Bioloxía e Xeol. / Cienc. Nat.

Departamento de Bioloxía e Xeol. / Ciencias Nat.

Profesorado 2021/22    Programación   Resumo prog. / Plan pendentes

Raquel Baños Iglesias

M.ª Irene García Bernadal

M.ª Nieves Sampedro Fernández (xef. dep.)

Guardar

Plan de traballo para o alumnado de 1º de ESO A e B (materia: Bioloxía e Xeoloxía)

Durante estes días, presta especial atención á Aula Virtual do IES do Milladoiro, curso BIOLOXÏA 2º BAC_ 3º ESO _ 1º ESO.

Nela incluirei periódicamente o plan de traballo da materia.

Plan de traballo para o alumnado de 1º de ESO C e D (materia: Bioloxía e Xeoloxía)

Durante estes días, presta especial atención á Aula Virtual: Curso BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 1º DE ESO C e D. Nela incluirei periódicamente o plan de traballo da materia.

Plan de traballo para o alumnado de 1º ESO A, B, C e D (grupo Manuela J.Quintela). Materia: Paisaxe e sustentabilidade.

Durante estes días, presta especial atención á Aula Virtual: Curso Paisaxe e sustentabilidade 1º de ESO. Nela incluirei periodicamente o plan de traballo da materia.

Plan de traballo para o alumnado de 2º ESO (materia: Promoción de hábitos de vida saudables (PHVS)).

Durante estes días, presta especial atención á Aula Virtual: Curso Promoción de hábitos de vida saudable 2º de ESO. Nela incluirei periodicamente o plan de traballo da materia.

Plan de traballo para o alumnado de 3º de ESO C e D (materia: Bioloxía e Xeoloxía)

Durante estes días, presta especial atención á Aula Virtual do IES do Milladoiro, curso 3º DE ESO_C_D_E.

.

PLAN DE TRABALLO PARA O ALUMNADO DE 3º DE ESO E (materia: Ámbito Científico e Matemático)

VIAXE DIDÁCTICA AO PARQUE EÓLICO DE SOTAVENTO 2019

Aeroxerador

O pasado 7 de novembro de 2019 o alumnado de 4º de ESO das materias de Bioloxía e Xeoloxía,

Cultura Científica, Física e Química e Tecnoloxía

realizou unha viaxe didáctica ao Parque Eólico de Sotavento.

Dita actividade, organizada conxuntamente polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía,

Física e Química e Tecnoloxía, permitiu ao alumnado visitar as instalacións do Parque

Eólico, así como realizar diferentes actividades didácticas (vivenda bioclimática, taller

de enerxía e aula divulgativa, entre outras) guiadas en todo momento por monitores/as especializados/as.

ATLANTIS. A CIENCIA DO MITO

O xoves 3 de maio o xornalista e divulgador científico Emilio Varela deu unha longa charla ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, na que mesturou os seus coñecementos de xeoloxía, bioloxía, literatura, xeografía, historia etc.

A espectacular xeoloxía galega

Onte, 9 de xuño, os grupos de 1º ESO F e  1º  ESO G tiveron a sorte de  asistir a un relatorio sobre a xeoloxía galega a cargo de Joaquín Rubal, xeógrafo e guía oficial de turismo de Galicia.

A actividade foi organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.