E. Plástica e Visual

Libros e materiais 2020/21

Visita á Exposición "Sonoro empeño"

Os alumnos e alumnas de Educación Plástica de 4º ESO visitaron a exposición Sonoro Empeño, na que mediante unha selección de obras de ABANCA e Afundación, proponse un achegamento á confluencia da música e as artes plásticas dende distintas perspectivas. Aquí tedes algunhas imaxes da visita.
 Sonoro empeño 1    Sonoro empeño 3  Sonoro empeño 8
 Sonoro empeño 4  Sonoro empeño  Sonoro empeño 6 Sonoro empeño 6

Exposición 8 de Marzo - Non á violencia de xénero

O alumnado de 3º ESO expresa o seu rexeitamento contra a violencia de xénero a través desta mostra plástica que podes contemplar xa no vestíbulo do instituto. A mesma foi realizada na materia de Educación Plástica e Visual coa profesora Emilia Fernández.

Materiais 1º ESO e 3º ESO

Lámina número 40

Pica na imaxe para ampliala.

Actividade Leixaprén - 2014

Foto e vídeo da actividade poética-pictórica-musical "Leixaprén" que tivo lugar no multiusos do Piñeiral do Crego o pasado martes 22 de abril e na que participou o alumnado de 3º ESO.

Viaxe cultural a Madrid

O alumnado de 3º ESO e 4ºESO realizará unha viaxe cultural a Madrid os días 25 e 26 de Novembro de 2010 organizado polo Departamento de Plástica.

Doc. Viaxe cultural a Madrid - PDF

Exposición de pintura MARUJA MALLO

Visita exposición de pintura MARUJA MALLO

Venres 13 Novembro 2009

Profesoras acompañantes:

María Dolores Tapia Silva

María Dasilva Lago

Emilia Fernández

• Saída do centro ás 9:20 e chegada ás 12:00.
  • Teñen clase a primeira hora

VISITA  GUIADA A EXPOSICIÓN E OBRADOIDO DIDÁCTICO

CASA DAS ARTES - VIGO