Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

EnderezoCamiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.gal
Código de Centro: 36019566
Benvida do director               GUÍAS

Charla co Concello de Redondela - Violencia de Xénero

Hoxe, o alumnado de 4º ESO do Concello de Redondela estivo invitado a participar nunha xuntanza organizada polo Concello, concretamente polo Servizo de Igualdade e o CIM (Centro de Información á Muller). Tivemos a oportunidade de compartir unhas palabras con Digna Rivas, a alcaldesa de Redondela, e a pesares dos problemiñas técnicos, puidemos falar e comentar dúas curtas, nas que a dirección é exercida por mulleres e que representaban dúas experiencias de violencia de xénero. Foi un encontro que abriu un espazo na que dúas alumnas e un alumno compartiron experiencias propias. Moitas grazas pola iniciativa!

Día da Ciencia en Galego

Curso 20-21

Equipo de Igualdade do IES de Chapela

Co pulo da xente nova, o Equipo de Igualdade do IES de Chapela iniciou a súa andaina este luns 16 de novembro de 2020 nun encontro virtual que creou un espazo de liberdade e progreso onde escoitar, aprender e compartir. Comezamos coa vista próxima no 20-N, Día Internacional da Memoria Trans, e o 25-N, Día Internacional Contra a Violencia de Xénero, mais sen esquecer o obxectivo deste grupo: a loita pola igualdade e o respecto á diversidade no noso centro e na sociedade. Moitos parabéns a todas e a todos.

Reparto de máscaras entre o alumnado de ESO

Plan de Ensino Virtual

PLAN DE ENSINO VIRTUAL IES DE CHAPELA

Plan para activar en caso de confinamento ou peche, ben sexa do centro ou de aulas.

Maratón das Letras

Magosto no IES de Chapela

Chega o outono, tempo de Samaín, de MAGOSTO, de rituais.

Tempos de honrar aos que non están e de xuntarse ao carón do lume a contar historias cos que están. Tempos de agradecer as colleitas sementadas...

No IES de Chapela tempo de buscar a unión e a convivencia, e de poñer algo de ilusión nestes tempos.

Atréveste? ACTIVIDADES

CONCURSO DE SERES MITOLÓXICOS. GRAVA UN VÍDEO.

Envía un vídeo tipo tik-tok a ies.chapela@edu.xunta.gal, representando a un ser mitolóxico galego, antes do xoves 5 de novembro.

Queres pistas? O sacaúntos / A santa compaña / O lobishome / A meiga / Maruxaina.

PREMIO: sorteamos o noso ser mitolóxico entre as persoas participantes. Quen é?

Dous casos positivos en COVID-19

Ao longo do venres 30 de outubro tivemos coñecemento dos dous primeiros positivos en COVID-19 entre o alumnado do IES de Chapela desde o inicio das clases no mes de setembro. Un corresponde á quenda de diúrno e outro a de modular horario adulto. Ambas as dúas persoas están ben e son asintomáticas. A orixe dos positivos é externa ao centro, mais por prevención e seguindo os protocolos da Consellería de Sanidade, o propio venres avisouse aos seus contactos estreitos, aqueles que se ubican nos postos escolares máis próximos ou que manteñen unha relación moi estreita cos dous casos, para que iniciasen o seu confinamento á espera da realización dunha proba PCR que confirme que non son positivos.

A actividade no centro continuará como ata hoxe, mantendo as medidas de seguridade e hixiene implementadas desde o principio de curso e que pensamos están a dar tan bo resultado. Chamamos de novo á calma e á responsabilidade da comunidade educativa nestes momentos, e felicitamos ao noso alumnado e as súas familias pola boa resposta que están a dar nesta crise sanitaria e educativa.

Anexamos modelo de Carta da Consellería de Sanidade que facilita para estas situacións.

Unha aperta moi forte e moito ánimo.

A dirección / Equipo COVID