Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

EnderezoCamiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.gal
Código de Centro: 36019566
Benvida do director               GUÍAS

XXVI Maratón das letras galegas

Curso 21-22

Fondo de Libros de Texto e Axudas Material Escolar

O IES de Chapela está incluído no proxecto de educación dixital (Edixgal) en todos os cursos da ESO, polo que o alumnado do IES de Chapela non pode participar no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar (cheque de 50 €) cando reúnan os requisitos establecidos na Orde do 29 de abril de 2022.

Información resumida da Orde do 29 de abril de 2022 - IES de Chapela

Orde do 29 de abril de 2022 - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Enlace con máis información á paxina da consellería

Enlace á aplicación para descargar os formularios Anexo I  Anexo II

Enlace á sede electrónica para presentar solicitudes por este procedemento

CERTAME LITERARIO XELA ARIAS IES de CHAPELA 2022

GANADORAS DO CERTAME LITERARIO XELA ARIAS

1º PREMIO: Eu son, ti es, el é de Sara Cordeiro Martínez (1º ESO C)

2º PREMIO: O amor de Yanira Táboas Cabaleiro (2º ESO A)

3º PREMIO: Significado do amor de Carolina Castro Rodríguez (2º ESO A)

Resolución do xurado

Maio 2022

Ganadoras certame Xela Arias

Poema gañador:

Sara Cordeiro Martínez (1º ESO C)

Eu son, ti es, el é;

eu son quen quero ser.

Non me digas o que penso

non me expliques como é;

pensa un pouco no que eu quero

anque non che veña ben.

Eu son, ti es, el é,

e mais ela é tamén.

Se a tratas con respecto

logo vai saber querer.

Todos somos un espello

que reflicte cada ser.

Son eu, es ti, que ben!

Como sexa cada quen.

Club de lectura O BERETE LECTOR

CLUB DE LECTURA O BERETE LECTOR

Este martes 10 de maio, ás 15:00 horas o club de lectura O berete lector celebrou a derradeira xuntanza deste curso. Nesta ocasión compartimos a lectura da novela xuvenil O segredo de Al´Eume e contamos coa presenza da autora Pilar Ortega Piñeiro.

Canto hai da vida da escritora na novela? Cal é a frontera entre realidade e ficción? Como é o proceso da escritura? Que persoaxes e temas atraeron e sorprenderon máis? Estas foron algunhas das inquietudes que xurdiron no trascurso da agradable tertulia.

Reunión club de lectura

Proxecto de vida activa e deportiva - Curso 21-22

XXVI Maratón das Letras - IES de Chapela

Xa chega o maratón, 26 anos correndo pola nosa lingua. Temos preparado un amplo calendario de actividades para desfrutar o luns 16 de maio. Quentamos motores! Deixámosche o plano e indicacións do percorrido.

Charla da actriz Sabela Arán Román

O mércores 27 de Abril tivemos a gran sorte de contar no IES de Chapela coa presenza da actriz Sabela Arán Román licenciada en Comunicación Audiovisual pola Universidade de Santiago de Compostela e máster de Actuación Cinematográfica e TV de Madrid xunto con estudos de doblaxe.
Traballou en varias longametraxes (Blockbuster. A esmorga,Vilamor..) en series de TV (Matalobos, Serramoura, Néboa...).Tamén en series web , curtas e plataforma Netflix.
Contou co alumnado de 4º ESO e 1º Bach de música, artes escénicas e danza.
Impresionante a súa experiencia no mundo da interpretación e o rápido que empatizou con todo o alumnado que viviu con ledicia as vivencias da súa carreira profesional que lle ía contando facéndoos partícipes en todo momento.

Grazas por vir e mostrarnos a emoción coa que vives a túa profesión.

Actividade
Actividade Actividade

Os sentidos do cine

Para calquera futura técnica en Atención a Persoas en Situación de Dependencia a empatía é algo fundamental. Por iso, o mércores 27 de abril o alumnado de APSD modular foi ata Redondela para, da man do FIC Andaina, poñerse na pel dunha persoa cega e unha persoa xorda no ámbito audiovisual. Menuda experiencia! Grazas por invitarnos.