Novas EDLG

EDLG

Certame literario Xela Arias

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega convoca o Certame Literario Xela Arias. Podes descargar as bases premendo na imaxe.

Certame de Foto-Reportaxe

O EDLG do IES de CHAPELA en colaboración cos Plans Proxecta Acompáñote no camiño e Mirando polo camiño, convoca un concurso de foto-reportaxe para fomentar o coñecemento do patrimonio histórico e natural de Chapela, desenvolvendo a creatividade a través da fotografía.

Temática: Elementos singulares do patrimonio natural e histórico do Camiño de Santiago e a súa contorna no tramo de Chapela.

O certame está dirixido a toda a comunidade educativa do IES de CHAPELA, alumnado actual ou antigas alumnas e alumnos, profesorado, persoal non docente, pais e nais.

Anímate e participa, o prazo remata o 20 de marzo!!!

DescargarDescargar as bases

Mércores con música. Curso 2019/20

Mes da Ciencia en galego

Inauguración de grafitti Xela Arias

O pasado Venres 21 de xuño inauguramos o grafitti en lembraza a Xela Arias, feito polos alumnos Xosé Álvarez de 4º ESO e Raúl de Dios de 1º BACH. Dende o centro queremos destacar a presenza de Darío Gil Arias, fillo de Xela,  ao que lle agradecemos a súas emotivas palabras.

Manuel Rivas no IES Chapela

O mércores 20 de marzo chegou Manuel Rivas a Chapela co son dunha buguina que nos mergullou no seu universo literario. Falounos das flores e das espiñas que conforman o que somos. Falou da súa familia, da súas vivencias de neno, e a través delas explicounos a función da literatura. Unha clase maxistral que permanecerá no recordo do alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato que asistiu ao acto organizado polo noso Equipo de Dinamización da Lingua Galega por iniciativa do Concello de Redondela ao que ficamos agradecidas/os.

Manuel Rivas 2 Manuel Rivas 3
Manuel Rivas 1

Feira científica 2018-19

Para rematar coas actividades do Día da Ciencia en galego, hoxe 16 de novembro, celebramos no instituto a Feira científica "Non é maxia... é ciencia", na que colaboraron os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Matemáticas, Tecnoloxía e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

A actividade foi conducida por alumnos e alumnas de ESO e Bacharelato, que explicaron os seus experimentos e proxectos a todo aquel que se achegou aos postos montados. Tamén contamos coa visita do alumnado dos colexios CEIP Igrexa e CEIP Laredo, que seguiron con moito interese as explicacións dos nosos científicos. Nova en Faro de Vigo.

Aquí tedes algunhas das imaxes da xornada:

Feira científica 1 Feira científica 2
 Feira científica 3  Feira científica 4
 Feira científica 5  Feira científica 6
 Feira científica 6  Feira científica 7
 Feira científica 8  Feira científica 9
 Feira científica 10  Feira científica 11
 Feira científica 13  Feira científica 12
CEIP Igrexa CEIP Laredo

Presentación sobre Domingo Fontán

Dentro dos actos polo Día da Ciencia en Galego, o pasado venres no vestíbulo do IES Chapela puidemos coñecer o importante traballo do xeógrafo e matemático galego Domingo Fontán grazas á interesante presentación do alumno de 2º ESO Aarón Bóveda Crespo.
Domingo Fontán, designado Científico Galego 2018 pola Real Academia das Ciencias, foi o autor en 1834 do primeiro mapa de Galicia realizado con medicións matemáticas cunha precisión extraordinaria para a época. Grazas a el Galicia contou durante moito tempo cun mapa máis preciso que o de calquera outro territorio do Estado Español.
Presentación Presentación

Mércores con música 2018