Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

EnderezoCamiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.gal
Código de Centro: 36019566

Presentación novo equipo directivo

Prezada comunidade educativa do IES de Chapela,

Coincidindo co comezo do curso 2022-2023, o IES de Chapela inicia tamén un novo ciclo coa configuración dun novo equipo directivo. Tras catro anos de incansable traballo do equipo anterior formado por Sefi, Patricia, Elena, Olga e Miguel, ao que queremos transmitir unha vez máis o noso sincero agradecemento, desde a nova directiva formada por Antonio Bas (director), Javier Silvela (vicedirector), Aleixandre Méndez (xefe de estudo de diúrno), Fátima Ferreiro (xefa de estudos de adultos) e Javier Soto (secretario) poñémonos a disposición da comunidade educativa do IES de Chapela para dar continuidade ao gran labor realizado polos compañeiros e compañeiras que nos precederon, e co compromiso de seguir traballando pola mellora do noso centro e da educación do noso alumnado.

Con este misión, nesta nova etapa queremos consolidar os logros acadados nos últimos anos e reforzar aínda máis a comunicación entre os distintos axentes da nosa gran comunidade educativa (alumnado, profesorado, PAS, familias...), polo que estaremos abertos ás vosas suxestións a través do correo electrónico do centro e de diferentes vías que iremos introducindo para favorecer dita comunicación.

Un afectuoso saúdo cos nosos mellores desexos para este curso 2022-2023.

O equipo directivo do IES de Chapela

Recollida de cheques para material escolar

A partir de hoxe martes 19 de xullo está dispoñible na entrada do centro o listado definitivo de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar (cheque 50 euros).

As persoas SOLICITANTES xa poden vir recoller os cheques.

Matrícula 2022/23

Recordamos que o alumnado que queira matricularse nun ciclo formativo por primeira vez, deberá participar no proceso de admisión previo á matricula e agardar a que se publique a adxudicación definitiva para matricularse. Esta circunstancia inclúe ao alumnado repetidor de 1º curso, e ao alumnado de réxime adultos modular. ADMISIÓN CICLOS FP

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO POR PORTELO: 9:00 - 13:00

1º BACH

2º BACH

2º FP CM-CS

Ordinario

FCT

1º FP CM-CS

Ordinario

Ciclos

Adultos e Distancia

Curso 22-23

Libros de texto Curso 2022-23

ESO: O centro dispón de  libros de texto correspondentes a doazóns das familias e ao anterior Fondo de Libros que poderá prestar ao alumnado que o precise. Recoméndase esperar a setembro e falar co profesorado de cada materia para ver a dispoñibilidade.

Os cadernos de música, debuxo e francés son individuais e non reutilizables, por iso todo o alumnado que curse estas materias debe mercalo.

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO     ESO    4º ESO

Bacharelato    2º Bacharelato

3ª Semana da Diversidade

Rematando o curso celebramos no IES Chapela a 3ª Semana da Diversidade, coa que demostramos unha vez máis que somos un centro inclusivo, que defende e loita pola liberdade das persoas e a diversidade sexual. Cada día, nos segundos recreos, a Brigada Violeta organizou unha iniciativa diferente co fin de visibilizar e apoiar a diversidade: izamos a bandeira LGTBI, creouse un mural colectivo, repartíronse pulseiras, engadimos unha frase no noso banco da diversidade e ata se realizou unha performance.

Só un mundo diverso poderá ser un mundo libre, e nós sempre estaremos de lado da liberdade.

VIAXE DE FIN DE CURSO ANPA IES CHAPELA 4º ESO 1º BACH.

O alumnado de 4º ESO e 1º Bach realizou unha viaxe a Asturias para celebrar o final de curso. Despois de moito traballo unhas merecidas vacacións!  A proposta deste viaxe incluia un montón de actividades deportivas!! Descenso do Sella en kayak, iniciación ao surf, escalada, barranquismo... Estes chicos e chicas están en boa forma!! Parece que o pasaron moi ben.

Pincha aquí para ver mais.

Grazas

Prezada comunidade educativa,

Remata un ciclo para comezar outro, o proceso da vida mesma. Vivencias, tarefas, convivencias, alegrías e apuros… que son parte xa da nosa experiencia e que se converteron en aprendizaxes que nos acompañarán sempre para continuar o camiño.

O equipo directivo que vos acompañou estes últimos catro anos deixa paso hoxe a unha nova directiva formada por Antonio, Javier Silvela, Aleixandre, Fátima e Javier Soto. A eles desexámoslle toda a sorte e o apoio da nosa comunidade neste labor colectivo que é dirixir e vivir un centro.

Grazas a todas e a todos.

Avante o IES de Chapela.

Sefi, Patricia, Elena, Olga e Miguel.

Chapela, 30 de xuño de 2022

Horarios modular 22-23