CM APSD

Información sobre o Ciclo Medio de APSD

Meditación do sorriso

Toma cinco minutos. Para. Respira. Reláxate... E dedícate un sorriso. Aquí tedes os sorrisos do equipo de 1º APSD do IES de Chapela. Moitas grazas.

IES de Chapela - Ponte entre xeracións

O alumnado de APSD do IES de Chapela, en colaboración co centro de día Os Cortizos,

tendeu unha ponte coas persoas maiores e contribuíu ademais á súa formación como profesionais.

Por medio de videochamadas e coordinadas pola súa titora Saínza Torres, falaron da vida.

GRAZAS polo traballo e polo compromiso.

Móvete con APSD

O alumnado de APSD quere recordar que para despexar a mente hai que activar o corpo, e moverse un pouquiño entre clase e clase ten moitos beneficios, un deles é pasalo ben. Esperemos que vos guste e bailedes con nós!

Charla da Asociación "Down Vigo"

Hoxe o alumnado de 1º e 2º APSD, acompañados polas súas profesoras Lorena Rodríguez e Noela Marcos, asistiron a unha charla da asociación "Down Vigo". A responsable da área social, Carmen, e o psicólogo, Anxo, explicáronnos o traballo que se fai desde a entidade para favorecer a plena inclusión social das persoas con Síndrome de Down e o apoio ás súas familias na cidade de Vigo e arredores.
Moitas grazas pola vosa colaboración!!!!

Charla Down Vigo 1 Charla Down Vigo 2

CHARLA "VIDA INDEPENDENTE. ASISTENTE PERSOAL"

Hoxe Carlos Rodríguez, do Proxecto Ekohuerta, estivo no aula de 2º curso do CFGM APSD para compartir con nós a experiencia da Asistencia Persoal e os seus coñecementos como propietario dunha granxa de agricultura ecolóxica. Aprendimos moitas cousas sobre como debe ser e actuar un Asistente Persoal e o importante da actitude e a vontade para o bo desempeño do noso traballo. Moitas grazas Carlos e ata pronto!

Charla Ekohuerta

Xornadas de convivencia con AGASFRA

O pasado 26 de marzo o profesorado e o alumnado de 1º de CFGM de APSD organizou una Xornada de Convivencia coa Asociación Galega San Francisco-AGASFRA

Realizaron actividades moi diversas: un percorrido polo instituto coa visita á Aula de Música e concerto do alumnado 2º ESO C, unha visita á Aula de Farmacia e observación de experimentos e a realización nun Obradoiro de Coiro en APSD cunha gran merenda de convivencia.
Desde o Departamento de Servizos queremos agradecer a Loli, profesora de música e ó alumnado de 2º ESO C así como a Mª José, profesora do CFGM de Farmacia e Parafarmacia e ó alumnado de primeiro curso. Tamén o noso agradecemento as alumnas que realizan as prácticas do Master de Profesorado no noso Departamento pola súa gran colaboración.

Estamos xa agardando a próxima xornada de convivencia con AGASFRA, grazas pola vosa visita!!!

GrazasAGASFRA 1  AGASFRA 2AGASFRA
AGASFRA 6 AGASFRA 4
AGASFRA 8 AGASFRA 9
AGASFRA 10 AGASFRA 7
AGASFRA 3

TAPSD - APERTURA DE DÚAS LISTAS DA XUNTA - XEROCULTORES/AS E COIDADORES/AS AUXILIARES

Apertura de dúas listas DIFERENTES da Xunta de Galicia.

1.- XEROCULTORES: Por primeira vez ábrense as Listas da Xunta para Xerocultores nas que se ten en conta a titulación de TAPSD.

DOG nº 54, Luns 18 de marzo de 2019

O prazo remata o 30 abril.

(VER ANEXO)

2.- COIDADOR/A AUXILIAR. Listas xerais da Xunta.

DOG nº 42 - 28 de febreiro de 2019.

Prazo: 15 de xullo.

Grupo IV -Categoría 004

Denominación Auxiliar fogar. Coidador/a auxiliar. Auxiliar coidador/a. Auxiliar de internado

Requisitos: Graduado en ESO, graduado escolar, técnico (ciclo formativo de grao medio) ou equivalente.

Celga 3

(VER ANEXO)

Para anotarse entrade na web da xunta

Visita á Asociación de familias de persoas con parálise cerebral

O pasado 26 de marzo os alumnos e alumnas do ciclo de APSD de horario modular, realizaron unha saída didáctica para visitar as instalacións da Asociación de familias de persoas con parálise cerebral e así escoitar de primeira man as  súas vivencias e inquietudes.

APAMP 2
APAMP1 APAMP 3
APAMP 4 APAMP 5

Campeonato de baloncesto