Listado DEFINITIVO Fondo solidario de libros de texto

Listado DEFINITIVA ADMITIDOS

Listado DEFINITIVA EXCLUÍDOS

Relación de alumnado e libros adxudicados por curso.

Os libros serán repartidos polo profesorado da materia correspondente a partir do martes 17 de setembro,

dependendo das existencias do centro.

Os vales para adquisición de material escolar poderanse recoller na conserxería do centro a partir do Martes 17.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Listado PROVISIONAL ADMITIDOS

Listado PROVISIONAL EXCLUÍDOS

Reclamacións ata o 18 de xullo, no centro.

Publicación listaxes definitivas coa relación dos libros adxudicados o 13 de setembro.

Os libros serán entregados nas propias aulas a partir do 16 de setembro co inicio do curso escolar.

Listado PROVISIONAL VALES MATERIAIS

Recollida de vales dos aprobados en xuño a partir do 16 de xullo de 9:00 a 13:00. O alumnado con materias non superadas poderá recoller os vales a partir do 17 de setembroOs vales só os poderá recoller a persoa solicitante.

Exames, entrega de notas, reclamacións, matrícula - Setembro 2019 - ESO e 1º Bacharelato

Calendario exames de setembro ESO e Bacharelato

Entrega de notas: xoves, 5 de setembro ás 11:00 na aula

Reclamacións ás cualificacións

Matrícula: do xoves, 5 de setembro ás 11:00, ao luns, 9 de setembro ás 14:00 - Información e documentación

Libros de texto 2019-20

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO    3º ESO    4º ESO

Engadiuse libro de Cultura Clásica en galego para 3º ESO que non estaba inicialmente. É o mesmo que para 4º ESO.  (27-6-19)

Libros e materias materia de Educación Plástica e Visual (1º, 3º e 4º ESO)

1º Bacharelato    2º Bacharelato