Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

1º ESO - Camiño de Santiago

Mos Cedeira Río Fondón
    O alumnado de 1º ESO botou a andar camiño de Santiago de Compostela hoxe 18 de xuño. Superando temperaturas de 30 graos, mais aquí ninguén se enruga. Aí os vedes en Mos, Cedeira e saudándonos desde o río Fondón. Ánimos valentes!

Pontevedra Barro Aposentos
    Segunda xornada, a calor aperta, mais o ánimo non desfalece. Pontesampaio, Pontevedra, Barro... O palo selfie de Antonio está dando moito xogo. Aí vai lanzada a expedición do IES Chapela. Hoxe con dúas baixas, un xeonllo e unha barriga xogaron unha mala pasada. Desexámosvos unha pronta recuperación. Mañá máis.

Surf en Patos - 2º e 3º ESO

Cincuenta alumnas e alumnos de 2º e 3º ESO, acompañadas das profesoras de Educación Física Lucía e Nuria, inícianse no surf na Praia de Patos (Nigrán) coa Escola de Surf "Patos".

Chamamento da ANPA á participación para o curso 2018/19

A ANPA do IES Chapela inaugura o seu espazo na Web do IES e fai un chamamento á participación de todas as nais e pais na Asociación.

Agora que remata o curso 2017/18 e xa temos á vista o 2018/19 anímate a asociarte e a colaborar coa nosa ANPA.

No PDF Adxunto podes atopar toda a información.

IV Torneo de Xadrez - IES Chapela (Entrega de Premios)

1º Clasificado: Adrián Durán  2º Clasificado: Cristian Fernández  3º Clasificado: Alejandro Alonso

Rematou o IV Torneo de Xadrez do IES Chapela cun grande éxito de participación e con tres gañadores que podedes ver nas fotos. Aínda que gañar gañaron todos os que xogaron no mesmo, como amosa a imaxe de varios dos xadrecistas co profesor de xadrez, Antonio Bas. O próximo ano repetimos e tentaremos enganchar tamén as alumnas do instituto. Noraboa a todos!

PROBAS LIBRES CONVOCATORIA 2017-18

Recomendacións Literarias para o Verán

SonDaRúa no IES Chapela - 30 de maio

Hoxe, 30 de maio, tivo lugar o esperado concerto do grupo SonDaRúa no IES Chapela. Hugo Guezeta, Alex Arnoso e o seu compañeiro Marcos, non defraudaron e ofrecéronos unha hora de rap reivindicativo, combativo e comprometido co noso país e coa lingua galega. Tamén tiveron tempo a realizar un obradoiro co alumnado de 1º Bacharelato. Ánimo co voso traballo e unha forte aperta de toda a comunidade educativa.

Graduación XXII Promoción - 2º Bacharelato - 2018

O día 25 de maio de 2018 celebramos na Aula de Conferencias do IES Chapela o remate de Bacharelato da nosa XXII Promoción. Foi un momento para compartir lembranzas entre o alumnado de 2º Bacharelato, nais, pais e profesorado.

No mesmo puidemos visionar un pequeno audiovisual que por problemas de copyright coa música non podemos subir a plataformas como youtube ou vimeo. Deixámosvos un enlace máis abaixo para que poidades visionalo e descargalo desde a nosa páxina.

Moita sorte a todas e a todos co que a partir de agora enfrontedes. Foi un pracer.

Visionar e/ou descargar o audiovisual (342 MB)

Descargar zip con fotos do grupo (26 MB)

Fondo de Libros de Texto e Axudas Material Escolar