CM Farmacia

Información sobre o Ciclo Medio de Farmacia e Parafarmacia

Visita á farmacia do hospital POVISA

O xoves 11 de abril os alumnos e alumnas do CM de Farmacia de modular, horarios 1 e 2, visitaron o hospital Povisa. Alí ensináronlle as instalacións e explicáronlle o funcionamento do servizo de farmacia hospitalaria, o laboratorio de formulación e o servizo de dispensación farmacéutica. Queremos agradecer ao persoal de Povisa que nos atendeu a súa amabilidade, a visita resultou moi interesante!

Farmacia 1 Farmacia 2 Farmacia 3

Visita didáctica a COFANO

O pasado martes 9 de abril, os alumnos e alumnas do CM de Farmacia realizaron unha visita didáctica ás instalacions da Cooperativa Farmacéutica do Noroeste.

Visita a COFANO

Charla farmacia

O martes, día 2 de abril, o alumnado do ciclo medio de farmacia e parafarmacia do réxime modular recibiu unha interesante charla a cargo da farmacéutica da Farmacia Pérez Otero de Balaidos, situada en Vigo; quen posteriormente lles ensinou a realizar fórmulas maxistrais no laboratorio.

Charla farmacia 1 Charlal farmacia 2

Visita a Cofano e farmacia Pérez Otero

o xoves 21 de marzo os alumnos e alumnas do CM de Farmacia vistiaron a Cooperativa Farmacéutica do Noroeste e as instalacións da farmacia Pérez Otero de Vigo.

Visita a Cofano 1 Visita a Cofano 2

Xornada de Bioseguridade

Os alumnos e alumnas dos CS de Dietética e Farmacia asistiron a unhas conferencias, dentro da Xornada de Bioseguridade, que se celebran no ISSGA no marco da Programación da Semana Europea para a Seguridade e a Saúde no Traballo. Acoden para ampliar coñecementos no eido da seguridade biolóxica nos laboratorios, así coma nas técnicas de prevención de riscos laborais en diferetes tipos de instalacións.

Escaparate de farmacia

Colesterol como factor de risco vascular

Enfermidades circulatorio

Obradoiros formativos en "Doazón e Transplantes"

O alumnado dos Ciclos Formativos de APSD (diúrno e modular), Integración Social, Dietética, Farmacia e Documentación Sanitaria están a realizar obradoiros formativos en "Doazón e Transplantes" a cargo dun profesional da Oficina de Coordinación de Transplantes (OCT) do SERGAS e unha persoa transplantada que conta a súa experiencia.

Os obradoiros tiveron lugar os días 22 e 26 de outubro e continúan o día 5 de novembro.