Xela Arias no MIllaFalaDoiro

Dous programas de radio realizados polo alumnado do EDLG do IES.

Diego Madarnás fixo un novo podcast do seu programa de entrevistas e desta vez trouxo, nin máis nin menos, a Xela Arias!

Pola súa banda, o alumnado do Equipo de dinamización preparou un recitado coa súa poesía. Mais estade atentos e atentas porque, en breve, imos colocar un repositorio de todas as lecturas de poemas feitas tanto polo profesorado coma polo alumnado.

Club de lectura: novo programa sobre lecturas

Arranca un novo programa "Club de lectura". Este primeiro podcast está gravado polo alumnado de 1º ESO do Club de lectura: Paula Lourido, Uxía Reyes, Pedro Rubal, Viktoria Kevin Sousa e Uxía Aldrey. Leron a obra "O pintor do sombreiro de malvas" de Marcos Calveiro e deixáronnos a lectura duns fragmentos escollidos e mais algúns comentarios.

Entrevistas con Diego- Programa especial Día de PI

Diego Madarnás, no seu programa de entrevistas, realiza un especial para recoller as voces dos principais protagonistas dos traballos realizados polo Día de Pi.

Programa "Voces da lusofonía" - Podcast 1

O primeiro podcast do Programa "Voces da lusofonía" é de Ana Caamaño, Uxía Reyes, Saínza Ruíz e Alba Vidal (1º ESO). Uxía Senlle falou con elas para contestarlles varias preguntas, algunhas referidas ao tema central deste primeiro programa: o festival Cantos na maré.

Programa "Diario dunha estudante". Podcast 2

Un novo podcast de Lucía Sobrado, no seu programa "Diario dunha estudante". Fálanos sobre o libro de Antía Yáñez: Senlleiras.

Programa Sinag- Podcast 2- LGTBIQ

Sabes o que significan todas as letras que compoñen a sigla LGTBIQ? Neste programa Yomara Ferreiro centrouse na diversidade sexual.

Programa Sinag- Podcast 1- Reflexións

Programa para o Día Mundial da Radio 2021

Para o Día Mundial da Radio, instituído o  13 de febreiro, convidáronnos desde a Asociación Ponte nas Ondas a sumarnos á celebración elaborando un Podcast para contar como é a nosa recén estreada emisora. Este foi o resultado.

Programa "Entrevistas con Diego". Podcast 4

O Día da muller e da nena na ciencia, 11 de febreiro, Diego entrevistou a Lucía Sanmartín (2º ESO) e a Clara G. Trabazo (1º Bac.) para que contasen brevemente, desde a súa propia experiencia, como se está a desenvolver a Semana da muller na ciencia no noso IES.

Programa "Entrevistas con Diego". Podcast 3

O Podcast número 3 céntrase na entrevista que Diego lle fixo a García MC, aproveitando que veu ao centro para dar un obradoiro de hip-hop.