Novas alumnado

Fin de curso 2020-2021

Achégase información  relativa  ao proceso de fin de curso, polo  de  agora  só para  2º  de  bacharelato.

Como acceder a Aula Virtual

No documento adxunto que se mostra a continuación tedes un breve resumo que indica como acceder a Aula virtual do IES do MIlladoiro: Acceso AV

Características e deseño das probas da ABAU

No  DOG de  hoxe, 6  de  maio, recóllese  a  Resolución  do  28  de  abril de  2020 (que  modifica  a  Resolución  do 26  de  febreiro de 2020)  pola  que  se  ditan  as  instrucións  para  a  realización  da ABAU   dentro  do  curso 2019-20 no  que  se  refire  ás  características  e deseño  das probas. Neste  enlace  pode  accerse  a  toda  a información.

Modelos de exame para as ABAU 2020

A  CiUG  publicou  os novos  modelos  de  exame para  as  ABAU 2020, aos  que  se pode acceder  desde aquí.

Folga Mundial polo Clima

O  alumnado  do  IES  Milladoiro sumouse  hoxe  masivamente  á  Folga  Mundial  polo  Clima. O alumnado  de  4º  de  ESO  elaborou  unha  pancarta coa  que  acudirán  á  manifestación  un  grupo  de  alumnos/as  do  centro.

Enquisa convivencia

Para cubrir a seguinte enquisa prema a continuación nos eguinte enlace :

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

XOVES 25 E VENRES 26, DÍAS NON LECTIVOS

O xoves 25 de maio, festivo local, e o venres 26 de maio, día non lectivo aprobado pola Xefatura Territorial, non teremos clase.

A dirección.

8/9/16-COMEZO DE CURSO 2016-2017: PRESENTACIÓNS E INICIO DAS CLASES

O xoves 15 de setembro, ás 13 h, terá lugar a presentación de e 2º de Bacharelato (non hai transporte escolar).

O venres 16 de setembro terán lugar as presentacións da ESO, para as que haberá servizo de transporte para permanecer no centro entre as 11:00 a 13:00 horas. Os horarios por grupos son os seguintes:

• Presentación 1º ESO, 11:00-13h
  • Presentación 2º ESO, 11:30-13 h
  • Presentación 3º e 4º ESO, 12:15-13h

O luns 19 de setembro comezarán as clases no horario habitual.

SELECTIVIDADE 2016: 100% DE APROBADOS

TODO o noso alumnado presentado á selectividade obtivo unha cualificación de aprobado (ou superior).

A paciencia, a constancia e o traballo tranquilo, continuado e ben feito dan os seus froitos.

Moitos parabéns para elas/eles e as súas familias, e para toda a comunidade educativa do Milladoiro.