Admisión e matrícula

PRAZAS LIBERADAS NO CICLO MEDIO DE ATENCIÓN A PERSOAS EN SITUACIÓN DE DEPENDENCIA NA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL E A DISTANCIA DUAL

Ábrese un período extraordinario de admisión en prazas liberadas do ciclo medio de Atención a persoas en situación de dependencia na modalidade semipresencial e a distancia dual no IES de Chapela. As persoas interesadas que reúnan os requisitos de acceso deben presentar a súa solicitude e a documentación correspondente na secretaría do centro de luns a venres en horario de 9:00 a 14:00 horas (de forma presencial). O prazo de admisión remata o próximo 15 de decembro (incluído).

Matrícula 2023/24

Recordamos que o alumnado que queira matricularse nun ciclo formativo por primeira vez deberá participar no proceso de admisión previo á matricula e agardar a que se publique a adxudicación definitiva para matricularse. Esta circunstancia inclúe o alumnado repetidor de 1º curso e o alumnado do réxime de persoas asultas - modular. ADMISIÓN CICLOS FP

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO POR PORTELO: 9:00 - 13:00

1º BACH

2º BACH

2º FP CM-CS

Ordinario

FCT / Proxecto

1º FP CM-CS

Ordinario

Ciclos Modular

e Distancia

Admisión en ciclos formativos - Curso 2023/24

Xa está publicado o calendario de admisión en ciclos formativos para o curso 2023/24. Tedes toda a información sobre o proceso de admisión aquí.

Matrícula de alumnado de ciclos en 2º de Ordinario / FCT

O alumnado de ciclos que se matricule o vindeiro curso en 2º de Ordinario ou unicamente en FCT / Proxecto (Ordinario ou Modular) debe formalizar a matrícula de forma directa na secretaría do centro (sen facer admisión vía telemática). Para isto, establécense uns períodos escalonados de matrícula que haberá que respectar. Tedes a información sobre estes prazos e a documentación a presentar nas seguintes ligazóns:

Admisión de alumnado ESO e Bacharelato - Curso 2023-24

Listaxe definitiva de admitidas e admitidos curso 2023-2024

Desde este luns 15 de maio, cumprindo co calendario establecido na orde de admisión de alumnado do 21 de octubre de 2022, están expostos no taboleiro de anuncios do centro os listados definitivos de alumnos e alumnas admitidos para o curso 2023/24.

No mes de Xuño publicaremos na web a relación de documentación a presentar así como se vai a levar a cabo o proceso

Publicación da listaxe provisional de alumnado de ESO e Bacharelato admitido para o curso 2023-24

Cumprindo co calendario establecido, desde a mañá de hoxe, 25 de abril, está dispoñible no taboleiro do centro a listaxe provisional de alumnado admitido nos distintos cursos de ESO e Bacharelato de cara ao curso 2023-2024.

A resolución de cada caso individual pode consultarse tamén a través da aplicación admisionalumnado. Coa publicación desta listaxe provisional ábrese un período de 5 días hábiles para reclamacións, e a listaxe definitiva publicarase o vindeiro 15 de maio.

Semana de Portas Abertas

Coincidindo co período de admisión de novo alumnado, o IES de Chapela abre ás súas portas na semana do 6 ao 10 de marzo a nais, pais e alumnado que desexen coñecer as instalacións do centro e a nosa oferta educativa.

O horario de atención será de 9:30 a 14 horas e de 17 a 20 horas de luns a venres, sen necesidade de reservar cita previamente. O único requisito será informar en conserxería do interese en realizar a visita e un membro do equipo directivo acompañará aos/ás interesados/as no percorrido polo centro.

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2023-2024

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE ESO e BACHARELATO - Curso 2023-24

O proceso de admisión de alumnado para o curso 2023-24 iniciouse coa apertura do período de reserva para o alumnado dos centros adscritos ao IES de Chapela (CEIP Alexandre Bóveda, CEIP Igrexa e CEIP Laredo), entre o 15 de xaneiro e o 6 de febreiro.

As listaxes co alumnado que reservou praza para o IES de Chapela publicaranse no taboleiro do centro antes do 1 de marzo.

Admisión do alumnado de novo ingreso para ESO e Bacharelato no curso 2023-24

Prazo: 1 ao 20 de marzo

Poderá realizarse ben de xeito telemático a través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Ben presencialmente no propio centro entregando a seguinte documentación:

• Fotocopia DNI ou folla de inscrición da alumna-o no Libro de Familia.
  • Certificado de matrícula (con código XADE) no que conste o curso que está a estudar actualmente.
  • Certificado académico, salvo para 1º ESO.
  • Padrón familiar

Vacantes

1º BACH - Ciencia e Tecnoloxía

1º BACH – Humanidades e Ciencias Sociais

2º BACH – Ciencias

2º BACH – Humanidades e Ciencias Sociais

Listaxe provisional: 25 de abril

Listaxe definitiva: 15 de maio

Admisión alumnado de novo ingreso ESO-BACH – Curso 22-23

Ábrese o proceso de admisión do alumnado de novo ingreso para ESO-BACH no curso 22-23

Prazo: 1 ao 21 de marzo

Ben presencialmente no propio centro entregando a seguinte documentación

• Fotocopia DNI ou folla de inscrición da alumna-o no Libro de Familia.
  • Certificado académico, salvo para 1º ESO.
  • Padrón familiar

Vacantes