Conferencias, charlas

Charla da Asociación "Down Vigo"

Hoxe o alumnado de 1º e 2º APSD, acompañados polas súas profesoras Lorena Rodríguez e Noela Marcos, asistiron a unha charla da asociación "Down Vigo". A responsable da área social, Carmen, e o psicólogo, Anxo, explicáronnos o traballo que se fai desde a entidade para favorecer a plena inclusión social das persoas con Síndrome de Down e o apoio ás súas familias na cidade de Vigo e arredores.
Moitas grazas pola vosa colaboración!!!!

Charla Down Vigo 1 Charla Down Vigo 2

CHARLA "VIDA INDEPENDENTE. ASISTENTE PERSOAL"

Hoxe Carlos Rodríguez, do Proxecto Ekohuerta, estivo no aula de 2º curso do CFGM APSD para compartir con nós a experiencia da Asistencia Persoal e os seus coñecementos como propietario dunha granxa de agricultura ecolóxica. Aprendimos moitas cousas sobre como debe ser e actuar un Asistente Persoal e o importante da actitude e a vontade para o bo desempeño do noso traballo. Moitas grazas Carlos e ata pronto!

Charla Ekohuerta

Charla Asociación Abertal

A Asociación Abertal acudiu ao noso centro a falarnos do seu proxecto de atención a menores en situación de risco (dentro do Programa CaixaProInfancia) e do Clube de Ocio Inclusivo, ademáis de informarnos doutras moitas accións que levan a cabo como o programa de Voluntariado Europeo. Os ciclos destinatarios foron os de Educación Infantil e APSD tanto diúrno como modular e Integración Social.

Charla Abertal 1 Charla Abertal 2

Ponencia sobre Educación Infantil en Brasil

Hoxe achegámonos á educación infantil en Brasil no  IES de Chapela, con unha ponencia a cargo de Renata de Almeida, profesora de Pedagoxía no Instituto de Sao Paulo. Participa alumnado do Ciclo Superior de Educación Infantil. Foi moi interesante coñecer as diferenzas e parecidos entre ambos continentes e abrir portas para compartir experiencias entre alumnado.

Educación Infantil en Brasil 5 Ponencia Educación Infantil en Brasil 2
Ponencia Educación Infantil Brasil 4 Ponencia Educación Infantil Brasil 3

Charla Documentación Sanitaria

Os alumnos e alumnas de 1º do Ciclo Superior de Documentación Sanitaria asistiron o luns 20 de maio a unha charla impartida pola Asociación Derecho a Morir Dignamente sobre o Documento de Instruccións Previas.
Charla 1 Charla 2

Charla informativa Aldeas Infantís SOS

O alumnado dos Ciclos Formativos de Grao Superior en Educación Infantil e en Integración social do réxime modular acudiron a unha charla informativa impartida no salón de actos do IES Chapela, o día 9 de abril, sobre a labor socioeducativa levada a cabo por Aldeas Infantís SOS Redondela.

Trátase dunha organización que posúe diferentes servizos e programas propios do eido social.

As persoas educadoras que desempeñan a súa labor profesional en Aldeas Infantís resumiron a súa función, os perfís profesionais que teñen cabida nos equipos da organización, dos múltiples programas e servizos que ofertan, etc.

Para pechar a actividade produciuse unha quenda de preguntas por parte do alumnado ás que as persoas educadoras deron resposta.

Charla Aldeas Infantís  Charla Aldas Infantís

Charla farmacia

O martes, día 2 de abril, o alumnado do ciclo medio de farmacia e parafarmacia do réxime modular recibiu unha interesante charla a cargo da farmacéutica da Farmacia Pérez Otero de Balaidos, situada en Vigo; quen posteriormente lles ensinou a realizar fórmulas maxistrais no laboratorio.

Charla farmacia 1 Charlal farmacia 2

Manuel Rivas no IES Chapela

O mércores 20 de marzo chegou Manuel Rivas a Chapela co son dunha buguina que nos mergullou no seu universo literario. Falounos das flores e das espiñas que conforman o que somos. Falou da súa familia, da súas vivencias de neno, e a través delas explicounos a función da literatura. Unha clase maxistral que permanecerá no recordo do alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato que asistiu ao acto organizado polo noso Equipo de Dinamización da Lingua Galega por iniciativa do Concello de Redondela ao que ficamos agradecidas/os.

Manuel Rivas 2 Manuel Rivas 3
Manuel Rivas 1

Charla de VIgalicia

O pasado luns 4 de febreiro o alumnado do ciclo de Atención a Persoas en Situación de Dependencia do réxime ordinario e do réxime modular recibiu unha charla sobre o servizo de Asistencia Persoal por parte dun representante de VIgalicia (Oficina de Vida Independente de Galicia). Esperamos que o dereito á Asistencia Persoal se faga efectivo no noso futuro inmediato para facer posible a vida independente das persoas con diversidade funcional.

Verónica Salgueiriño no IES Chapela

A profesora do Departamento de Física Aplicada da UVigo, Verónica Salgueiriño Maceira ofreceu hoxe no IES Chapela a conferencia "A nanociencia en Galiza" dentro das actividades que o EDLG do instituto vén desenvolvendo para celebrar o "Día da Ciencia en Galego". Nunha conferencia dirixida ao alumnado de 2º e 3º ESO, a investigadora e profesora da UVigo falounos da actividade que desenvolve co seu grupo de investigación en torno aos materias magnéticos de escalas nanométricas, con aplicacións tecnolóxicas, enerxéticas, medicinais... Verónica demostrou dabondo a importancia do traballo que está levando a cabo pero sobre todo transmitiunos tres ideas. En galego faise ciencia, como foi a súa conferencia impartida na nosa lingua. En Galicia faise ciencia, e ciencia punteira pese a que ás veces non contemos con todos os medios e inversións necesarias. As mulleres fan ciencia, e a súa invisibilidade e os escollos que teñen que superar a medida que avanzan na súa carreira profesional, docente e investigadora, deben ser derrubados. En Galicia, en galego, e unha muller, demostrounos que todo isto é posible. GRAZAS VERÓNICA!