CS Educación Infantil

Información sobre o Ciclo Superior de Educación Infantil

1º Educación Infantil co ARTELIXO

O grupo de 1º de Educación Infantil participou este ano novamente en Artelixo cun xogo de mesa adaptado con probas e preguntas sobre o coidado dos nosos montes. Está exposto na entrada ao Multiusos Piñeiral do Crego. Podedes pasar a coñecelo.

1º Educacion Infantil visita o Salón do Libro

O pasado luns, 14 de marzo de 20202, as alumnas de Educación Infantil visitaron o Salón do Libro, no Pazo da Cultura de Pontevedra. Encadrada a formación no módulo de Expresión e Comunicación, o alumnado puido gozar dunha visita guiada e de tempo suficiente para visitar a multitude de mostras das diferentes editoriais, asociacións e entidades que colaboran nesta edición. Neste senso, desfrutaron da riqueza educativa que se aglutina nesta iniciativa, engadindo á súa formación múltiples estratexias e recursos didácticos.

Análise dos parques infantís de Chapela - 1º Educación Infantil

No marco do módulo Desenvolvemento Cognitivo e Motor o alumnado do Ciclo de Educación Infantil visitou as instalacións do parque infantil María Miramontes (Piñeiral do Crego) e o parque infantil da Alameda Rosalía de Castro, ambos os dous pertencentes á parroquia de Chapela.

A actividade, levada a cabo o pasado 17 de febreiro, consistiu en realizar unha análise dos recursos presentes nos mesmos para comprobar que as súas características se adaptaban aos fitos evolutivos das crianzas en función da idade recomendada polos fabricantes.

A maiores, o alumnado confeccionou un rexistro fotográfico do estado de conservación parques, os seus recursos e os arredores, así como dos medios de seguridade existentes. A finalidade do mesmo foi verificar o cumprimento da normativa vixente, traballo encadrado no módulo O Xogo Infantil e a súa Metodoloxía.

Mayte Celeiro Mallo, responsable de CaixaProinfancia, no IES de Chapela

O pasado venres, día 4 de marzo, Mayte Celeiro achegouse ao IES Chapela para compartir co alumnado do 2º curso do CFGS en Educación Infantil o traballo en prevención e protección infantil.

A charla, encadrada no módulo de IFAM, xirou en torno a dous eixos diferenciados. Por unha banda, explicouse o traballo realizado dende CaixaProinfancia, onde Mayte é coordinadora, para combater o risco social das crianzas e as súas familias. Por outra banda, afondouse nas medidas de protección da infancia en desamparo, máis concretamente no traballo realizado por Arela nas Casas de Familia e tamén nos Centros de Atención de Día.

A maiores, o alumnado puido preguntar en torno ao perfil profesional, ao desgaste emocional das persoas traballadoras, ao traballo directo coas familias, entre outras moitas cuestións.

Obradoiro de locución oral - Educación Infantil

O luns 20 de decembro, o alumnado do 1º e 2º curso de Educación Infantil do IES Chapela desfrutou dun obradoiro de locución e narración oral impartido por Damián, da empresa Solo Voz. Esta actividade contribuíu a mellorar a expresión oral do alumnado e a perfeccionar a súa capacidade de empregar a voz como ferramenta fundamental do seu futuro desempeño profesional.

Visita a FORESTA

O grupo de 2º de Educación Infantil visitou o espazo de aprendizaxe activo de Foresta, unha escola na natureza. Todas e todos percorrerron os espazos exteriores e interiores, xogaron cos materiais, fixeron preguntas e resolveron inquedanzas. Moitas grazas a Olga e a Noa por compartir connosco e acompañarnos nesta tarde de aprendizaxe!

Experimentando con laranxas e limóns

As alumnas e alumnos de 1º e 2º de Educación Infantil levaron a cabo unha actividade de experimentación con laranxas e limóns en días separados. Pero ambos os dous grupos contaron contos, falaron de emocións, déronse unha masaxe, bailaron diferentes cancións sobre o tema, fixeron zume,... e desfrutaron manipulando estes froitos en todas as súas formas, mesmo os observaron na mesa de luz e no retroproxector. Algo tan próximo e tan coñecido vivido e experimentado neste día como algo novo e inusual. PDF con máis imaxes.

Xornada de comadres na Senda da Auga

Os grupos de 1º e 2º curso do CFGS en Educación Infantil realizan unha xornada de comadres na Senda da Auga

O alumnado do 1º e 2º curso do CFGS en Educación Infantil do réxime xeral-ordinario levaron a cabo unha xornada de coñecemento mutuo e convivencia percorrendo o roteiro da Senda da Auga.

Saída Senda da Auga 1

Con anterioridade á saída, o alumnado distribuíse en parellas de comadres (unha alumna de 2º curso cunha de 1º curso) mediante un xogo de imitación.

Senda da Auga 2

Con saída ás 10:30h dende o IES Chapela, chegaron até o “Banco máis fermoso do mundo” para desfrutar das vistas da Ría de Vigo. Polo camiño puideron coñecerse, intercambiar pareceres e debater sobre a titulación.

Saída Senda da Auga 3

Antes de voltar, realizaron paradas para almorzar, hidratarse e realizar dinámicas de coñecemento.

Saída Senda da Auga 4

Sesións de relaxación CS Educación Infantil

Despois dunhas semanas moi estresantes de exámenes e traballos, o grupo de xogo modular, levou a cabo unha sesión de relaxación!! Que boa maneira de empezar a semana!! Gracias Carmen pola tua dulce voz...
Relaxación 1 Relaxación 2