Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

Enderezo: Camiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.es
Código de Centro: 36019566

Redondela - Cidade amiga da infancia

O alcalde do Concello de Redondela, Javier Bas, e a Concelleira de Urbanismo e Servizos Sociais, Mª Carmen Amoedo, acudiron hoxe ao IES Chapela para facer acto de entrega ao alumnado de 1º ESO A, do diploma que recoñece a Concello de Redondela como “Cidade Amiga da Infancia”. O recoñecemento, outorgado por UNICEF, valora o compromiso do noso concello cos dereitos dos nenos, nenas e adolescentes, vixente para o período 2018-2022. O alumnado do IES de Chapela que o ano pasado cursou 4º ESO, e o que actualmente está en 1º ESO A, coa inestimable colaboración da súa titora Mª Isabel Alonso Barros, cooperou para que Redondela conseguise este recoñecemento. A comunidade educativa séntese orgullosa do noso alumnado.

Charla dirixida ás familias

Claves para un bo uso das redes sociais.

Luns, 13-12-18 / 17:00 - 20:00

IES A Guía (Vigo)

Mar Castro

Máis información e inscrición

Día da Diversidade Funcional

Hoxe 3 de Decembro, dia da Diversidade Funcional, o alumnado de 2° APSD e dúas profesoras vivimos unha estupenda xornada de convivencia en dúas das sedes que AGASFRA- San Francisco ten en Vigo (Rúa Tomás Paredes e Coia).

Agradecemos á dirección, ós profesionais e sobre todo aos usuarios e usuarias a acollida que nos brindaron, o tempo adicado e os agasallos que nos elaboraron.
 Imaxe1  Imaxe2
 Imaxe3  Imaxe4
 Imaxe5  Imaxe6
 Imaxe7  Imaxe8

Mercado do troco

MERCADO DO TROCO

LIBROS, CÓMICS E PELÍCULAS

O día 14 de decembro, durante os dous recreos, terás a oportunidade de cambiar os teus libros,

películas (orixinais) e cómics usados por novos títulos. O mercado celebrarase no vestíbulo.

Aproveita a ocasión! Non merques! Troca!

BASES:

• Os libros/cómics/películas(orixinais) para doar recolleranse na biblioteca do 1 ao 13 de decembro.

• Cada participante recibirá un tícket por exemplar que poderá cambiar por outro libro, cómic ou película.

• Os exemplares que non sexan escollidos por ninguén serán devoltos aos seus doantes.

Biblioteca IES Chapela

Charla dirixida ás familias

Adolescencia. Entendémola?

Luns, 10-12-18 - 20:00

Auditorio Piñeiral do Crego (Chapela)

Profesionais do Equipo de Prevención de Érguete

Máis información

25 de novembro - O IES Chapela di NON

Alto e claro, a comunidade escolar do IES Chapela berrou hoxe NON á Violencia de xénero contra as mulleres. Desde a mañá ata a noite, o alumnado, profesorado e persoal non docente do noso instituto, realizou actividades para recordar as que están e as que non están: confección de carteis, lazos, visionado de curtas e videoclips, performances... e un sobrecolledor minuto de silencio. Desde o Concello de Redondela, Lidia Bastos González (1º ESO A), en representanción do seu grupo e de todas e todos nós, leu parte do manifesto municipal do Día contra a Violencia de Xénero redactado por alumnado de todo o concello. E por suposto, lembramos a nosa veciña e amiga, Sesé. Grazas a todas e a todos por ser como sodes.

Agradecemento e aviso da ANPA

A Xunta Directiva da ANPA IES Chapela agradece ás 77 familias que, neste curso académico 2018/2019, se asociaron á mesma abonando a cota correspondente, e anima ao resto das familias que non forman parte da ANPA a que se asocien, lembrándolles que o prazo remata o próximo 30 de novembro de 2018.

Importe cota: 13 Euros

CCC: 2080-5103-30-3000038787

Feira científica 2018-19

Para rematar coas actividades do Día da Ciencia en galego, hoxe 16 de novembro, celebramos no instituto a Feira científica "Non é maxia... é ciencia", na que colaboraron os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

A actividade foi conducida por alumnos e alumnas de ESO e Bacharelato, que explicaron os seus experimentos e proxectos a todo aquel que se achegou aos postos montados. Tamén contamos coa visita do alumnado dos colexios CEIP Igrexa e CEIP Laredo, que seguiron con moito interese as explicacións dos nosos científicos. Nova en Faro de Vigo.

Aquí tedes algunhas das imaxes da xornada:

Feira científica 1 Feira científica 2
 Feira científica 3  Feira científica 4
 Feira científica 5  Feira científica 6
 Feira científica 6  Feira científica 7
 Feira científica 8  Feira científica 9
 Feira científica 10  Feira científica 11
 Feira científica 13  Feira científica 12
CEIP Igrexa CEIP Laredo

Alumnado de APSD na Radio de Redondela

Visita Radio Redondela     Visita Radio Redondela

Seguindo coas lecturas radiofónicas da obra de Jules Verne, "Vinte mil leguas baixo dos mares" , o alumnado de 2º Modular do ciclo de APSD visitou as instalacións da Radio Municipal de Redondela, e fixo a súa aportación para intentar bater o record da "lectura radiofónica máis longa feita dunha obra literaria", iniciativa das Bibliotecas e a Radio Municipal para conmemorar o 150 aniversario da chegada do Nautilus á Enseada de San Simón.