Departamento de Matemáticas

Profesorado 2020/21   Programación   Resumo prog.

M.ª Dolores Cuesta Martín

Milagros Diéguez Taboada

M.ª Dolores González Peón

Isabel Iglesias Martínez

M.ª Dolores Padín Bascuas (xef. dep.)

Luisa Prieto Cendán

Raquel Rodríguez Reboredo

A matemática na codificación de mensaxes

Hoxe, 2 de marzo, o alumnado de 1º de bacharelato puido asistir a unha charla de Alberto Cabada (profesor do Departamento de Análise Matemática da Facultade de Matemáticas). A charla levou por título A matemática na codificación de mensaxes e realizouse grazas á organización do departamento de Matemáticas do noso IES ao abeiro do programa A Ponte da USC.

"Maridaxe de Matemáticas e Informática"

O  alumnado  de 2º de  bacharelato  que cursa  a  materia  de  Matemáticas  asistiu  o pasado  venres 17  a  unha  charla  baixo  o  título  Maridaxe  de Matemáticas  e  Informática  a  cargo cargo de Francisco Pena, pertencente  ao  Dpto. de  Matemática  aplicada  da  USC.

A  actividade  foi  organizada polo Dpto. de Matemáticas.

Entrega dos premios do concurso "Canguro matemático"

O martes 18 de xuño o departamento de Matemáticas rifou agasallos entre todos os participantes no concurso

Concurso de chistes matemáticos

Paula Martínez e Catalina Varela, de 1º ESO D, son as gañadoras do concurso de chistes matemáticos organizado polo departamento de Matemáticas en colaboración co EDLG entre o alumnado de 1º ESO. Parabéns!

Rematan os "Anaquiños matemáticos" deste curso

Ao longo deste curso, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da USC, en colaboración co programa Conecta-Aleida, realizou  no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos

Anaquiños matemáticos 2018/2019

Un curso máis, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, en colaboración co programa Conecta-Aleida, vai realizar no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos co alumnado de 1º ESO seleccionado polo departamento de Matemáticas do IES do Milladoiro.

2ºESO