FP: PROBAS LIBRES

Código de centro: 36019566
Mapa Vídeo de presentación

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Pódense consultar no centro as listaxes provisionais de admitid@s no fondo solidario de libros de texto de 1º e 3º ESO

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS MEDIOS, SUPERIORES E RÉXIME MODULAR.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO E LIBROS TEXTO ESO E BACHARELATO.

ESTATÍSTICAS AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA

HORARIOS CICLOS MODULAR CURSO 2016/2017

Visita do alumnado de 6º dos CEIPs

O 16 de maio recibimos ao alumnado de 6º no IES CHAPELA. Nesta xornada de acollida participaron ex-alumnos e ex-alumnas dos CEIPs que cursan ESO, Bacharelato, e Ciclos Medios e Superiores. Ademais de visitar o centro, deúselles información sobre os cambios que a nova etapa educativa que empezan suporá para eles e elas.

Despois da visita  disfrutaron  dun concerto  de benvida con 4 interpretacións do alumnado de ESO e Bacharelato  do IES, organizado polo profesor de música, Miguel Pérez, quen participou tamén no concerto acompañado dun violinista invitado, Paulo Pérez.

Por último o alumnado de 6º completou coa súas suxerencias e siluetas un mural colocado no hall do IES.

Folleto coas actividades

Pica para ver máis  fotos

Vídeos das actuacións

Miguel e Paulo  Susana, Noé, Lydia,..  Raúl Xenxo, Rául,...

Mural Celso Emilio

O luns 20 no 2º recreo da mañá (12:10h) tivo lugar o acto de inauguración do mural dedicado a Celso Emilio Ferreiro.

Nel realizouse unha lectura colectiva do poema Deitado frente ao mar na que participou un representante de cada unha das aulas do instituto, xunto con representación do profesorado (Marga Comesaña) e persoal non docente (Moncho).

Contamos tamén coa presenza de Luís Ferreiro, fillo do autor homenaxeado e presidente da fundación Celso Emilio Ferreiro, que participou no recitado colectivo.

No acto descubriuse un mural deseñado e realizado polo alumnado de 4º ESO Carlos García, Nerea López e Paula Gil, coa colaboración de Carla Martínez e Laura Vázquez (4º ESO).

No momento de descubrir o mural tivo lugar unha actuación musical a cargo de alumnado do instituto: Xenxo Ortega (1º Bacharelato-gaita), Andrea Cabaleiro (3º ESO-tambor), Julia Rivas (3º ESO, pandeireta) e Carme Puime (3º ESO-bombo).

Xa podedes ver o vídeo do acto. Nova no Faro de Vigo

Viaxe cultural a París 2016

Video Ciclo Superior de Integracion Social

Vídeo difusión do Ciclo Superior en Integración Social realizado polo alumnado. Primeira promoción 2015-2016