IES Isidro Parga Pondal

Segundo a ORDE do 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia; no seu artigo 7 punto 2. O IES Isidro Parga Pondal elixiu como días non lectivos:

O 5 de decembro, xoves.

O 20 de marzo, venres.

Así mesmo os períodos de vacacións son:

1. Nadal: desde o día 21 de decembro de 2019 ata o día 7 de xaneiro de 2020, ambos inclusive.

2. Entroido: días 24, 25 e 26 de febreiro de 2020.

3. Semana Santa: desde o día 4 ata o 13 de abril de 2020, ambos inclusive.

Ademais dos anteriores, sen prexuízo do establecido no artigo 8.3 da citada ORDE e co fin de unificar a celebración dos patróns de cada nivel educativo, establécese o Día do Ensino coa consideración de non lectivo para efectos académicos e que no curso 2019/20 se celebrará o 31 de outubro de 2019.

Este venres día 29 de novembro o alumando de TIC de 1º de bacharelato fixeron unha saída co profesorado da materia, Leticia e Juan, ao X Obradoiro e Concurso Galego de Robótica de Igaciencia que tivo lugar no IES Menéndez Pidal de A Coruña e na que participaron outros centros de toda Galicia. A pesar de facelo moi ben, non puideron acadar ningún premio.
Despois de participar no concurso, foron visitar a Facultade de Informática onde asistiron a unha visita guiada feita por Verónica Bolón, pertencente ao Departamento de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información na que lles explicou as diferentes titulacións que se imparten, as saída profesionais así como algunhas das instalacións da Universidade e sobre todo a importancia de que as mulleres deixen de ver esta carreira coa estigma de friki e vexan que poden aportar grandes cousas.

Preme na imaxe para ver a galería de fotos

Tras a reunión informativa que tivemos o xoves 26-11; na que o alumno Daniel Quintela nos contou a súa experiencia ERASMUS+ en Malta, lembrar ós alumnos de 1º de CS ASIR interesad@s en realizar unha movilidade de prácticas o vindeiro curso, que mo comuniquen antes do 2020.

ANIMÁDEVOS!!!

Este 25N, "Día internacional contra a violencia de xénero", proxectouse na biblioteca do centro un vídeo presentado polo alumnado de bacharelato coa obra de teatro lido "Un berro na escuridade":

Co motivo do "Día internacional contra a violencia de xénero" o alumnado de 1º de ESO A, 1º ESO D, 2º ESO D e 2º ESO E creou este vídeo musical...

O director do IES Isidro Parga Pondal lembra ás nais/pais e titores/as legais que na matrícula de 1º ou 2º da ESO dos vosos fillos/as tivestes ocasión de elixir un seguro voluntario.

Se estades interesados/as aínda nel, tedes que pasar urxentemente polo centro para pagar a cota de 9.00€ en concepto de seguro escolar voluntario.

Se non estades interesados chamade ao centro (881880371) indicando os nomes dos vosos fillos/as e que non estades interesados no seguro voluntario.

En caso de non ter o seguro voluntario ou de non pagalo, os vosos fillos/as non estarán cubertos por este seguro mentres estean no centro ou fóra del realizando actividades extraescolares.

Este ano o FIOT presentou o FIOTEEN, unha canle para sair á procura de novo público nos centros educativos.

A través desa canle mantiveron informado ao alumnado de todo o que acontecía no FIOT, graciñas á interpretación de Alba Bermúdez e Tone Martínez, da compañía carballesa Galeatro, que visitaron os centros con píldoras informativas presentando os diferentes espectáculos. Tamén se representou no centro educativo a obra “Por unha peseta” da compañía Apatacón.

Ademais do anterior ofrecéronse de xeito gratuíto ao alumnado diversas representacións no Pazo da Cultura, podendo dese xeito acudir á preestrea de algunhas das obras do FIOT. Así, o alumnado de 3º de ESO puido disfrutar da obra “Medida x medida”, de PT Excéntricas, o alumnado de 4º de ESO da obra “O electo” de Contraproducións e Focus e o alumnado de bacharelato da obra “Dados” de Ventrículo Veloz.

Agradecemos ao FIOT a colaboración cos centros educativos.

Podedes consultar unha galería cos imaxes das saídas premendo aquí.

Achégase o calendario de exames de pendentes para o curso 2019/2020.

Proximamente esta listaxe, e os calendarios coas datas, estarán dispoñibles nas aulas e nas vitrinas de información do centro.

O listado pode sufrir cambios o longo do curso. Neste caso avisarase con tempo por este medio e no centro.

Achégase uns esquema das sesións de avaliación do curso e dos días das reunións das nais/pais cas titoras/titores.

Reunión/avaliación Data (*)
Avaliación inicial 7 e 9 de outubro
 Reunión nais/pais cas titoras/es
 ESO xoves 17 de outubro ás 18.30h
 Reunión nais/pais cas titoras/es
 Bacharelato martes 15 de outubro ás 18.00h
1º avaliación 18 e 19 de decembro
2º avaliación 2º bacharelato 9 de marzo
2º avaliación (resto) 25 e 26 de marzo
3º avaliación 2º bacharelato 18 de maio (**)
Avaliación extraordinaria 2º bach. 19 xuño
3º avaliación (resto) 22 e 23 de xuño

(*) As datas poden cambiar por motivos de organización interna do centro. Neste caso avisarase con suficente antelación.

(**) A data e estimada a espera da confirmación das datas das ABAU en xaneiro (aprox.).

Some of our 1º Bach students did a great job reading one of the best stories by Edgar Allan Poe: "The Masque of the Red Death".

They were working with the Music, Galician language, Library and ICT Departments on a special day dedicated to Halloween-Samaín.  It was a fantastic introduction to Samhain, the old Celtic tradition, brought to the USA by Irish immigrants and spread around the world.  Never forget that it is also part of our culture = Samaín!!