Xornadas de convivencia con AGASFRA

O pasado 26 de marzo o profesorado e o alumnado de 1º de CFGM de APSD organizou una Xornada de Convivencia coa Asociación Galega San Francisco-AGASFRA

Realizaron actividades moi diversas: un percorrido polo instituto coa visita á Aula de Música e concerto do alumnado 2º ESO C, unha visita á Aula de Farmacia e observación de experimentos e a realización nun Obradoiro de Coiro en APSD cunha gran merenda de convivencia.
Desde o Departamento de Servizos queremos agradecer a Loli, profesora de música e ó alumnado de 2º ESO C así como a Mª José, profesora do CFGM de Farmacia e Parafarmacia e ó alumnado de primeiro curso. Tamén o noso agradecemento as alumnas que realizan as prácticas do Master de Profesorado no noso Departamento pola súa gran colaboración.

Estamos xa agardando a próxima xornada de convivencia con AGASFRA, grazas pola vosa visita!!!

GrazasAGASFRA 1  AGASFRA 2AGASFRA
AGASFRA 6 AGASFRA 4
AGASFRA 8 AGASFRA 9
AGASFRA 10 AGASFRA 7
AGASFRA 3

Visita ao auditorio de Santiago

O pasado luns 25 de marzo alumnos e alumnas de 2º ESO viaxaron a Santiago para partipar na proxección de curtas dentro do programa anual para escolares do auditorio de Galicia.

Auditorio de Santiago

Visita a colexios da zona

"Os días 12 e 13 de marzo o alumnado de 1º de Educación Infantil participou durante toda a mañán nas aulas de infantil de 3 a 6 anos dos colexios: CEIP Frián-Teis, CEIP Alexandre Bóveda, CEIP Laredo e CEIP Igrexa.
A experiencia foi magnífica e queremos agradecer a todo o profesorado, equipos directivos e nenos e nenas dos centros a gran acollida que nos brindaron. No seguinte trimestre voltaremos coas mans cheas de xogos e actividades para facer disfrutar ás crianzas!!!"

Visita a coles 3  Visita a coles 2
 Visita a coles 1  Visita a coles 4

Ven á FP!

Durante os recreos desta semana o alumnado e profesorado dos distintos ciclos formativos que se imparten no IES Chapela realizaron unhas sesións informativas nas que explicaron aos compañeiros e compañeiras as diversas opcións a cursar no instituto: CS Dietética, CM Farmacia e parafarmacia, CS Documentación e administración sanitarias, CS Educación infantil, CM Atención a persoas en Situación de dependencia ou CS Integración social.

Sesións informativas 1 Sesións informativas 2

Xogos populares

XORNADA DE CONVIVENCIA ENTRE OS CEIP E O IES DE CHAPELA CON XOGOS POPULARES!!!

O venres 15 de marzo, co obxectivo de promover a convivencia entre o alumnado dos cursos de 6º de primaria dos CEIPs Alexandre Bóveda, Igrexa e Laredo, e o alumnado dos primeiros cursos da ESO do IES, celebráronse as xornadas de xogos populares. Así cando cheguen ao instituto xa terán referentes.

Organizados e dirixidos por alumnado do ciclo de Formación Profesional de Educación Infantil, mesturados en doce grupos realizaron diferentes xogos ao longo da mañá. Este curso cada xogo simula unha estación do “Camiño de Chapela”, e ao remate cada grupo obtén a “Chapeliña” que é unha acreditación das probas superadas: O pano, zancos, o aforcado, paracaídas, sogatira, relevos, sangue, gato-rato…. Estiveron acompañados/as por profesorado dos CEIP e do IES.

Xogos 2 xogos3
xogos4 xogos5
xogos6 xogos 7
xogos 8 xogos  10
xogos 11 xogos 12
xogos 13 xogos 17
xogos 18 xogos 19

Charla "Internet Segura" - Multiusos de Chapela - 15 de marzo ás 20:00

No camiño do vento - Sesé Mateo

O IES de Chapela e a familia Mateo presentaron o xoves 7 de marzo o libro No camino do vento de Sesé Mateo. Nun acto emocionante no que se lembrou a nosa veciña, muller loitadora e comprometida, o noso alumnado deu vida aos textos de Sesé. Con forza, sentimento e orgullo, Anxo, Katia, Xela, Icíar, Claudia, Gorka, Miriam, Paula, Ilenia, Noelia e Sofía, representaron ao noso centro e fixeron bo aquilo de que a poesía é unha arma cargada de futuro. Aquí os tedes na foto na compaña de Joshua, fillo de Sesé, e de Olga, a vicedirectora, que abriu o acto. Moitas grazas a todas e a todos por ser como sodes. Nova en Faro de Vigo.

8 de Marzo - Día Internacional da Muller

Fotos do Entroido 2019

O venres 1 de marzo celebramos o entroido no instituto, os alumnos e alumnas participaron no concurso de disfraces, con actuacións que levaban ensaiando dende hai tempo. Entregáronse dous premios á categoría de Ciclos e dous premios á categoría de ESO e Bacharelato. Aquí tedes algunhas fotos dese día:

Actuacións 1º ESO

Actuacións 3º ESO

Actuacións 4º ESO

Actuacións 1º BACH

Actuacións Ciclos Formativos

Imaxes dos gañadores e gañadoras

Imaxes do público

Actuacións Ciclos Formativos de Modular

Foto grupo

Entroido 2019

ANÍMATE E PARTICIPA!

PREMIOS PARA OS MELLORES DISFRACES NA MODALIDADE INDIVIDUAL E DE GRUPO!

TEMÁTICA: O MEDIOAMBIENTE

POLA MAÑÁ: A PARTIR DAS 12:45