SERVIZOS

Presentación-Difusión dos resultados do Plan Proxecta

No mes de maio realizáronse dúas dinámicas para presentar e difundir os resultados obtidos no desenvolvemento do Plan Proxecta a toda a comunidade educativa do IES Chapela.

As actividades consistiron na difusión, no vestíbulo do centro, duns vídeos que recompilaban o traballo realizado polo alumnado.

A proxección dos vídeos realizáronse en dous momentos:

- Na tarde do mércores 5 de maio, aquel vencellado ao alumnado matriculado no réxime de persoas adultas (modular).

- Na mañá do xoves 6 de maio, o vinculado ao alumnado matriculado no réxime xeral-ordinario.

No Plan Proxecta participaron case a totalidade dos grupos de alumnado do Departamento de Servizos Socioculturais e á Comunidade.

Agradecemento ás alumnas do Master en Profesorado

Durante os meses de xaneiro, febreiro, marzo e abril; 4 alumnas do Máster en Profesorado da Universidade de Vigo cursaron as prácticas da súa formación no IES Chapela, máis concretamente no Departamento de Servizos á Comunidade.

As alumnas, con experiencia profesional e formación propia do eido social, participaron activamente no desenvolvemento das clases das diferentes titulacións ofertadas dende o centro, así como en Actividades Complementarias á Formación como saídas formativas, charlas, etc.

Nesta liña, todas elas experimentaron a práctica docente de xeito autónomo, aproximándose á súa futura labor profesional.

Dende o Departamento de Servizos á Comunidade queremos agradecer a Patricia, Erea, María Belén e Alba o seu compromiso e traballo, así como felicitalas pola súa eminente titulación.

Visita da asociación ADA

Hoxe, martes 22 de xaneiro, viñeron a visitarnos dúas responsables e unha voluntaria da Asociación ADA ademáis de Tango, un precioso can que traballa con elas. O alumnado de 2° Educación Infantil e 2° APSD tiveron a oportunidade de coñecer como se traballa coa "Caninoterapia" en terceira idade, infancia e familia, diversidade funcional, saúde mental, persoas en exclusión, prisión, etc.

Agradecémoslle a ADA a súa entrega nesta divertida e instructiva xornada.
Caninoterapia 1 Caninoterapia 2 Caninoterapia 3 Caninoteriapia 4
Caninoterapia 5 Caninoteriapia 6 Caninoterapia 7 Caninoterapia 8