Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Certame de Poesía - IES Chapela

Segundas oportunidades

Reciclaxe e espiral da vida

Ao longo da nosa vida acumulamos obxectos, amizades, lugares, experiencias que ás veces nos acompañan durante moito tempo e logo xa non. Outras veces van e veñen. Imos aprender a convivir con todas elas en Harmonía, a reciclalas, a deixalas ir e volver a collelas, coma se de búmerangs se tratase, e cantarlles, agradecerlles os bos momentos vividos xuntos e esperalos na próxima parada…

Descarga as BASES do CERTAME

Fotos do Día da Ciencia en Galego

Día da Ciencia en Galego

Paseo sonoro - 2017

O pasado 26 de outubro de 2017 o alumnado de Música de 4º ESO A-B do IES Chapela realizou un paseo sonoro pola parroquia. En dita actividade percorremos Chapela andando durante 45 minutos e expondo os nosos oídos a todos os sons que nos rodeaban. Este tipo de exercicio auditivo persegue a finalidade de establecer unha relación consciente co contorno para conseguir captar as variacións e a riqueza acústica que posúe.

Chapela, á que acotío ligamos con sons desagradables de altos decibelios provenientes da circulación na autoestrada, tamén ten sons fermosos que o alumnado valorou. Destacaron o das ondas do mar chegando ao porto, os do río, e o dos paxaros sempre presentes no percorrido, aínda que ás veces os seus chíos fosen sepultados por sonoridades de natureza máis urbana. Os sons máis rexeitados foron o da autoestrada, banda sonora desde hai décadas das parroquias de Chapela e de Teis, que campa ás súas anchas sen ningunha defensa para a veciñanza da zona, e o das obras que se están levando a cabo na Avenida de Vigo para ampliar as beirarrúas.

O alumnado tamén distinguiu distintas paisaxes sonoras no percorrido. A zona de Chapela de arriba próxima a autoestrada, onde o ruído é constante e forte co paso incesante de coches, superando os 80 dB. A zona máis illada acusticamente do Camiño Igrexa, na que o son dos automóbiles case que non se percibe e sobresaen ruídos de ríos, paxaros e animais, ofrecéndonos un contorno acústico de carácter máis rural. As medicións do noso sonómetro baixaron ben dos 60 dB. Ao chegar á estrada da Avenida de Vigo, máis do mesmo, contaminación acústica. Botamos de menos aquí o ruído do sinal acústico que debían ter os semáforos para que fosen útiles para os invidentes, unha reivindicación feita polo alumnado de Chapela ao Concello en novembro de 2013 e que o consistorio de Redondela segue sen atender. Finalmente e xunto ao mar, no paseo do porto e en Penedos, outra vez un ambiente acústico máis agradable marcado polo mar, o vento, as follas secas das árbores que pisabamos, e os motores ao lonxe dalgúns barcos traballando. O nivel de volume situábase en torno aos 55-60 dB. A experiencia foi cualificada de positiva polo alumnado, que recordou e reivindicou de novo a necesidade de protección acústica contra o ruído da autoestrada e contra o alto volume que proxectan sobre o noso Centro educativo.

Novidades Biblioteca - Novembro 2017

Día da Ciencia en Galego

NON É MAXIA... É CIENCIA

Nos recreos da mañá dos días 8 e 9 de novembro,

FEIRA CIENTÍFICA conducida polo alumnado

FOTOS do SAMAGOSTO (Samaín + Magosto)

SAMAÍN - MAGOSTO

HAI MOITO QUE CELEBRAR  ESTA SEMANA! SAMAÍN E MAGOSTO

Desde o ciclo de Infantil anímannos a participar no concurso de decoración de calacús, na demostración gastronómica de postres e no certame de contos de terror.

E o venres celebramos o Magosto no IES. Ás 12:30 en diúrno e ás 18:50 en modular.

UNS DÍAS TERRORÍFICOS E INTENSOS PARA FESTEXAR!

Saída á Senda da Auga - APSD e Integración Social Modular

O pasado 5 de outubro o alumnado dos Ciclos Formativos de Atención a Persoas en Situación de Dependencia e Integración Social de Modular, en compaña das nosas respectivas titoras, fixemos unha saída pola Senda da Auga que hai nas proximidades do IES de Chapela. O propósito desta saída era celebrar o comezo do curso 2017/2018 para estrealo con bo pé, así como coñecer as compañeiras e compañeiros que están a estudar outro ciclo da nosa familia profesional. Esta actividade deunos a oportunidade de descubrir a marabillosa contorna natural na que se atopa o centro e de gozar das espléndidas vistas da Ponte de Rande envolta nun mar de néboa.

Tivemos a ocasión de poñernos en forma do moito que camiñamos, merendamos, charlamos, recollemos pedras “quitapenas”, e mesmo puidemos ser outr@s por un intre (cando nos presentamos prestando a nosa voz aos que foran os nosos acompañantes ao longo do traxecto). Tampouco nos faltaron unhas doses de aventura cando vimos como se achegaba o luscofusco estando no monte... Ah, e tivemos un convidado sorpresa na nosa ruta: Kiro! Guau guau!

Moitas grazas a Pablo López Guerra polas magníficas fotos.

Podes descargar máis imaxes neste enlace