Actos, Día de

Vídeo Día Internacional contra a violencia de xénero. 2º CS Educación Infantil

Vídeo realizado polo alumnado e profesorado de 2º de Educación Infantil do IES Chapela, para o 25 de novembro, Día Internacional contra a violencia de xénero. Trátase dunha interpretación da canción "Sólo quiero bailar" realizada por Miguel Ángel Maroto Negrete xunto cos alumnos e alumnas do IES Maestro Juan de Ávila.

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

O 25 de novembro a comunidade educativa do IES Chapela volveu manifestar o seu rexeitamento á violencia de xénero. O alumnado de 1º ESO C leu un manifesto no que explicaron o motivo polo que se identifica a cor morada coa violencia de xénero e no que que expresaron a súa opinión sobre o tema, deixando claro o que queren e o que non. Dun xeito simbólico o alumnado construíu o seu camiño sen violencia, expresando con carteis aqueles comportamentos que rexeitan e substituíndoos despois por outros que si aproban.

FRONTE Á VIOLENCIA DE XÉNERO SÓ CABE UNHA RESPOSTA.

SEN NINGÚN XÉNERO DE DÚBIDA

25N

Mes da Ciencia en galego

Día Internacional da Memoria Trans

Día Internacional da memoria trans

Hoxe, 20 de novembro, conmemoramos no IES de Chapela e en todos os institutos de Redondela, o Día Internacional da Memoria Trans. Cun acto apoiado polas asociacións Irisar, Pulse, Nós Mesmas e Euforia, e que contou coa presenza da alcaldesa de Redondela, Digna Rivas, a comunidade do IES de Chapela afondou na loita polo recoñecemento da diversidade na orientación sexual e na identidade de xénero. Unha loita na que se denuncia a transfobia e a violencia contra as persoas que forman o colectivo trans. O IES de Chapela solidario coa súa causa. A causa dunha sociedade xusta e libre.

Vaise o noso Tito

Así, rodeado de alumnas e alumnos, váisenos don Augusto Suárez, o noso Tito, logo de  trinta e cinco de docencia dos que nos regalou vinte e cinco no IES de Chapela. Na súas últimas palabras como profesor do centro dixo ter sensacións contraditorias, querer xubilarse mais ter claro que añorara a docencia e o contacto co alumnado. Nós si que te botaremos de menos no instituto, as túas clases, o teu humor e a túa maxia. Sé moi feliz e non nos esquezas compañeiro!

Día Internacional da Saída do Armario

O venres 11 de outubro, celebramos no IES Chapela o " Dia Internacional da Saída do Armario", para visibilizar  a diversidade afectivo sexual e de xénero, cun banco de cores, enchendo de cor, respeto e igualdade o centro.

Día Internacional da Saída do Armario Día Internacioanl da Saída do Armario 10 Día Internacioanl da Saída do Armario 12 Día Internacioanl da Saída do Armario 13
Día Internacioanl da Saída do Armario 11 Día Internacional da Saída do Armario 2 Día Internacional da Saída do Armario 3
Día Internacional da Saída do Armario 4 Día Internacioanl da Saída do Armario 5 Día Internacioanl da Saída do Armario 6
Día Internacioanl da Saída do Armario 7 Día Internacioanl da Saída do Armario 8 Día Internacioanl da Saída do Armario 9

Acto de presentación do Curso 2019/20

Presentación ESO e BACH Acto de presentación 7
Acto de presentación 4 Acto de presentación 2
 Acto de presentación Ciclos Formativos Acto de presentación 1
Acto de presentación 9 Acto de presentación 5

Xincana Fin de Curso 18/19

Para rematar as actividades programadas para o venres 21 de xuño, celebramos unha xincana na que competiron, por equipos, os alumnos , alumnas, profesores e profesoras de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos.

Por último, aproveitamos a xornada para entregar os premios e recoñecementos ao alumnado e profesorado que participou nos distintos proxectos que se desenvolveron durante o Curso 18/19.

Actividades Fin de Curso 18/19

Fai clic na imaxe correspondente para acceder á galería de imaxes do acto.