ANPA

ANPA IES Chapela

A Asociación de Pais e Nais de Alumnos (ANPA), do IES de Chapela, formámola un grupo de persoas convencidas de que o ensino público, do que dispoñemos, é unha das mellores ferramentas para obter un futuro máis democrático, solidario, xusto, libre e tolerante. O noso obxectivo é colaborar co Instituto e as familias para lograr a máxima calidade en todos os aspectos da educación, tanto formativa como humana, que se ofrece ás nosas fillas e fillos e mediar coas administracións públicas. Queremos facervos partícipes das nosas achegas e brindarvos a posibilidade de participar e colaborar connosco. Lembrade que podedes poñervos en contacto connosco a través do correo electrónico: anpa.ieschapela@gmail.com. O importe da nosa cota para asociarse é de 13 euros por familia, independentemente do número de fillas ou fillos matriculados no Centro. Podedes facer o ingreso ata o 30 de novembro en: ABANCA: ES66 2080 5103 3030 0003 8787

Charla "Internet Segura" - Multiusos de Chapela - 15 de marzo ás 20:00

EXCURSIÓN GROVE 2019

lOGO ANPA

Recórdase ás familias do IES Chapela de 1º e 2º da ESO que a data límite de inscrición para a excursión do Grove remata o xoves 28 de febreiro.

A excursión está programada para a semana do 24 ao 28 de xuño (ámbolos dous incluídos), o custo dependerá do número de participantes, será ao redor de 140 € por alumno.

Farase unha reunión un mes antes da saída.

Os interesados terán que poñerse en contacto con Bea, no número de teléfono 695483551.

Descargar impreso

Un saúdo

Charla dirixida ás familias

Claves para un bo uso das redes sociais.

Xoves, 13-12-18 / 17:00 - 20:00

IES A Guía (Vigo)

Mar Castro

Máis información e inscrición

Charla dirixida ás familias

Adolescencia. Entendémola?

Luns, 10-12-18 - 20:00

Auditorio Piñeiral do Crego (Chapela)

Profesionais do Equipo de Prevención de Érguete

Máis información

Eleccións Consello Escolar Nais-Pais-Titores-as legais

De acordo coa convocatoria do 6 de novembro, o martes 27 de novembro, en horario de 17:00 a 20:00, terá lugar no IES Chapela a votación para a elección de representantes do seu sector no Consello Escolar do instituto. Poderán votar todos os pais, nais, titores e titoras legais do alumnado matriculado no centro que figuren no censo aprobado pola Xunta Electoral tras a súa exposición pública regulamentaria. O voto será directo, secreto e non delegado. Os modelos de papeletas serán os fixados pola Xunta Electoral e nas mesmas figurarán por orde alfabética os nomes das dúas candidatas: Eva Rivas Gómez e Beatriz Sousa Coello. As electoras e electores, que acreditarán a súa personalidade no momento de votar mediante exhibición do DNI ou documento similar, deberán marcar cunha cruz só un dos nomes. Finalizada a votación procederase ao acto público de escrutinio dos votos, e unha vez realizado levantarase a acta correspondente.

Desde a dirección do IES de Chapela animamos a todos os pais, nais e titores e titoras legais do alumnado, a que participen na votación como unha forma máis de colaboración na organización do centro, a fin de conseguir a máxima representatividade posible deste sector no Consello Escolar. Reciban un cordial saúdo.

Guía Abalar Móbil Familias

Prezadas familias!

No seguinte enlace podedes descargar a guía do ABALAR MÓBIL para as familias que durante este curso 2018-19 se pretende implementar no IES de Chapela.

GUÍA ABALAR MÓBIL FAMILIAS

Agradecemento e aviso da ANPA

A Xunta Directiva da ANPA IES Chapela agradece ás 77 familias que, neste curso académico 2018/2019, se asociaron á mesma abonando a cota correspondente, e anima ao resto das familias que non forman parte da ANPA a que se asocien, lembrándolles que o prazo remata o próximo 30 de novembro de 2018.

Importe cota: 13 Euros

CCC: 2080-5103-30-3000038787

Eleccións Consello Escolar Nais-Pais-Titores-as legais

Hoxe, 6 de novembro, constituíuse a Xunta Electoral das eleccións ao Consello Escolar do IES de Chapela e aprobouse o calendario de actuacións que se van levar a cabo nas próximas semanas para renovar o noso Consello Escolar. Desde hoxe están publicados os censos electorais das nais, pais, titores e titoras legais do noso alumnado, nos taboleiros do centro. Tamén as convocatorias de eleccións para este sector. Facilitamos a continuación, ademais da convocatoria, un modelo para presentar a súa candidatura, que logo de cuberto debe ser entregado á direccion do centro. Animámolos e animámolas á participación activa nestas eleccións, tanto como persoas electoras como persoas elixibles.

Convocatoria NAIS-PAIS-TITORES-AS     Modelo Presentación de Candidatura NAIS-PAIS-TITORES-AS

Actividades Extraescolares - ANPA

A ANPA do IES CHAPELA ofrece dúas actividades extraescolares para este cursos 2018-19:

Patinaxe     Linguaxe de signos

Pendente queda a confirmación dun curso de robótica e outro de técnicas de estudo.

Máis información