CM APSD

Información sobre o Ciclo Medio de APSD

Os sentidos do cine

Para calquera futura técnica en Atención a Persoas en Situación de Dependencia a empatía é algo fundamental. Por iso, o mércores 27 de abril o alumnado de APSD modular foi ata Redondela para, da man do FIC Andaina, poñerse na pel dunha persoa cega e unha persoa xorda no ámbito audiovisual. Menuda experiencia! Grazas por invitarnos.

Cantamos coas mans - Vota o IES de Chapela

O alumnado do horario 1 de APSD modular reivindica o uso da lingua de signos con este vídeo e necesita o teu voto. Soamente tes que entrar neste enlace

Buscar o IES Chapela no formulario que está abaixo de todo, votar e compartir.

Moitas grazas!

Aprendendo en compañía de persoas con diversidade funcional

Ao longo da segunda avaliación, o alumnado de APSD modular recibiu a visita de varias persoas con diversidade funcional do noso propio contorno: Secundino Curro (diversidade funcional visual), Eva Rodríguez Rodríguez e Beatriz Rodríguez Rodríguez (diversidade funcional auditiva), e Natalia García (diversidade funcional física / acondroplasia). Estas visitas, xunto co obradoiro de teatro inclusivo que estamos a levar a cabo en colaboración coa asociación Xaruma (para a integración de persoas con problemas de saúde mental) e a Escola Superior de Arte Dramática (ESAD) de Vigo, permitíronnos seguir dando forma ao proxecto “En compañía”, dirixido a achegarnos á realidade de distintos perfís de persoas con diversidade funcional ou usuarias de servizos de atención sociosanitaria a través do contacto directo coas mesmas para coñecelas mellor e derrubar mitos, prexuízos e barreiras.

Moitas grazas a todas estas persoas pola súa colaboración! Así mesmo, moitas grazas ao Concello de Redondela, que está a cedernos o auditorio do Multiusos Piñeiral do Crego para as sesións de teatro e que nos facilitou de balde o servizo de interpretación de lingua de signos para a charla de Eva e Beatriz!

Visita de Selene

O pasado luns 28 de Marzo o alumnado do ciclo medio en Atención a Persoas en Situación de Dependencia e do ciclo superior en Integración Social en modalidade a distancia, tivo a sorte de poder escoitar a Selene, promotora da Casa do Maior "A Lavandeira" e cunha grande experiencia no eido das persoas maiores e persoas con discapacidade. Grazas Selene por facernos pasar unha tarde tan amena e produtiva escoitando as túas experiencias!

Paulino Campos con APSD

O 7 de marzo, o alumnado e profesorado de APSD diúrno e modular e de Integración Social tivemos a sorte de contar con Paulino Campos, xornalista de TVE, RNE, El país, e activista social, presidente de REDE (Federación Galega de Asociacións de Familiares e usuarias de residencias e da dependencia) e portavoz da "Plataforma  Estatal de Organizacións de familiares e usuarias de residencias de persoas maiores e de persoas con discapacidade". Paulino ofreceu unha charla acerca da xestión das residencias de persoas maiores en Galiza e da loita que realiza por mellorar as condicións de vida das persoas residentes e das súas familias. Foi unha conversa chea de humanidade e fraternidade cara á dignificación do traballo das xerocultoras e da calidade de vida das persoas maiores. Grazas Paulino!

Charla de Xaruma

O pasado 18 de febreiro o alumnado de APSD Modular recibiu unha charla sobre saúde mental ofrecida pola Asociación Xaruma. Nela puidemos achegarnos ao labor desenvolvido por esta entidade e debater arredor dos mitos e verdades dos problemas de saúde mental, tan presentes na nosa sociedade actual. Grazas a María por axudarnos a entender mellor esta realidade!

Charla con Jessica Martínez

O martes 15 de febreiro os grupos 1 e 2 de APSD tiveron unha charla con Jessica Martínez Romero, unha moza que padece unha enfermidade rara co grao 3 de dependencia. Falounos do seu día a día e dos coidados que precisa. Ela é feliz porque valora as pequenas cousas de cada día, e todo o que a rodea. Aprecia o cariño de todas as persoas que a coidan, familia e profesionais. Gustaríalle ser coach para axudar as persoas a ser un pouco máis felices. Ten unha cadeira motorizada que lle permite realizar todas as actividades cotiás de xeito autónomo. Moitas graza Jessica.

Obradoiro sobre sostibilidade - 1º APSD

O venres 17 de decembro, o alumnado do 1º curso de APSD do IES Chapela desfrutou dun obradoiro a mans de Manolo González Garrido, socio fundador e expresidente da Cooperativa de Consumo Consciente Árbore (Vigo). A través do obradoiro impartíronse nocións básicas no coidado do noso planeta e como integralo nos coidados propios do desempeño profesional dun/ha TAPSD. Do mesmo xeito, afondouse no concepto das 4R (reducir, reciclar, reutilizar e... recuperar) e nas pequenas accións sostibles que se poden levar a cabo no día a día. O noso planeta é  finito e nós queremos contribuír co noso grao de area dende as nosas aulas.

Discamino no IES de Chapela

A semana pasada unha delegación especial do proxecto Discamino, coa nosa alumna Lara Urdiales, acompañounos coas súas experiencias de aprendizaxe e motivación. O alumnado de APSD participou nesa charla con grande interese. Grazas!! Por gardar un anaquiño do voso importante tempo para estar en Chapela.