS OUTORGADAS NO 2º CURSO DE BACHARELATO

Reclamacións ante o centro:

Prazos:

• convocatoria ordinaria: 22 e 23 de maio de 2019 (até ás 14:00h).
  • convocatoria extraordinaria: 25 e 26 de xuño de 2019 (até ás 14:00h)

Presentaranse por escrito dirixidas á dirección.

Reclamacións ante a comision de supervisión:

Prazos:

• 24h contadas desde a notificación da resolución da reclamación ante o centro.

Presentarase por escrito ante a dirección do centro donde se fixo a reclamación anterior, dirixida a dirección, indicando que a mesma remita o expediente de reclamación ao/á presidente/a da comisión de supervisación.