Actos, Día de

Día da Nakba

Este 15 de maio, día da Nakba, docentes do IES de Chapela sacan a kufiya en solidariedade co pobo palestino.

III Encontro de Comandos de Igualdade da provincia de Pontevedra

Un curso máis, a nosa Brigada Violeta participou no Encontro de Comandos de Igualdade da provincia de Pontevedra, que este ano celebrou a súa terceira edición no Museo Verbum (Vigo) o día 26 de abril. Foi unha xornada chea de momentos inesquecibles onde o alumnado puido compartir experiencias e impresións arredor do tema da igualdade e das moitas desigualdades que aínda persisten. Ademais puidemos gozar da actuación musical de Su Garrido Pombo, elaborar un mural colectivo entre todas e todos, asistir a distintas charlas e obradoiros formativos e participar en actividades creativas como o modelado con barro, a realización de chapas ou a introdución á papiroflexia. Moitas grazas ao alumnado e profesorado dos centros organizadores (IES Álvaro Cunqueiro e IES Primeiro de Marzo) e longa vida aos comandos!

Chapela con Palestina

O IES de Chapela sumouse hoxe, 12 de abril, ás concentracións convocadas no ensino co lema “Paremos o masacre en Palestina”. Xunto con outros moitos centros, hoxe alumnado, profesorado e persoal non docente do IES de Chapela alzamos a nosa voz para denunciar o xenocidio do pobo palestino e esixir o cese da violencia. No acto limos o manifesto conxunto subscrito polos centros que apoiamos a iniciativa e un poema sobre Palestina de Luísa Villalta (autora homenaxeada este ano polas Letras Galegas). Paz e xustiza para Palestina!

Podedes ver o vídeo do acto de diúrno aquí.

2 de abril - Día mundial de concienciación sobre o autismo

Desde o IES de Chapela queremos recordar neste 2 de abril, Día mundial de concienciación sobre o autismo, o noso compromiso por mellorar a calidade de vida das persoas con trastorno do espectro autista e por avanzar cara á construción dunha sociedade inclusiva.

Aproveitamos tamén esta data para compartir convosco un recurso que coidamos que pode ser do voso interese, a nova web de Aspanaes: www.aspanaes.org

8M - O IES de Chapela coeducando pola igualdade

Un 8M máis, seguimos reivindicando a igualdade real e efectiva. E dende o IES de Chapela facémolo coeducando. Dende un ensino público e laico, asumimos o compromiso de ofrecer ao noso alumnado e a toda a comunidade educativa experiencias, formación, orientación e unha educación en valores libre de estereotipos de xénero para contribuír á construción dunha sociedade feminista e xusta. Hoxe e todos os días son 8M, día de defender e loitar polos dereitos de todas as mulleres.

Velaquí vos deixamos unhas fotos dos actos de conmemoroación do 8M no centro, así como da nova pancarta que loce a fachada do edificio nestes días e do acto institucional do Concello de Redondela no que participou unha representación do alumnado e profesorado do IES.

Visita de Rosalía

O 23 de febreiro, Día de Rosalía de Castro, visitounos pola mañá a mesmísima Rosalía. Comprobamos que se atopa máis viva ca nunca.

Preme aquí para ver o vídeo.

Entroido 2024

Hoxe, venres 16 de febreiro, a climatoloxía permitiunos pechar a festa de Entroido por todo o alto cos tradicionais desfiles e coreografías do noso alumnado na pista deportiva. Moitas grazas a todas as persoas participantes no baile de disfraces pola vosa enerxía e atrevemento!

Pola súa banda, as nosas compañeiras e compañeiros de nocturno gozaron tamén da súa particular festa de Entroido a semana pasada co seu enterro de modular, en recordo dos ciclos presenciais perdidos, que agardamos que poidan resucitar.

Podedes picar na imaxe para acceder á galería de fotos.

Día dos dereitos da infancia

Hoxe, 20 de novembro, celebramos o día dos dereitos da infancia coa lectura dun manifesto por parte do alumnado de 1º do CFGS de Ed. Infantil en defensa das crianzas desprotexidas.

Xornada de Magosto / Samaín no IES de Chapela

O 31 de outubro celebramos o noso Magosto / Samaín, nunha xornada chea de castañas, doces, bailes, xogos e sustos. Deixámosvos aquí algunhas fotos e este vídeo do túnel do terror organizado polo grupo de 1º de Educación Infantil.

Acto de Graduación AFD 2023

O pasado xoves 6 de Xullo, o alumnado do IES de Chapela que cursa o Certificado de profesionalidade de Atención Sociosanitaria a Persoas Dependentes en Institucións Sociais celebrou un íntimo acto de graduación acompañado dos seus familiares, amigos e amigas, profesorado e equipo directivo que os acompañou durante toda a súa etapa formativa. Esperamos que este acto servise de alento para o período de prácticas que agora comeza e futura incorporación no ámbito laboral.

Desexámosvos moita sorte neste novo camiño que emprendedes e agardamos que a formación acadada no IES de Chapela vos axude a ser uns bos e boas profesionais empapando de sorrisos, coidados, amor e cariño aos vosos futuros residentes e familiares.