Meteoescolas- Curso 2022/23

Plan proxecta- Meteoescolas Curso 2022/23

Premio ao Proxecto Meteoescolas

Por segundo ano consecutivo, o Proxecto Meteoescolas do IES de Chapela obtivo un diploma de excelencia. Un proxecto interdisciplinar que implica a todas etapas educativas (ESO, Bac e Ciclos) e a case todas as materias. Parabéns a todo o alumnado e profesorado implicado!

Video receita en linguaxe de signos

Traballo feito por alumnado de APSD Modular

Video calendarios Meteoescolas

La météo en Français : la météo et l'art

Presentacións feitas polo alumnado de 2º ESO na materia de Francés.

Podes ver máis traballos feitos dentro do proxecto Meteoescolas na nosa Aula virtual, entrando como convidado.

María Cabaleiro et Lara Gómez ,2ºESO C Valeria Chao et Ariana Fernández ,2ºESO C

Lucía Santervas et Lara Urdiales, 2º ESO C Mateo Álvarez, 2º ESO C

Medidas diarias

Traballo realizado polo alumnado de 3º ESO en Educación Dixital a partir das medidas diarias recollidas polo alumnado de 1º ESO na nosa estación meteorolóxica dentro do Programa Meteoescolas.

Receitarios por estación

No Proxecto Meteoescolas, o alumnado do Ciclo Superior de Dietética estudaron a influencia da meteoroloxía en certos alimenots e elaboraron estes completísimos receitarios por estacións. Despois o alumnado do Ciclo Superior de Administración Sanitaria encargouse do maquetado. Agora tócavos a vós desfrutar delas.

receitarios

Receita sistema Bliss

Seguimos cos traballos para o Proxecto Meteoescolas: Receita en sistema Bliss

Códigos QR en 3D

Grazas ao Departamento de Tecnoloxía e a Jessica García de 2º ESO B que imprimiron estes códigos QR en 3D podemos consultar todos os traballos realizados dentro do Proxecto Meteoescolas.

Entrega de premios do I Concurso de Meteorrelatos

Entrega de premios

Entrega de premios do I Concurso de Meteorrelatos, enmarcado no Programa Meteoescolas e promovido pola Biblioteca. Quedaron todos en 1º ESO:

1º Premio: Irene López

2º Premio: Alán Uriz

3º Premio: Juan Lago

Parabéns!

A meteoroloxía e a Física e Química

Que ten que ver a meteoroloxía coa Física e Química?

Pois imos velo nestas prácticas realizadas co alumnado de 4º ESO nas que experimentaron coa presión atmosférica.