Actos, Día de

No camiño do vento - Sesé Mateo

O IES de Chapela e a familia Mateo presentaron o xoves 7 de marzo o libro No camino do vento de Sesé Mateo. Nun acto emocionante no que se lembrou a nosa veciña, muller loitadora e comprometida, o noso alumnado deu vida aos textos de Sesé. Con forza, sentimento e orgullo, Anxo, Katia, Xela, Icíar, Claudia, Gorka, Miriam, Paula, Ilenia, Noelia e Sofía, representaron ao noso centro e fixeron bo aquilo de que a poesía é unha arma cargada de futuro. Aquí os tedes na foto na compaña de Joshua, fillo de Sesé, e de Olga, a vicedirectora, que abriu o acto. Moitas grazas a todas e a todos por ser como sodes. Nova en Faro de Vigo.

8 de Marzo - Día Internacional da Muller

Fotos do Entroido 2019

O venres 1 de marzo celebramos o entroido no instituto, os alumnos e alumnas participaron no concurso de disfraces, con actuacións que levaban ensaiando dende hai tempo. Entregáronse dous premios á categoría de Ciclos e dous premios á categoría de ESO e Bacharelato. Aquí tedes algunhas fotos dese día:

Actuacións 1º ESO

Actuacións 3º ESO

Actuacións 4º ESO

Actuacións 1º BACH

Actuacións Ciclos Formativos

Imaxes dos gañadores e gañadoras

Imaxes do público

Actuacións Ciclos Formativos de Modular

Foto grupo

Entroido 2019

ANÍMATE E PARTICIPA!

PREMIOS PARA OS MELLORES DISFRACES NA MODALIDADE INDIVIDUAL E DE GRUPO!

TEMÁTICA: O MEDIOAMBIENTE

POLA MAÑÁ: A PARTIR DAS 12:45

POLA TARDE: A PARTIR DAS 19:30

DESCARGAR AS BASES DO CONCURSO

Cabodano para a esperanza

No 2º cabodano de Sesé Mateo o seu fillo Joshua visita o IES de Chapela cun agasallo moi especial, o libro cos poemas da súa nai, en cuxa edición colaborou o noso instituto. No IES de Chapela as cámaras de TVE1 entrevistaron a Joshua, quen tivo palabras de amor, de loita, esperanza, xustiza e superación.

O día 7 de marzo, ás 20:00, no Multiusos do Piñeiral do Crego, presentarase a obra No camiño do vento. Alí estaremos.

Xuntanza de voceiros - Cidades amigas da infancia

No marco do programa Cidades Amigas da Infancia tivo lugar no Concello de Redondela este 17 de xaneiro a Xuntanza de voceiros, previa á convocatoria do pleno xuvenil. Yaiza Álvarez Soto e Mikias Anxo Prieto Rivas de 1º ESO, representaron ao IES de Chapela acompañados pola profesora Isabel Alonso.

Goodbye, Alicia!

Á volta das vacacións xa non teremos á profesora de inglés Alicia Domínguez con nós. Despediuse logo dunha dilatada carreira profesional na docencia, coa que durante 26 anos o IES de Chapela tivo a sorte de contar. Na biblioteca, o lugar onde pasou moitas horas do traballo, foi abordada a traizón polo alumnado, profesorado e persoal non docente do instituto. Alí agasallounos coa súa derradeira clase. Agradeceu a comunidade educativa todo este tempo en Chapela, e ademais do mellor, desexounos sobre todo ter a sorte que tivo ela: elixir estudar e traballar no que quixo. Por último regalounos un consello: “Aproveitade o  tempo que ides estar no instituto, vai ser o mellor tempo que ides pasar na vosa vida. Saberédelo despois. Nunca ides ser tan libres e felices como agora.”

Goodbye! See you, Alicia!

Bo 2019

Redondela - Cidade amiga da infancia

O alcalde do Concello de Redondela, Javier Bas, e a Concelleira de Urbanismo e Servizos Sociais, Mª Carmen Amoedo, acudiron hoxe ao IES Chapela para facer acto de entrega ao alumnado de 1º ESO A, do diploma que recoñece a Concello de Redondela como “Cidade Amiga da Infancia”. O recoñecemento, outorgado por UNICEF, valora o compromiso do noso concello cos dereitos dos nenos, nenas e adolescentes, vixente para o período 2018-2022. O alumnado do IES de Chapela que o ano pasado cursou 4º ESO, e o que actualmente está en 1º ESO A, coa inestimable colaboración da súa titora Mª Isabel Alonso Barros, cooperou para que Redondela conseguise este recoñecemento. A comunidade educativa séntese orgullosa do noso alumnado.

Día da Diversidade Funcional

Hoxe 3 de Decembro, dia da Diversidade Funcional, o alumnado de 2° APSD e dúas profesoras vivimos unha estupenda xornada de convivencia en dúas das sedes que AGASFRA- San Francisco ten en Vigo (Rúa Tomás Paredes e Coia).

Agradecemos á dirección, ós profesionais e sobre todo aos usuarios e usuarias a acollida que nos brindaron, o tempo adicado e os agasallos que nos elaboraron.
 Imaxe1  Imaxe2
 Imaxe3  Imaxe4