"Venres con Música" - Boyanka Kostova gañador

Despois de duros combates de aplausos durante os recreos dos venres, xa temos tema gañados dos VENRES CON MÚSICA: o videoclip Muinheira de interior de Boyanka Kostova.

CUARTOS DE FINAL

SEMIFINAIS

FINAL

Guadi Galego

Chea de Vida  (0 PUNTOS)

DakidarríaTerra

Dakidarría

Terra   (3 PUNTOS)

Sés

Como eu canto

The Skarnivals

Foliada Verdecente

A banda da Loba

Morra o conto

SonDaRúa

Liberando mentes

SonDaRúa

Liberando mentes

Certame Literario Xela Arias - IES de Chapela

Proceso de ADMISIÓN de novo alumnado - ESO e Bacharelato

Restablecese o prazo para a presentación das SOLICITUDES DE ADMISIÓN de alumnado en ESO e BACH. O prazo iniciarase o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. Publicaranse as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido antes do 9 de xuño de 2020.

O procedemento para a presentación das solicitudes pode facerse de xeito telemático seguindo as instrucións que se detallan na seguinte páxina:

Tamén se poderán presentar solicitudes de xeito presencial no centro previa petición de cita a través do correo electrónico: ies.chapela@edu.xunta.gal No correo deberán indicar nome e número de teléfono para establecer contacto. A cita previa poderase concertar ademais a través do teléfono  do centro (886 110 610) en horario de 10:00 a 13:00. Preferiblemente este será tamén o horario de entrega de documentación. Acudirá un único adulto, sen acompañamento, respectando as distancias de seguridade e os protocolos que se indiquen. Prégase que nas instalacións do centro se porte mascarilla.

Estas medidas tómanse pola seguridade das traballadoras e traballadores do noso centro, e de toda a comunidade educativa. Moitas grazas.

Comunicado sobre o 3ª trimestre

Comunicado da ANPA Penisal do IES de Chapela / 2 de maio de 2020

Fomos namorare - As efémeras

A que fora profesor de galego no IES de Chapela hai dous cursos, Olga Nogueira, convídanos a escoitar o tema Fomos namorare do grupo As efémeras. Estes seis redondeláns que forman As efémeras íanse presentar ao vivo esta fin de semana. Xa non vai poder ser. Mais desde o confinamento nos mandan esta canción con letras apegadas á terra, música para cantar e bailar, sons para que sigamos mantendo acesa a chama do amor aínda que as circunstancias nos separen ou nolo compliquen. Grazas Olga por este agasallo!

Comunicado da Consellería de Educación - Orientacións provisionais do 17 de abril para o desenvolvemento do 3º Trimestre

A Consellería de Educación publica as Orientacións provisionais para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 2019/20, á espera da publicación da normativa estatal correspondente. A administración galega, con competencias plenas en educación, argumenta no retraso da administración do Estado Español, a falta dunhas instrucións claras. De xeito xeral e con pouca concreción, as orientacións provisionais reiteran indicacións de carácter global efectuadas xa pola ministra Isabel Celaá o pasado 15 de abril. Mentres tanto alumnado e profesorado seguirán a traballar suplindo o baleiro de normas e indicacións como mellor poden e entenden.

Conferencia Sectorial de Educación - 15 de abril

Hoxe tivo lugar a Conferencia Sectorial de Educación na que o Ministerio de Educación presentou ás Comunidades Autónomas unha proposta de acordo para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 19/20 e o inicio do 20/21. Na xuntanza chegouse maioritariamente a unha serie de consensos e puntos de encontro que a partir de agora cada Comunidade Autónoma deberá de concretar, formalizar e transformar nas instrucións que procedan. En comparecencia esta tarde ante os medios de comunicación, a ministra de Educación, Isabel Celaá, avanzou algunhas das ideas clave da xuntanza: o curso continúa ata xuño sexa de xeito presencial ou non presencial; o terceiro trimestre empregarase para recuperación, repaso, reforzo, ou ampliación de aprendizaxes anteriores que resulten necesarias; recoméndanse actividades globalizadoras e interdisciplinares, e promoción do traballo colaborativo; no verán poderán deseñarse actividades de reforzo e deportivas nos centros; haberá unha flexibilización do currículo e da programación; a repetición de curso será excepcional; adaptaranse as FCT reducindo horas e mesmo substituíndo en casos a formación pola realización de proxectos... Comunicado na Web do Ministerio. Falta agora por parte da Consellería de Educación, a concreción de todas estas propostas en instrucións. No portal da Consellería publícase hoxe un breve comunicado no que se lamenta a indefinición do Ministerio de Educación á hora de establecer as condicións de promoción e titulación. Agardando as instrucións, que comunicaremos e aplicaremos como Centro no momento preciso, volvemos a apelar á responsabilidade e madurez da nosa comunidade educativa, e a solicitar calma. Desde aquí seguimos acompañando, informando e transmitindo aquelas novas que entendemos como confirmadas. Todos os prazos e medidas seguen a estar marcados pola pandemia.

A dirección

Comunicado da ANPA Penisal do IES de Chapela

O IES de Chapela queda na casa

O profesorado e persoal non docente do IES de Chapela chama á comunidade educativa do noso instituto a quedar na casa, mais cun illamento activo no que ESCOITAR, APRENDER e COMPARTIR, sinais do noso centro. Máis cedo que tarde volveremos, fortes e solidarios, para unirnos nunha grande aperta.

Ánimo e Resistencia!