Aliméntate ben. Curso 2017/18

Benvida

O PLAN PROXECTA é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración con diferentes organismos, dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros a través de programas educativos que desenvolvan as competencias clave como eixe do currículo e os elementos transversais, nos cales se inclúe a educación en valores. Trátase dun plan que busca un avance nas dinámicas de mellora da calidade educativa e favorecer a innovación nos propios centros a través de programas externos que leven á motivación e ao traballo activo, cooperativo e en rede, do alumnado e do profesorado implicado. Para iso, un dos principais obxectivos deste plan é promover a realización de proxectos interdisciplinarios que poidan servir de modelo de traballo ou de boa práctica, tanto para o propio centro en que se orixinan como para o resto da comunidade educativa galega.

Desde o Ciclo Superior de Dietética do Departamento de Sanitaria ofrecémosvos aquí o seguimento do noso plan, ALIMÉNTATE BEN, centrado nas boas prácticas e hábitos saludables á hora da vosa alimentación. Bon proveito!

I Congreso "Aliméntate ben"

O pasado 4 de maio tivo lugar no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia en Santiago de Compostela, o I Congreso "Aliméntate ben" no que participou o CS de Dietética do IES Chapela. As nosas alumnas María Cordeiro Paz, Carolina Guitián Mariño, Nuria Peixoto Roza e Vanesa Pérez Blanco, acompañadas das profesoras Patricia Pita, Beatriz Tojo e Ana Yáñez, acadaron un accésit e diploma ao mellor proxecto de Educación Secundaria. Moitos parabéns e moito orgullo do noso centro polo excelente traballo que realizastes.

Ciclo de Conferencias ALIMENTACIÓN SAUDABLE - Nutrición deportiva

Penúltima charla do ciclo de conferencias ALIMENTACIÓN SAUDABLE, nesta ocasión en torno ao tema "Nutrición deportiva". A nutricionista Natalia Albino e a dietista Patricia Dios, volveron a exercer de poñentes para o alumnado de Dietética.

Contigo - Degustación de froita

O pasado luns 26 de febreiro toda a comunidade educativa de Chapela  puidemos desfrutar dunha deliciosa degustación de froita en forma de batidos, macedonia e diversas figuras preparada e organizada polo alumnado de 2º Dietética en colaboración cos alumnos e alumnas de 4º ESO, comandados de novo pola súa profesora de Educación sanitaria, Ana Yáñez. Un magnífico traballo de todos os participantes, inda que as verdadeiras protagonistas foron as laranxas, fresas, plátanos, arandos, granadas, mangos,... Toda una explosión de vitaminas e sabor que fixeron as delicias de alumnado e profesorado. Grazas rapazas e rapaces!

Charla Frutífera

Continuamos co Plan Proxecta "Aliméntate ben". Despois de facer unha enquisa sobre os hábitos de consumo de froita do alumnado de 4º ESO e valorar os resultados, as alumnas e alumnos do 2º curso de Dietética, capitaneados pola sua profesora Ana Yáñez, impartiron unha “Charla frutífera” o pasado martes 16 de xaneiro na que salientaron a importancia de realizar unha alimentación equilibrada e variada e os beneficios do consumo habitual de froita na escola. E que mellor xeito de poñer en práctica o aprendido que degustando froita de tempada ao rematar á actividade? Máis fotos en PDF.

Ciclo de conferencias ALIMENTACIÓN SAUDABLE - Nutrición infantil

Continúa o ciclo de conferencias ALIMENTACIÓN SAUDABLE que se desenvolverá ao longo do curso 2017/18 no IES Chapela e que se iniciou o 4 de decembro do pasado ano. Hoxe, 15 de xaneiro de 2018, o alumnado de Dietética puido asistir á segunda charla do ciclo. Nesta ocasión o tema presentado xirou en torno á Nutrición infantil, e foi impartido pola nutricionista Natalia Albino Quirós e a dietista Patricia Dios Coto. Ambas as dúas profesionais formáronse no IES Chapela.

Ciclo de conferencias ALIMENTACIÓN SAUDABLE - Alimentacion vegana e vexetariana

O 4 de decembro tivo lugar a primeira charla do ciclo ALIMENTACIÖN SAUDABLE que se vai desenvolver ao longo do curso 2017/18. Neste inicio do ciclo a conferencia xirou en torno ao tema Alimentación vegana e vexetariana e á mesma asistiu alumnado de Dietética diúrno e adultos oferta modular. As ponentes foron a nutricionista Natalia Albino Quirós e a dietista Patricia Dios Coto. Ambas as dúas profesionais formáronse no IES Chapela.