Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Acto de presentación do Curso 2019/20

Presentación ESO e BACH Acto de presentación 7
Acto de presentación 4 Acto de presentación 2
 Acto de presentación Ciclos Formativos Acto de presentación 1
Acto de presentación 9 Acto de presentación 5

Presentacións 19/20

Listado DEFINITIVO Fondo solidario de libros de texto

Listado DEFINITIVA ADMITIDOS

Listado DEFINITIVA EXCLUÍDOS

Relación de alumnado e libros adxudicados por curso.

Os libros serán repartidos polo profesorado da materia correspondente a partir do martes 17 de setembro,

dependendo das existencias do centro.

Os vales para adquisición de material escolar poderanse recoller na conserxería do centro a partir do Martes 17.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Listado PROVISIONAL ADMITIDOS

Listado PROVISIONAL EXCLUÍDOS

Reclamacións ata o 18 de xullo, no centro.

Publicación listaxes definitivas coa relación dos libros adxudicados o 13 de setembro.

Os libros serán entregados nas propias aulas a partir do 16 de setembro co inicio do curso escolar.

Listado PROVISIONAL VALES MATERIAIS

Recollida de vales dos aprobados en xuño a partir do 16 de xullo de 9:00 a 13:00. O alumnado con materias non superadas poderá recoller os vales a partir do 17 de setembroOs vales só os poderá recoller a persoa solicitante.

INFORMACIÓN ANPA IES CHAPELA

Exames, entrega de notas, reclamacións, matrícula - Setembro 2019 - ESO e 1º Bacharelato

Calendario exames de setembro ESO e Bacharelato

Entrega de notas: xoves, 5 de setembro ás 11:00 na aula

Reclamacións ás cualificacións

Matrícula: do xoves, 5 de setembro ás 11:00, ao luns, 9 de setembro ás 14:00 - Información e documentación

NOTA INFORMATIVA: BECAS NON UNIVERSITARIAS ( BACHARELATO e FORMACIÓN PROFESIONAL)

O Ministerio de Educación e Formación Profesional convocou bolsas para o curso académico 2019/2020, destinadas a aqueles estudiantes que no curso académico 2019/2020 se atopen matriculados en 1º e 2º de Bacharelato e Formación Profesional de grao medio e grao superior.

O prazo de presentación das solicitudes remata o 1 de outubro.

Contías:http://www.educacionyfp.gob.es/educacion/mc/becas-generales/2019-2020/estudios-no-universitarios/tipos-cuantia.html.

Requisitoshttp://www.educacionyfp.gob.es/educacion/mc/becas-generales/2019-2020/estudios-no-universitarios/requisitos.html.

Documentación: A presentación de solicitudes será a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional na dirección https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=1234.

NOTA:En principio, non haberá que achegar documentación, pois as unidades encargadas da tramitación (en diante, unidades de bolsas) consultarán e obterán da Administración correspondente todos os datos necesarios para verificar que se reúnen os requisitos xerais, académicos e económicos. Só en determinados supostos moi específicos deberase achegar a documentación concreta que se lle especificará cando cumprimente o formulario. Con todo, en calquera momento as unidades de bolsas poderán requirirlle a presentación de documentación relacionada coa súa solicitude de bolsa.

Para calquera axuda na tramitación on-line da bolsa pódense poñer en contacto coa ANPA na dirección de correo electrónico anpa.ieschapela@gmail.com. Poñerémonos en contacto con vostedes tan pronto nos sexa posible.

Libros de texto 2019-20

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO    3º ESO    4º ESO

Engadiuse libro de Cultura Clásica en galego para 3º ESO que non estaba inicialmente. É o mesmo que para 4º ESO.  (27-6-19)

Libros e materias materia de Educación Plástica e Visual (1º, 3º e 4º ESO)

1º Bacharelato    2º Bacharelato