Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Benvida do director                 Guía WIFI alumnado

ABALAR MÓBIL                    MENSAXES

Visita a Pescanova

Esta semana os alumnos e alumnas de ciencias de 4º ESO visitaron as instalacións da fábrica de Pescanova, onde lles explicaron cal é o proceso de preparación do surimi, dende o barco onde se pesca ata a fábrica, na que se procesa para obter o produto final. Remataron a visita degustando unha serie de produtos preparados con surimi. Grazas ao persoal de Pescanova pola súa implicación!

Reivindicacións IES de Chapela

Axuntamos para a súa consulta o escrito aprobado en Consello Escolar o 30 de xaneiro de 2020 coas tres reivindicacións básicas que defende o noso centro educativo e coas que se ten solicitado unha reunión á Xefatura Territorial de Pontevedra (Consellería de Educación), na que entendemos debe estar representado ademais do propio centro, o Concello de Redondela, a ANPA do IES de Chapela, a Asociación de Veciños e a Asocacións de Empresarios de Redondela.

DESCARGAR ESCRITO

Xornada de Portas Abertas

A meca manda...

Certame de Foto-Reportaxe

O EDLG do IES de CHAPELA en colaboración cos Plans Proxecta Acompáñote no camiño e Mirando polo camiño, convoca un concurso de foto-reportaxe para fomentar o coñecemento do patrimonio histórico e natural de Chapela, desenvolvendo a creatividade a través da fotografía.

Temática: Elementos singulares do patrimonio natural e histórico do Camiño de Santiago e a súa contorna no tramo de Chapela.

O certame está dirixido a toda a comunidade educativa do IES de CHAPELA, alumnado actual ou antigas alumnas e alumnos, profesorado, persoal non docente, pais e nais.

Anímate e participa, o prazo remata o 20 de marzo!!!

DescargarDescargar as bases

Boletín de novidades Febreiro-Marzo 2019-20

Club de lectura: O berete lector

Este curso puxemos en marcha o club de lectura do IES Chapela, entre todos os integrantes decidimos chamalo "O berete lector". Reunímonos cada mes, na biblioteca, para comentar os libros que propoñemos como lectura.

Aquí tedes algunhas fotos da primeira reunión, na que falamos do libro de Ledicia Costas "Unha estrela no vento".

Club lectura 1  Club lectura 2
 Club lectura 3  Club lectura 4
O 28 de xaneiro tivemos a última reunión, na que comentamos o libro "Recinto Gris" de Ledicia Costas.

Club de lectura 5  Club de lectura 6

O martes 10 de marzo teremos unha nova xuntanza, será na biblioteca, de 15:45 a 16:45. Neste caso falaremos do libro "Música no faiado" de Miguel Ángel Alonso Diz.

Aínda estás a tempo de participar, esperámoste na biblioteca!

COMUNICADO ANPA IES DE CHAPELA

Ruta polo Camiño de Santiago que pasa por Chapela

O venres os alumnos e alumnas de 4º ESO saíron das aulas, para respirar aire fresco e volver con enerxías renovadas. E para facelo elixiron unha parte do percorrido do Camiño Portugués que pasa por Chapela. Desde alí puideron contemplar unhas estupendas panorámicas de toda a Ría de Vigo.

Esta saída enmárcase dentro das actividades do Plan Proxecta: Mirando polo camiño: Os tesouros de Chapela.

Mirandopolocamiño 1 Mirando polo camiño 2
Mirando polo camiño 3 Mirando polo camiño 4