Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Xornada de Portas Abertas

Martes 26 de febreiro, ás 18:30

O 26 de febreiro abrimos as nosas portas a todas aquelas e aqueles que desexen achegarse a nós e coñecernos. Estaremos encantados de recibirvos. Falaremos da oferta educativa do noso centro, do noso proxecto educativo e dos nosos principios metodolóxicos, dos servizos e actividades que ofertamos, faremos un percorrido polas instalacións do instituto, charlaremos con vós e resolveremos as cuestións e preguntas que xurdan. Agardámosvos ás 18:30.

Probas de acceso

Visita á Comunidade Terapéutica Alborada

O martes 12 de febreiro, o alumnado do ciclo de Integración Social fixo unha visita á Comunidade Terapéutica Alborada en Tomiño, un centro residencial para o tratamento de persoas con problemas de drogodependencia e outras condutas adictivas. Moitas grazas ao persoal do centro e, en especial, a Manuel Lloves, psicólogo de Alborada, pola súa hospitalidade e atención.
Visita a Alborada Visita a Alborada 2
Visita a Alborada 3 Visita a Alborada
Visita a Alborada

Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

Para conmemorar o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, que se celebra hoxe 11 de febreiro, as alumnas de 3º ESO asistiron aos obradoiros Elas fan CienTec 2019 e Exxperimenta en feminino, que se celebraron na Universidade de Vigo.

A xornada comezou coa recepción por parte do reitor da UVigo, Manuel Reigosa, que lles lembrou a importancia da presenza das mulleres na ciencia e animounas a realizar carreiras de ciencias e enxeñarías, xa que son de sobra capaces, e insistiu en que a universidade precisa do seu talento.

Os talleres programados realizáronse nas distintas escolas e facultades, en concreto as nosas alumnas realizaron os talleres de ámbito tecnolóxico que tiveron lugar na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación. Dirixidas por un grupo de alumnas de 3º de carreira programaron o robot  Lego Mindstorm e realizaron un pequeno videoxogo en Scratch.

Picando na ligazón podes visitar a web das xornadas, e nela ler as biografías de sete mulleres científicas e investigadoras que fixeron grandes descubrimentos e seguramente non coñeces: Lynn Petra Alexander, primeira doutora honoris causa da Universidade de Vigo; Ángela Ruiz Robles, profesora ferrolá e deseñadora do primeiro prototipo de libro electrónico; Ada Lovelace, inventora da linguaxe de programación; Jane Goodall, primatóloga que revolucionou esta disciplina grazas ás súas observacións e análises; Hedy Lamarr, inventora da wifi; Jocelyn Bell, descubridora dos pulsares ou Rosalind Franklin, clave no descubrimento do ADN.

Programa Día da Muller e da Nena na Ciencia 1
 Día da Muller e da Nena na Ciencia 3
 Día da Muller e da Nena na Ciencia 5  Día da Muller e da Nena na Ciencia 6
Día da Muller e da Nena na Ciencia 7 Día da Muller e da Nena na Ciencia 2

Charla de VIgalicia

O pasado luns 4 de febreiro o alumnado do ciclo de Atención a Persoas en Situación de Dependencia do réxime ordinario e do réxime modular recibiu unha charla sobre o servizo de Asistencia Persoal por parte dun representante de VIgalicia (Oficina de Vida Independente de Galicia). Esperamos que o dereito á Asistencia Persoal se faga efectivo no noso futuro inmediato para facer posible a vida independente das persoas con diversidade funcional.

Estatísticas 1ª Avaliación - 2018-19

Segunda Semana cardiosaudable

Peras, clementinas, bananas, mazás, kiwis...ese foi o desfile de froita desta segunda semana cardiosaudable.

Ademáis os alumnos de 2º de Dietética  obsequiáronnos cuns deliciosos bocatas vexetais e pan de noces e pasas maridado con zume de laranxa!

Gracias raparigas e raparigo polo esforzo, xenerosidade e magnífico traballo!

Semana cardiosaudable 2_1 Semana cardiosaudable 2_2
Semana cardiosaudable 2_3 Semana cardiosaudable 2_3

E vos que? Gustouvos? Queredes a receita do pan de noces e pasas? Aí vai:

Receita pan de noces

Ah! E lembrade que na cafetería podedes mercar froita, froitos secos e zume de laranxa. E a partir do martes, haberá tamén á venta macedonias e bocatas vexetais, que deberedes encargar o día anterior. Veña, bulide! ;)

Novidades Biblioteca. Xaneiro-febreiro 2019

Boletín biblioteca xaneiro-febreiro

2º Boletín Curso 2018/19

Ilidenys Rodríguez Ogando no Programa Bamboleo

Pica na imaxe, para ver a súa actuación. Desprázate ao segundo 13:15.