IES Isidro Parga Pondal

Email: ies.parga.pondal@edu.xunta.gal

Horario: 08:00h - 22:00h

Horario administración: 09:00h - 14:00h

Desenvolveuse este ano no IES Eduardo Pondal de Ponteceso o XXXV Congreso de Enciga, Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia.

Durante a primeira xornada o profesor de matemáticas do noso centro, Javier Fariña presentou o obradoiro “ O alumnado fai matemáxia” xunto coas alumnas de 4ºB Uxía Marrozos e Paula Varela, durante 90 minutos fixeron 7 trucos de matemaxia e a súa explicación diante dos profesores asistentes ó congreso.

Destacar que foron as Uxía e Paula as que levaron a cabo os trucos, coa explicación posterior do profesor.

As alumnas participan no taller de matemaxia que se celebra no centro dentro da actividade pátios dinámicos os meŕcores.

Desde o EDLG coa colaboración do Departamento de Artes Plásticas, de Lingua Galega e da Biblioteca convocamos por cuarto ano consecutivo o Concurso de postais de Nadal.

Gustaríanos que o alumnado do IES Parga Pondal demostrase as súas habilidades artísticas participando neste concurso. Podes consultar as bases na seguinte imaxe:

Anímate e participa!

De acordo coa Resolución do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos [DOG do 30/09/2022], este mes de novembro convócanse eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares dos centros docentes de Galicia. As eleccións teñen por obxecto cubrir as prazas que quedan vacantes dentro do Consello escolar, que nesta ocasión son as seguintes:

a) 3 membros do profesorado.
b) 3 membros dos representantes de alumnado. Esperamos que nestas eleccións o alumnado se implique na vida do centro e saían candidatos para formar parte do Consello Escolar.
c) 2 membros dos representantes das familias. Ao desaparecer a ANPA do noso centro, sería moi importante que se cubrisen estas prazas, para que os pais/nais poidan coñecer de cerca a realidade do instituto, e así poder participar das decisións que desde o Consello Escolar se poidan tomar.

Aquelas persoas que recibiron axudas de material escolar no presente curso escolar 22/23, poderán pasar pola administración do centro para recoller o cheque de 25€ adicional de ampliación de ditas axudas publicado no DOG do 14 de outubro de 2022.

A partires deste curso 2022-23 a xornada lectiva da tarde para ESO e Bacharelato Ordinario pasará a ser os luns de 16:20h a 18:00h.

O ciclo superior de informática terá como xornadas lectivas de tarde os martes é mércores de 15:30h a 18:00h.

Hoxe 22 de xullo publicáronse as listaxes definitivas das persoas con dereito ao fondo libros no taboleiro do instituto. Para consultalas deberase acudir ao centro, xa que non se permite facelas públicas doutro xeito. As persoas que fixeran a solicitude de forma telemática poderán consultar a resolución accedendo por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave365 ou o certificado dixital.

Aquelas persoas que teñan dereito á axuda para adquisición de material escolar, poderán recoller o cheque no centro a partires do día 1 de Setembro. Só se lle entregará dito cheque ao pai/nai/titor legal do alumno/a.

O Departamento de Música quere ofrecervos, para que gocedes e recordedes durante o verán, unha produción audiovisual na que mostramos o concerto de todo o noso alumnado de música na IV Semana da Música, que a base de esforzo, espírito colaborador, entusiasmo, ilusión , gañas e un gran compromiso, plasmaron na realidade os proxectos ideados con moito agarimo polo Departamento de Música

Agradecemos a colaboración impagable da dirección do I.E.S. Isidro Parga Pondal, de todo o profesorado e persoal non docente, así como dos ex-alumnos e ex-alumnas por todas as facilidades prestadas para desenvolver este proxecto.

Queremos facer unha mención especial ao equipo de decoración , audición, ás creadoas do cartel deste ano e as presentadoras pola súa dedicación e profesionalidade, así como a Xairo Campos Blanco por manter ese lazo con nós capitaneando as producións audiovisuais.

Esperamos que desfrutedes con este vídeo

Bo verán!!!