Reivindicacións IES de Chapela

Axuntamos para a súa consulta o escrito aprobado en Consello Escolar o 30 de xaneiro de 2020 coas tres reivindicacións básicas que defende o noso centro educativo e coas que se ten solicitado unha reunión á Xefatura Territorial de Pontevedra (Consellería de Educación), na que entendemos debe estar representado ademais do propio centro, o Concello de Redondela, a ANPA do IES de Chapela, a Asociación de Veciños e a Asocacións de Empresarios de Redondela.

DESCARGAR ESCRITO

A meca manda...

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

O 25 de novembro a comunidade educativa do IES Chapela volveu manifestar o seu rexeitamento á violencia de xénero. O alumnado de 1º ESO C leu un manifesto no que explicaron o motivo polo que se identifica a cor morada coa violencia de xénero e no que que expresaron a súa opinión sobre o tema, deixando claro o que queren e o que non. Dun xeito simbólico o alumnado construíu o seu camiño sen violencia, expresando con carteis aqueles comportamentos que rexeitan e substituíndoos despois por outros que si aproban.

FRONTE Á VIOLENCIA DE XÉNERO SÓ CABE UNHA RESPOSTA.

SEN NINGÚN XÉNERO DE DÚBIDA

25N

Mes da Ciencia en galego

Día Internacional da Memoria Trans

Día Internacional da memoria trans

Hoxe, 20 de novembro, conmemoramos no IES de Chapela e en todos os institutos de Redondela, o Día Internacional da Memoria Trans. Cun acto apoiado polas asociacións Irisar, Pulse, Nós Mesmas e Euforia, e que contou coa presenza da alcaldesa de Redondela, Digna Rivas, a comunidade do IES de Chapela afondou na loita polo recoñecemento da diversidade na orientación sexual e na identidade de xénero. Unha loita na que se denuncia a transfobia e a violencia contra as persoas que forman o colectivo trans. O IES de Chapela solidario coa súa causa. A causa dunha sociedade xusta e libre.

Conta oficial do IES Chapela en Instagram

Por fin estamos en Instagram, síguenos!

Blogue do Departamento de Orientación

Xa podes consultar o novo blogue do Departamento de Orientación do IES Chapela, nel atoparás unha serie de recursos relacionados coa orientación educativa e con outros temas educativos que poden resultar do teu interese. Dende esta páxina tamén poderás acceder ao programa OrientaLine 2019/2020.