FP: PROBAS LIBRES

Mapa Vídeo de presentación

25 Aniversario

25 ANIVERSARIO IES CHAPELA

Comeza o curso 2016/17 para o alumnado do IES Chapela e con el imos celebrar o 25 Aniversario da creación do instituto, un Centro conseguido grazas ás reivindicacións de toda a veciñanza de Chapela e que se puxo en funcionamento un 14 de outubro de 1991.

Para conmemorar esta data tan importante para nós, ademais de actividades xa en marcha como unha exposición das camisetas do Maratón das Letras, outra da revista escolar O Berete ou a restauración do grafitti da entrada,temos previsto realizar un acto o martes 11 de outubro ás 19:00 no Multiusos do Piñeiral do Crego. No mesmo poderemos escoitar intervencións de representantes do profesorado, alumnado, e dos pais e nais do IES Chapela, seguidas dunha proxección de imaxes que tentará resumir dalgún xeito a traxectoria do Centro nestes 25 anos. O acto, de entrada libre, contará coa presenza do Sr. Alcalde de Redondela, D. Javier Bas.

Por outra banda, temos organizado un gran xantar popular con polbo, tortilla, empanadas, bebida,... e a música de Os Beretes, para o sábado 15 de outubro ás 13:30 no recinto do IES Chapela. O prezo para asistir ao xantar é de 5 euros. Co obxecto de facilitar a organización do evento, as entradas para o mesmo vanse poder retirar no despacho de Dirección durante os recreos (10:10 - 10:30 / 12:10 - 12:30), ata o 11 de outubro. De non poder asistir a estas horas, na propia Conserxería do Centro estarán dispoñibles de 18:00 a 21:00 horas. Naqueles casos de xente que viva fóra da localidade e non poida achegarse ao IES, sempre poderá telefonar confirmando a súa asistencia, a modo de reserva, no número 886 11 06 10.

É unha celebración aberta a todas e a todos, alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais, veciños e veciñas de Chapela, que nestes 25 anos fixeron do IES Chapela o que é, unha obra en común.

Agradecendo de antemán a vosa presenza, recibide unha cordial aperta.

Chapela, 23 de setembro de 2016

O Director: Ángel Martínez Bello

FONDO LIBROS

Os listados do fondo de libros para 1º e 3º ESO sairán o 15 de setembro.

VALES AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Xa se poden recoller en Conserxería os vales para libros e material.

HORARIOS PRESENTACIÓN CURSO 2016-17

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CICLOS MEDIOS, SUPERIORES E RÉXIME MODULAR.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO E LIBROS TEXTO ESO E BACHARELATO.

HORARIOS CICLOS MODULAR CURSO 2016/2017

Visita do alumnado de 6º dos CEIPs

O 16 de maio recibimos ao alumnado de 6º no IES CHAPELA. Nesta xornada de acollida participaron ex-alumnos e ex-alumnas dos CEIPs que cursan ESO, Bacharelato, e Ciclos Medios e Superiores. Ademais de visitar o centro, deúselles información sobre os cambios que a nova etapa educativa que empezan suporá para eles e elas.

Despois da visita  disfrutaron  dun concerto  de benvida con 4 interpretacións do alumnado de ESO e Bacharelato  do IES, organizado polo profesor de música, Miguel Pérez, quen participou tamén no concerto acompañado dun violinista invitado, Paulo Pérez.

Por último o alumnado de 6º completou coa súas suxerencias e siluetas un mural colocado no hall do IES.

Folleto coas actividades

Pica para ver máis  fotos

Vídeos das actuacións

Miguel e Paulo  Susana, Noé, Lydia,..  Raúl Xenxo, Rául,...

Mural Celso Emilio

O luns 20 no 2º recreo da mañá (12:10h) tivo lugar o acto de inauguración do mural dedicado a Celso Emilio Ferreiro.

Nel realizouse unha lectura colectiva do poema Deitado frente ao mar na que participou un representante de cada unha das aulas do instituto, xunto con representación do profesorado (Marga Comesaña) e persoal non docente (Moncho).

Contamos tamén coa presenza de Luís Ferreiro, fillo do autor homenaxeado e presidente da fundación Celso Emilio Ferreiro, que participou no recitado colectivo.

No acto descubriuse un mural deseñado e realizado polo alumnado de 4º ESO Carlos García, Nerea López e Paula Gil, coa colaboración de Carla Martínez e Laura Vázquez (4º ESO).

No momento de descubrir o mural tivo lugar unha actuación musical a cargo de alumnado do instituto: Xenxo Ortega (1º Bacharelato-gaita), Andrea Cabaleiro (3º ESO-tambor), Julia Rivas (3º ESO, pandeireta) e Carme Puime (3º ESO-bombo).

Xa podedes ver o vídeo do acto. Nova no Faro de Vigo