DESTACADAS

Fin de curso 2020-2021

Achégase información  relativa  ao proceso de fin de curso, polo  de  agora  só para  2º  de  bacharelato.

Admisión de alumnado para o curso 2021-22

Listaxes definitivas de admitidos/as e excluídos/as. Admisión para o curso 2021-2022

As  listaxes  poden  consultarse  presencialmente  no taboleiro  de  anuncios  situado  no interior  do instituto. Non  obstante, de  forma non presencial,  pódense consultar  a través  da aplicación admisionalumnado empregando  a  Chave 365  ou o  certificado  dixital  da  Fábrica  Nacional  de  Moeda  e Timbre.

Xela Arias no MIllaFalaDoiro

Dous programas de radio realizados polo alumnado do EDLG do IES.

Diego Madarnás fixo un novo podcast do seu programa de entrevistas e desta vez trouxo, nin máis nin menos, a Xela Arias!

Pola súa banda, o alumnado do Equipo de dinamización preparou un recitado coa súa poesía. Mais estade atentos e atentas porque, en breve, imos colocar un repositorio de todas as lecturas de poemas feitas tanto polo profesorado coma polo alumnado.

Lusofonia

Hoxe, 5 de maio, é o Día da Lingua portuguesa, segundo instaurou no ano 2009 a CPLP (Comunidade de Países de Lingua Portuguesa). O galego, como lingua irmá, permite comunicarnos con falantes da CPLP, con todo o mundo lusófono. Pero, ademais, hai alumnado que estuda portugués no instituto e que fixo un par de programas aproveitando o que aprendeu nas aulas.

O grupo de 3º ESO C gravou un programa específico sobre o Día da Lingua portuguesa, e o grupo de 4º ESO fixo, para o 25 de abril, día da Revolución dos Cravos, un programa especial. Este contou coa colaboración de alumnado que non estuda portugués pero que se implicou aprendendo a canción da revolución, Grándola, vila morena. Co agradecemento a Eloi Zabala e a María Iglesias, deixámosvos os podcast para que escoitedes e mais tamén a gravación que se fixo da actuación en directo destes dous artistas, acompañados polo profesor de música Manolo Maseda, o pasado luns 26 de abril.

Exames de pendentes: maio 2021

Calendario  para  a realización  de  exames  de  materias pendentes, sen superación de cursos  anteriores. Curso 2020-2021.

Enreguéifate 2021

O proxecto Enreguéifate foi adiante tamén este curso. Con máscaras, con distancia e con grupos reducidos, o alumnado de 2º ESO aprendeu a regueifar da man de Lupe Blanco, mais tamén  aprendeu moitas cousas sobre improvisación oral. Nos seguintes vídeos podedes ver a potencialidade dalgún alumno do IES, e mais unha "lección" en verso sobre a improvisación oral no mundo.

Cuestionarios sobre convivencia escolar. Curso 2020-2021

No  marco  do Decreto 8/2015, de 8 de xaneiro, e  da Lei 4/2011, de  30 de  xuño,  que desenvolve, prevese  a  redacción  e  execución  en  cada  centro  escolar  da nosa comunidade,  dun Plan  de Convivencia  Escolar. Unha  vez  realizadas  as dúas primeiras  diagnoses, vaise proceder  a  unha  actualización  dos  datos  que permita  dar  resposta  ás  distintas  necesidades  educativas. A recollida  de  datos  realizarase  empregando  cuestionarios  en liña  e  que  son  específicos  para  un  dos  colectivos  que  conforman  a comunidade  educativa: alumnado, familias  e persoal  docente  e non docente. Contan  con arredor  de  15  preguntas  e  cun  tempo  estimado  de  10 minutos  para  a  súa  realización. Poderán cubrirse  ata  o 29  de  abril incluído.

Ás  enquisas  accederase  a través  dunha  clave  que permitirá o  acceso  ás  persoas  dun  determinado  colectivo  e  centro, pero  sen  identificalas de  forma  individual. No  caso  das  familias, cada  unha  cubrirá  un único  cuestionario, independentemente  do número  de  fillos/as  ou  titorandos/as  que  estean  matriculados  no  centro.

A  continuación  aparecen  os  enlaces de  acceso  ás  distintas  enquisas e  tamén unha  sinxela  guía  para  a  súa  elaboración:

Guía  de  elaboración

Contos para Pi

O número Pi é o protagonista de dous contos realizados no marco das actividades organizadas para o 14 de marzo (Día de Pi). Xa vistes que se fixeron bastantes actividades para esta conmemoración, demostrando ademais que se pode usar o galego para tratar de cuestións matemáticas, neste caso, do número Pi.

Paula Mosquera e Elena Núñez conxugaron literatura e matemáticas con cadanseu conto: Pi, o doutor inesperado é o título de Paula, Crimes detrás de Pi o de Elena. Non deixedes de escoitalos!