Cño do Penisal 29. 36320 Chapela-Redondela. e-mail:ies.chapela@edu.xunta.es Tf:886110610

BENVIDA

Tf: 886 110 610   Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de centro: 36019566
Vídeo de presentación

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO CURSO 2017-18

O ALUMNADO DOUTROS CENTROS QUE DESEXE RESERVAR PRAZA NO IES CHAPELA PARA AS ENSINANZAS DE ESO E BACHARELATO TERÁ QUE FACELO ENTRE O 1 E O 20 DE MARZO DE 2017.

O ALUMNADO DOS COLEXIOS DE PRIMARIA ADSCRITOS NON TEN QUE FACER ESTA RESERVA.

Sesé na nosa memoria

Graffiti no Muro de Berlín

A Sesé, a quen lle gustaban “estas cousas”.

Chapela está sumida na tristeza e indignación por ser lugar dun novo crime machista. A morte de Sesé, nai dunha exalumna e dun exalumno do IES Chapela, muller comprometida no seu tempo coa actividade do noso Centro, deixou sen palabras ao alumnado, profesorado, persoal non docente e a calquera persoa que se dea de fronte coa nova aparecida hoxe en todos os xornais. A súa perda deixa unha pegada fonda entre os seus familiares, os seus amigos e amigas e entre toda a comunidade educativa do instituto, quen quixo renderlle no día de hoxe, 21 de febreiro de 2017, a máis sentida homenaxe cun minuto de silencio. As mostras de agarimo do alumnado coas persoas achegadas á vítima que están a estudar no Centro, son un apoio emocional nestes momentos difíciles. Sesé é outra muller máis que engrosa unha xa longa lista de vítimas por violencia machista que non deixa de crecer. Aínda sen palabras, por tocarnos moi de preto estes feitos, alzamos a nosa voz contra a violencia de xénero, unha loita que só imos gañar co compromiso real de toda a sociedade. Paremos as agresións e estaremos no camiño de lograr a igualdade. Contigo na memoria, Sesé.

Julián Jario Santos

Esther Mato Méndez

21 de febreiro de 2017

Bolsa Erasmus+ para ciclos superiores (FCT setembro-decembro 2017 ou xaneiro-marzo 2018)

En Decembro 2016 acadamos, coa I Convocatoria Erasmus+ para Ciclos Superiores, que 5 alumnas accedan ás bolsas Erasmus+. Ao quedar aínda baleira unha das bolsas, damos paso á apertura da I Convocatoria bis, tamén para alumnado dos ciclos superiores, que vaia desenvolver a súa FCT nas quendas, ben de setembro a decembro 2017, ben de xaneiro  a marzo de 2018.

Logo, temos aínda unha bolsa dispoñible. Se che interesa, accede ao blogue da mobilidade para a FP do IES Chapela: Adiante Chapela!

Erasmus+: curso gratuíto de alemán

Se tes interese en aprender alemán e tes algo de tempo dispoñible algunhas mañás de xullo e agosto podes informarte no blogue Adiante Chapela! no que tamén atoparás información arredor do programa Erasmus+.

É de balde! Anímate e apúntate! O curso será no CIFP Valentín Paz Andrade.

O Berete

Xa o temos aquí o último número da revista do EDLG e do Grupo de Biblioteca do IES Chapela, O Berete.
Se estás interesada ou interesado en participar no seguinte número,
podes atoparnos na Sala de titoría, fronte á biblioteca, todos os mércores no 1º recreo.

Probas acceso aos ciclos formativos 2017

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017

Prazo de inscrición:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluídos.

O IES Chapela berra polo uso do galego

O semanario SERMOS GALIZA, no seu número do día 7 de decembro de 2016, dedica unha páxina ao Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES Chapela valorando o importante traballo que institutos coma o noso realiza a prol do idioma galego. Coas mesmas ganas seguiremos no ano que entra. Bo 2017!

(Pica na imaxe para ampliar a nova.)

Xenxo Ortega - Gañador III Concurso Música Tradicional "Fogo Fatuo"

O noso alumno Xenxo Ortega Rolán (2º Bacharelato) gaña co cuarteto Chispas Nejras o III Concurso de Música Tradicional "Fogo Fatuo" en Rianxo.

Aquí vos deixamos o momento da súa participación, na que tocaron Algo pasou na coitivada e Baixando para Francón, composicións de Pablo Fernández Rial.

A desfrutar delas! Este Xenxo vai dar moitas alegrías á música galega.

Día Internacional contra a violencia de xénero

25 Novembro: Día Internacional contra a violencia  de xénero

O  25 de novembro tivo lugar un acto no Concello de Redondela, contra a violencia de xénero,  protagonizado polo noso alumnado de 2º e 3º PMAR. O acto contou coa presenza da Concelleira de Educación.

Laura, Melany, Santiago e Cong Xin leron un manifesto no que denunciaron o elevado número de casos de violencia de xénero que sacode ano tras ano a nosa sociedade, sen que sexamos capaces de erradicala. Salientaron como unha forma de eliminala a análise con perspectiva de xénero dos nosos comportamentos na vida cotiá e a eliminación no día a día das nosas actitudes machistas.