Cño do Penisal 29. 36320 Chapela-Redondela. e-mail:ies.chapela@edu.xunta.es Tf:886110610

BENVIDA

Tf: 886 110 610   Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de centro: 36019566
Vídeo de presentación

Día Internacional contra a violencia de xénero

25 Novembro: Día Internacional contra a violencia  de xénero

O  25 de novembro tivo lugar un acto no Concello de Redondela, contra a violencia de xénero,  protagonizado polo noso alumnado de 2º e 3º PMAR. O acto contou coa presenza da Concelleira de Educación.

Laura, Melany, Santiago e Cong Xin leron un manifesto no que denunciaron o elevado número de casos de violencia de xénero que sacode ano tras ano a nosa sociedade, sen que sexamos capaces de erradicala. Salientaron como unha forma de eliminala a análise con perspectiva de xénero dos nosos comportamentos na vida cotiá e a eliminación no día a día das nosas actitudes machistas.

Aberta a I Convocatoria Erasmus+ para o alumnado dos ciclos superiores

Extra! Extra! Aberta a I Convocatoria Erasmus+ para o alumnado dos ciclos superiores!

FCT en Italia no 2017? Portugal? Lisboa...? Collegno...? Ide collendo as maletas, haberá a versión primavera (de marzo a xuño) e a versión outono (de setembro a decembro).

Apúntate até o 7 de decembro, logo... xa sera tarde!

E se aínda non estás no segundo curso dos ciclos superiores, nin nos últimos módulos da quenda modular, a piques xa de rematar... lembra que ler, escribir, falar e cantar en inglés, francés, alemán ou italiano, minimiza as fronteiras, e quen sabe... se poderías rematar de profe de galego, pois por poñer un exemplo... nun remoto paraxe como Dingle, en Kerry, que se atopa...? Poderiamos empregar o Google Maps para atopalo mais... quen se anima a coller esas maletas?

Máis información no blog

Mannequin Challenge

Aquí tedes o noso Mannequin Challenge polo galego, O GALEGO NON PARA

Pica na foto para ver algunhas imaxes da rodaxe que fotografou Belén.

Magosto 2016

Samaín 2016

O Samaín no IES

Maila que as actividades desenvolvéronse na quenda modular, na ambientación tamén colaborou a quenda de diúrno, e aínda que non lle puidemos adicar moito tempo á organización dun evento tan singular houbo momentos felices nos que amosamos a nosa parte máis terrorífica! E nuns días: máis! O magosto está por chegar!

Escoitades de fondo dous clásicos dos oitenta: Mi novio es un zombi e Bailaré sobre tu tumba (Alaska e Siniestro, respectivamente); ao comezo, Do you hear the people sing? (bso do musical Os Miserables) e Married Life (contra o final... da película de Up!).

A taladradora

Nova en ANTENA 3 TV

Nova en Faro de Vigo

Martes, 25 de outubro de 2016, 10:30 da mañá. Sala de Conferencias do IES Chapela, fachada leste do edificio. Comeza a clase. Fóra da aula, a uns 15 metros, na autoestrada, o ruído producido polas obras de ampliación é enxordecedor. O propio edificio treme. O sonómetro supera na nosa medición os 100 dB. A Organización Mundial da Saúde (OMS) cifra en 65 dB o límite de tolerancia ou aceptabilidade do oído humano ao son ambiental, aínda que caiba destacar que a partir de 60 dB as persoas expertas xa falan de “incomodidade acústica”.

Imposible desenvolver unha práctica educativa normal e adecuada este trimestre. 800 alumnas e alumnos, e máis de 70 traballadoras e traballadores do ensino e persoal non docente, soportando horas e horas de tortura acústica. Deberiamos dar un aprobado xeral e tomarnos unhas vacacións nalgún balneario con tratamento anti-estrés, sendo subvencionados por AUDASA, a Xunta de Galicia e o Concello de Redondela?

O noso alumno Adrián, coa gravadora en man, recolle como un profesional o son da taladradora afinada en Rrrrrrrrrre bemol. Aquí queda a súa foto e o audio capturado, para dicirvos que isto non é un chiste.

25 Aniversario

25 ANIVERSARIO IES CHAPELA

Carta 25 aniversario

FONDO LIBROS

Os listados do fondo de libros para 1º e 3º ESO sairán o 15 de setembro.

VALES AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Xa se poden recoller en Conserxería os vales para libros e material.