Saídas didácticas

Saída á Biblioteca Xela Arias

O venres 29 de novembro, o grupo de expresión e comunicación (modular) visitamos a biblioteca Xela Arias. Da man de María José (bibliotecaria) coñecemos os diferentes servizos da biblio e tamén nos mostrou unha chea de contos moi interesantes para traballar cos nenos/as.
        Visita á Biblioteca Xela Arias

English Week

Un grupo do alumnado de 4º da ESO, acompañado pola profesora Teresa Dacuña, asistiu do 17 ao 23 de Novembro á “English Week”, un campamento de inmersión lingüística celebrado nos Peares, en Lugo. A temática traballada baseouse no medio ambiente e nas distintas estratexias para mellorar e conservar a nosa contorna: as causas da contaminación, as fontes de enerxia renovables, o cambio climático e o quecemento global, a reciclaxe, etc. Os grupos estaban formados por 10 alumnos e alumnas dos distintos institutos galegos participantes no programa, dirixidos por un monitor que sempre empregaba o inglés como lingua vehicular. O resultado de todo este traballo foron uns fantásticos proxectos, presentados polo alumnado ao rematar o campamento. Tamén fixeron unha ruta pola natureza e unha visita guiada ao embalse dos Peares. Foi una estupenda actividade na que, ademáis de convivir e compartir experiencias con persoas de distinta procedencia, melloraron a súa competencia no uso do inglés e chegaron a empregalo de xeito fluído…esperamos repetir o vindeiro curso!

English Week 9

Visita a ACEESCA

Os alumnos e alumnas do Ciclo Superior Modular de Integración Social a ACEESCA, unha entidade de traballo con persoas con diversidade funcional de Porriño. Axudáronnos a ver a realidade dese colectivo así como a experimentar os diferentes materiais de comunicación que teñen para que o alumnado poida transmitir e expresar todas a vivencias que teñen.
Foi moi interesante e enriquecedor.

Aceesca 5 Aceesca 2
Aceesca 3 Aceesca 4

Visita á farmacia do hospital POVISA

O xoves 11 de abril os alumnos e alumnas do CM de Farmacia de modular, horarios 1 e 2, visitaron o hospital Povisa. Alí ensináronlle as instalacións e explicáronlle o funcionamento do servizo de farmacia hospitalaria, o laboratorio de formulación e o servizo de dispensación farmacéutica. Queremos agradecer ao persoal de Povisa que nos atendeu a súa amabilidade, a visita resultou moi interesante!

Farmacia 1 Farmacia 2 Farmacia 3

Visita ao Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra

O pasado mércores 10 de abril, o alumnado do Ciclo de Educación Infantil do réxime de persoas adultas visitamos a exposición da XX Edición do Salón do Libro Infantil e Xuvenil de Pontevedra, onde puidemos achegarnos a unha ampla variedade de propostas literarias para a infancia en lingua galega e portuguesa, presentadas arredor do fío condutor da revolución. E ao rematar, complementamos a nosa saída cun roteiro turístico para a infancia polo casco vello da cidade. Tivemos moita sorte de que nos acompañase o bo tempo!

Salon do libro 1
Salón do libro 4 Saló do libro 5
Salón do libro 2 Salón do libro 3

Saída ao Espazo Educativo Foresta

O alumnado de primeiro curso do Ciclo Formativo de Grao Superior en Educación Infantil visitou, o pasado día 11 de marzo, o Espazo Educativo Foresta.

Trátase dun recurso de iniciativa social sen ánimo de lucro que aporta ás crianzas unha alternativa educativa diferenciada da oferta regrada.

O alumnado interactuou con todos os recursos do espazo, especialmente con aqueles naturais exteriores, que aportan significatividade e identidade a Foresta.

As persoas educadoras que desempeñan a súa labor profesional no centro resumiron a súa función e deron resposta ás múltiples cuestións do alumnado.

Saída a Foresta

Visita didáctica a COFANO

O pasado martes 9 de abril, os alumnos e alumnas do CM de Farmacia realizaron unha visita didáctica ás instalacions da Cooperativa Farmacéutica do Noroeste.

Visita a COFANO

Visita á Asociación de familias de persoas con parálise cerebral

O pasado 26 de marzo os alumnos e alumnas do ciclo de APSD de horario modular, realizaron unha saída didáctica para visitar as instalacións da Asociación de familias de persoas con parálise cerebral e así escoitar de primeira man as  súas vivencias e inquietudes.

APAMP 2
APAMP1 APAMP 3
APAMP 4 APAMP 5

Visita ao auditorio de Santiago

O pasado luns 25 de marzo alumnos e alumnas de 2º ESO viaxaron a Santiago para partipar na proxección de curtas dentro do programa anual para escolares do auditorio de Galicia.

Auditorio de Santiago

Campeonato de baloncesto

Voluntarias do IES Chapela dos ciclos de Atención a Persoas en Situación de Dependencia e Educación Infantil participan no campeonato de baloncesto coa Asociación San Francisco de Vigo (AGASFRA)

Campeonato de baloncesto 1 Campeonato de baloncesto 2