Cño do Penisal 29. 36320 Chapela-Redondela. e-mail:ies.chapela@edu.xunta.es Tf:886110610

BENVIDA

Tf: 886 110 610   Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de centro: 36019566
Vídeo de presentación

Probas acceso aos ciclos formativos 2017

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017

Prazo de inscrición:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluídos.

O IES Chapela berra polo uso do galego

O semanario SERMOS GALIZA, no seu número do día 7 de decembro de 2016, dedica unha páxina ao Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES Chapela valorando o importante traballo que institutos coma o noso realiza a prol do idioma galego. Coas mesmas ganas seguiremos no ano que entra. Bo 2017!

(Pica na imaxe para ampliar a nova.)

ESTATÍSTICAS 1ª AVALIACIÓN 16/17

Xenxo Ortega - Gañador III Concurso Música Tradicional "Fogo Fatuo"

O noso alumno Xenxo Ortega Rolán (2º Bacharelato) gaña co cuarteto Chispas Nejras o III Concurso de Música Tradicional "Fogo Fatuo" en Rianxo.

Aquí vos deixamos o momento da súa participación, na que tocaron Algo pasou na coitivada e Baixando para Francón, composicións de Pablo Fernández Rial.

A desfrutar delas! Este Xenxo vai dar moitas alegrías á música galega.

Día Internacional contra a violencia de xénero

25 Novembro: Día Internacional contra a violencia  de xénero

O  25 de novembro tivo lugar un acto no Concello de Redondela, contra a violencia de xénero,  protagonizado polo noso alumnado de 2º e 3º PMAR. O acto contou coa presenza da Concelleira de Educación.

Laura, Melany, Santiago e Cong Xin leron un manifesto no que denunciaron o elevado número de casos de violencia de xénero que sacode ano tras ano a nosa sociedade, sen que sexamos capaces de erradicala. Salientaron como unha forma de eliminala a análise con perspectiva de xénero dos nosos comportamentos na vida cotiá e a eliminación no día a día das nosas actitudes machistas.

Aberta a I Convocatoria Erasmus+ para o alumnado dos ciclos superiores

Extra! Extra! Aberta a I Convocatoria Erasmus+ para o alumnado dos ciclos superiores!

FCT en Italia no 2017? Portugal? Lisboa...? Collegno...? Ide collendo as maletas, haberá a versión primavera (de marzo a xuño) e a versión outono (de setembro a decembro).

Apúntate até o 7 de decembro, logo... xa sera tarde!

E se aínda non estás no segundo curso dos ciclos superiores, nin nos últimos módulos da quenda modular, a piques xa de rematar... lembra que ler, escribir, falar e cantar en inglés, francés, alemán ou italiano, minimiza as fronteiras, e quen sabe... se poderías rematar de profe de galego, pois por poñer un exemplo... nun remoto paraxe como Dingle, en Kerry, que se atopa...? Poderiamos empregar o Google Maps para atopalo mais... quen se anima a coller esas maletas?

Máis información no blog

Mannequin Challenge

Aquí tedes o noso Mannequin Challenge polo galego, O GALEGO NON PARA

Pica na foto para ver algunhas imaxes da rodaxe que fotografou Belén.

Magosto 2016

Samaín 2016

O Samaín no IES

Maila que as actividades desenvolvéronse na quenda modular, na ambientación tamén colaborou a quenda de diúrno, e aínda que non lle puidemos adicar moito tempo á organización dun evento tan singular houbo momentos felices nos que amosamos a nosa parte máis terrorífica! E nuns días: máis! O magosto está por chegar!

Escoitades de fondo dous clásicos dos oitenta: Mi novio es un zombi e Bailaré sobre tu tumba (Alaska e Siniestro, respectivamente); ao comezo, Do you hear the people sing? (bso do musical Os Miserables) e Married Life (contra o final... da película de Up!).