Novas relacionadas coa biblioteca

Recomendacións de lecturas para o verán

A Biblioteca do IES de Chapela proponmos varias lecturas para este verán que vén. Pica na imaxe!

GaliciaLe

Dende Rede de Bibliotecas de Galicia envíannos esta mensaxe, que vos pode resultar de interese:

Debido ao peche das bibliotecas está a haber unha maior demanda dos servizos de préstamo electrónico. Por esta razón, imos habilitar un espazo en GaliciaLe (tanto en eBiblio Galicia como no Catálogo galego) para que os cidadáns que non teñen carné de biblioteca poidan autorrexistrarse e teñan acceso ao servizo de préstamo electrónico.  Darémoslles un prazo de 30 días desde a fin da corentena para que se acheguen á biblioteca para obter o carné. Se non o fan, deixarán de ter acceso a GaliciaLe.

Grupo Planeta

O Grupo Planeta pon á disposición de todos os lectores (profesores, alumnos e pais) a descarga gratuita dalgúns dos mellores libros para combatir o tedio durante estes días de obrigado encerro pol o Covid-19: https://keepreadingencasa.planetadelibros.com/

VII certame de RELATO CURTO

Publicados os traballos premiados no VII Certame de Relato Curto de 2018. Entre os finalistas na categoría de Secundaria está a nosa alumna Clara Durán Sánchez có relato "A porta do espello". Parabéns!

Relato

Preme na imaxe para descargar o texto

Boletín de novidades Febreiro-Marzo 2019-20

Club de lectura: O berete lector

Este curso puxemos en marcha o club de lectura do IES Chapela, entre todos os integrantes decidimos chamalo "O berete lector". Reunímonos cada mes, na biblioteca, para comentar os libros que propoñemos como lectura.

Aquí tedes algunhas fotos da primeira reunión, na que falamos do libro de Ledicia Costas "Unha estrela no vento".

Club lectura 1  Club lectura 2
 Club lectura 3  Club lectura 4
O 28 de xaneiro tivemos a última reunión, na que comentamos o libro "Recinto Gris" de Ledicia Costas.

Club de lectura 5  Club de lectura 6

O martes 10 de marzo teremos unha nova xuntanza, será na biblioteca, de 15:45 a 16:45. Neste caso falaremos do libro "Música no faiado" de Miguel Ángel Alonso Diz.

Aínda estás a tempo de participar, esperámoste na biblioteca!

Boletín de novidades Decembro-Xaneiro 2019-20

Novidades mes de novembro

Novidades novembro

Club de lectura