Reclamación avaliación final ordinaria. 2º Bacharelato

LUNS, 15 DE MAIO. 8:50 H. ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS DA AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA DE 2º DE BACHARELATO.

Durante os días 15 de maio, luns e 16 de maio, martes, o alumnado ou os seus nais, pais ou titores poderán solicitar, de profesorado , cantas aclaracións consideren precisas acerca das valoracións que se realicen sobre o proceso de aprendizaxe dos alumnos, así como sobre as cualificacións ou decisións que se adopten como resultado do devandito proceso. Para exercer este dereito poderase aproveitar os tramos horarios do luns, 15 e martes, 16 de maio que coincidan ca impartición da materia. Se esto non é posible, prégase que solicite en conserxería cita previa co profesorado, tan pronto sexa posible.

RECLAMACIÓN, NO CENTRO, DIRIXIDAS Á DIRECCIÓN (PRESENTACIÓN NA SECRETARÍA DO CENTRO):

• VENRES, 19 DE MAIO. DE 10:00 A 13:30 H (ese día abrirase o centro para recoller as reclamacións e actuacións relativas á matricula ABAU)

• LUNS, 22 DE MAIO DE 10:00 A 13:30 H

RECLAMACIÓN POR ESCRITO ANTE XEFATURA PROVINCIAL (SE PERSISTE O DESACORDO) NA SECRETARÍA DO CENTRO:

• MARTES, 23 DE MAIO. DE 9:00 A 14:30 H

• MÉRCORES, 24 DE MAIO. DE 9:00 A 14:30 H

ACTUACIÓNS POSTERIORES

• RESOLUCIÓN DAS RECLAMACIÓNS DA XEFATURA TERRITORIAL: MÉRCORES, 31 DE MAIO
  • COMUNICACIÓN DA RESOLUCIÓN DA XEFATURA TERRITORIAL A CIUG E AOS CENTROS: XOVES, 1 DE XUÑO
  • MATRÍCULA EXTRAORDINARIA PARA ALUMNADO QUE APROBE 2º BACHARELATO NA CONVOCATORIA XUÑO DESPOIS DA RESOLUCIÓN DAS RECLAMACIÓNS: VENRES, 2 DE XUÑO

NORMATIVA A TER EN CONTA

Para calquera dúbida consultar en secretaría, xefatura de estudos ou dirección