Club de lectura "O berete lector"

Logo Logo

Este martes 28 de febreiro, ás 15:30 horas o club de lectura O berete lector celebrou unha nova xuntanza. Despois dunha pequena introducción ao mundo MANGA, a súa orixe e relevancia, alumnado de ESO e Bacharelato e profesorado compartimos as nosas lecturas e as reflexións sobre como o feito de ler manga axúdanos a evadirnos, a afondar no coñecemento do mundo que nos rodea, a soñar mundos mellores, a dar esperanza ou, ás veces, a afondar na tristeza; e ao fin sobre por que hoxe seguimos a ler cómics e manga, e mesmo parece que máis que nunca.Leer manga achéganos a outra cultura moi lonxana,con outra forma de estar no mundo, con outra mirada, con outra forma de expresar os sentimentos e os pensamentos, con un ritmo e un estilo diferentes de contar historias. Esta mirada enriquece a visión que temos das nosas propias entorna e cultura. A súa visión da adolescencia como un periodo positivo póde influir á hora de vivir esta etapa ou achegarnos máis a ela.

Reunión Club de lectura