Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Listado provisional Fondo solidario de libros de texto

Listado PROVISIONAL ADMITIDOS

Listado PROVISIONAL EXCLUÍDOS

Ata o día 12 de xullo poderanse facer as emendas correspondentes á lista provisional.

A partir do día 13 de xullo poderase pasar a recoller os vales respectivos.

Libros de texto

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Exames de Setembro 2018 - ESO e Bacharelato

Matrícula 2018/19 - Información e Documentación

Horarios Modular 2018-2019

Estatísticas Avaliación Final - Xuño 2018

Chamamento da ANPA á participación para o curso 2018/19

A ANPA do IES Chapela inaugura o seu espazo na Web do IES e fai un chamamento á participación de todas as nais e pais na Asociación.

Agora que remata o curso 2017/18 e xa temos á vista o 2018/19 anímate a asociarte e a colaborar coa nosa ANPA.

No PDF Adxunto podes atopar toda a información.

1º ESO - Camiño de Santiago

Mos Cedeira Río Fondón
    O alumnado de 1º ESO botou a andar camiño de Santiago de Compostela hoxe 18 de xuño. Superando temperaturas de 30 graos, mais aquí ninguén se enruga. Aí os vedes en Mos, Cedeira e saudándonos desde o río Fondón. Ánimos valentes!

Pontevedra Barro Aposentos
    Segunda xornada, a calor aperta, mais o ánimo non desfalece. Pontesampaio, Pontevedra, Barro... O palo selfie de Antonio está dando moito xogo. Aí vai lanzada a expedición do IES Chapela. Hoxe con dúas baixas, un xeonllo e unha barriga xogaron unha mala pasada. Desexámosvos unha pronta recuperación. Mañá máis.

Máis auga! Caldas Hotel 4 ****
    Terceira xornada, a temperatura sobe. Máis auga! Algúns comezan a botar de menos o instituto. Hoxe os de Chapela atravesaron Caldas e quedaron nun hotel de catro estrelas de Pontecesures. Natalia tropezou e caeu lesionada! Ponte ben moza, habemos de facer outra! Mañá é o gran día, a capital de Galicia espera. Xa estamos aí!

En ruta Milladoiro Compostela
    Cuarta xornada, a merecida recompensa a tanto esforzo chegou. A última etapa comezou ás 9.00 coa incorporación da vice Carolina. Chegados a Milladoiro, as torres da Catedral xa estaban a tiro de pedra. Alí festexárono todas e todos. Noraboa!

Surf en Patos - 2º e 3º ESO

Cincuenta alumnas e alumnos de 2º e 3º ESO, acompañadas das profesoras de Educación Física Lucía e Nuria, inícianse no surf na Praia de Patos (Nigrán) coa Escola de Surf "Patos".