Viaxes

Excursión a Andorra de 4º da ESO e 1° de Bacharelato

Xa estamos de volta!! Despois de esperar todo o curso a que chegase o momento da viaxe, o pasado sábado 18 de marzo saïamos cheos de ilusión cara a Andorra. Alí pasamos unha semana estupenda aprendendo a esquiar rodeados de sol e montañas. Fomos tamén probar as augas termais en Caldea, coñecimos Ordino, Escaldes, Andorra a Vella e fomos patinar sobre xeo. Pasamos uns días de convivencia e compañeirismo, compartindo moi bos momentos e anécdotas que lembraremos para sempre. O curso que vén repetimos!!

Aviso importante para o alumnado da Viaxe a Andorra

Información de interese para as familias dos alumnos e alumnas que a próxima semana participarán na Viaxe a Andorra:

Comunicado de SKI ANDORRA

Nota informativa do Goberno de Andorra

Printemps à Paris

29 de marzo. A expedición a París acaba de chegar a Chapela. Todas e todos sans e a salvo. Moitos parabéns a Ángeles e a Teresa polo seu traballo!

28 de marzo. Isto acábase, pero a loita continúa. Estación de Saint-Lazare, Galeries Lafayette, Montmartre, Place de la République... Ata houbo tempo para pasarse polo Moulin Rouge e achegarse á Opéra National. En medio de todo, un feito insólito recollido polas nosas reporteiras gráficas, alumnado folleando un libro sen estar obrigado. Todo un síntoma de que comeza a chegar a morriña polo instituto e as gañas de estudar. Non se fale máis, mañá de volta á terra. Esperámosvos!

27 de marzo. Isto é un non parar. Musée du Louvre, Cathédrale Notre-Dame, Jardin du Luxembourg, Centre Pompidou… Aí os tedes posando en Notre-Dame, e iso que en Chapela non pisan unha igrexa nin para dar os bos días. As profes son fotografadas diante de Scène des massacres de Scio de Delacroix, no Louvre, e comentan que o grupo está afrancesado. Non hai máis que ver a escena co acordeonista na que Ainara e Adrián lucen xa as típicas boinas parisinas. Vaia pintas! Non deixa de ser irónico que mentres a cidade de Vigo se prepara estes días para celebrar a reconquista e a expulsión dos franceses, os de Chapela tomen París. Aux armes, citoyens!

26 de marzo. Mentres Merkel, Juncker e Macron, negociaban con Xi Jinping en París as condicións comerciais co xigante asiático chinés, o alumnado de Chapela sorteaba os duros controis policiais e as esixentes restricións de circulación para visitar o Arc de Triomphe ou o Musée d'Orsay, no que Teresa se fotografou diante da La Danse au Moulin Rouge de Toulouse -Lautrec. A Ángeles e ao noso alumnado moloulles máis o rinoceronte de Jacquemart que había á entrada e alí quedaron. Aínda houbo tempo de realizar un paseo en barco e ir visitar a tumba dun tal Napoleón, no Hôtel des Invalides. Iso de sorrir diante dunha sepultura non volo ensinamos no IES de Chapela.

25 de marzo. Os de Chapela continúan o seu paso triunfante por Paris. Fatigados, pero como nos conta Teresa desde a capital francesa "París ben vale un cansazo". Aí están coa Torre Eiffel de fondo a onde chegaron logo de coller un transporte chamado metro, seica alí non teñen Vitrasa. Non confundades a Anxo cun dos "chalecos marelos" que saen estes días nos telexornais, el leva "chupa marela", sen máis connotacións. Seguiremos informando.

Chegada. A expedición do IES Chapela, comandada por Ángeles Alemparte e Teresa Da Cuña, aterrou hoxe 25 de marzo de xeito exitoso no aeroporto de Orly. Pola tarde tiñan previsto achegarse a Torre Eiffel, un dos monumentos máis fermosos e coñecidos do mundo despois da Ponte de Rande. Aí os tedes, ilusionados e dispostos a poñer en acción todos os seus coñecementos da lingua de Molière. Pasádeo ben!

1º ESO - Camiño de Santiago

Mos Cedeira Río Fondón
    O alumnado de 1º ESO botou a andar camiño de Santiago de Compostela hoxe 18 de xuño. Superando temperaturas de 30 graos, mais aquí ninguén se enruga. Aí os vedes en Mos, Cedeira e saudándonos desde o río Fondón. Ánimos valentes!

Pontevedra Barro Aposentos
    Segunda xornada, a calor aperta, mais o ánimo non desfalece. Pontesampaio, Pontevedra, Barro... O palo selfie de Antonio está dando moito xogo. Aí vai lanzada a expedición do IES Chapela. Hoxe con dúas baixas, un xeonllo e unha barriga xogaron unha mala pasada. Desexámosvos unha pronta recuperación. Mañá máis.

Máis auga! Caldas Hotel 4 ****
    Terceira xornada, a temperatura sobe. Máis auga! Algúns comezan a botar de menos o instituto. Hoxe os de Chapela atravesaron Caldas e quedaron nun hotel de catro estrelas de Pontecesures. Natalia tropezou e caeu lesionada! Ponte ben moza, habemos de facer outra! Mañá é o gran día, a capital de Galicia espera. Xa estamos aí!

En ruta Milladoiro Compostela
    Cuarta xornada, a merecida recompensa a tanto esforzo chegou. A última etapa comezou ás 9.00 coa incorporación da vice Carolina. Chegados a Milladoiro, as torres da Catedral xa estaban a tiro de pedra. Alí festexárono todas e todos. Noraboa!

Excursión a Andorra

26/27-2-2018. Desde a estación de Grandvalira en Andorra, a expedición de esquiadoras e esquiadores de 4º ESO e 1º Bacharelato, comandada por Nuria, Lucía e Juan, manda saúdos e informa de que todo vai vento en popa. Moita actividade mais tamén tempo para descansar.

Viaxe cultural Paris - 2016

Viaxe cultural Paris - 2015

Pica na imaxe para ver máis fotos.       Ver dunha nunha

Intercambio Grenoble: Lycée Aristide Bergès

Iintercambio Grenoble, Lycée  Aristide Bergès, do 13 ao 19 de maio.

Viaxe a París 2014

Pograma Intercambio curso 2013-2014

Durante a semana do 20 ao 25 de xaneiro, alumnado e profesorado procedente de Francia, Italia e Alemania, compartirá con alumnado e profesorado do  IES  as actividades programadas polo departamento de Francés.

Programa detalladado das actividades.

Pica para ver máis fotos das visitas e a memoria das actividades desenvolvidas.