Baloncesto

Na Estrada, dende o ano 1990, hai un club de baloncesto  (E.D.M Baloncesto A Estrada); polo cal pasaron e seguen pasando moitos alumnos do I.E.S Manuel García Barros. Comezou con só dúas categorías, unha de xuveniles e outra de cadetes; agora conta con diferentes categorías como son: Senior Masculina, Senior Zonal Masculino, Xuveniles, Cadete Masculino, Cadete Femenino, Infantís, Alevíns, Mini e Pre-Mini.

Os rapaces do equipo de juveniles despois dun partido

Equipo de Xuveniles do E.D.M  08-09
 Alumnos que participan   Adestrador:
  •  Diego Fernandez Brey
  • Lucas Terceiro               (ex-alumno)
  •  Ezequiel Mosquera

•  Fausto Tejo López
 Horario dos adestramentos
  •  David Otero Mato
  •  Martes de 21:00 a 22:00
  • Pablo Tosar Fragío
  •  Mércores de 19:00 a 21:00
  •  Marcos Cervela Cardona
  • Venres de 18:00 a 20:00

Participan nas ligas de baloncesto da federación arousana en ditas categorías, o seu mellor resultado foi o ano pasado quedando subcampións da copa Arousa e quintos na liga arousana de baloncesto.

Algúns deles na temporada 06-07 formaron parte dun equipo que xogou un partido contra a selección venezolana de cadetes sendo eles cadetes de primer ano como foi o caso de Pablo Tosar Fragío, Diego Fernandez Brey , Ezequiel Mosquera e German Sanmartín (este último xa non xoga) nese partido obtiveron a victoria.

(Pista do Manuel Coto Ferriro onde xogan o baloncesto)

Equipo de Cadetes Femenino do E.D.M 08-09
 Alumnas que participan  Adestrador:
  • María Casal
  Francisco Sande Docampo     (Pantxito)      (ex-alumno)
  •  Blanca Alvarez

•  Cristina Gómez

•  Monica Bamonde

•  Sara Andujar
 Os entrenamentos realizanse:
  •  Sabela Arranz
  Martes de 19:00 a 20:30
  •  María Gómez
 Xoves de 19:00 a 20:30
  •  Lara Blanco

• Valeria Camba

Este equipo feminino creouse este ano. E o primeiro ano que estas rapazas xogan o baloncesto
notandose unha gran melloría no seu xogo co paso do tempo e se seguen así pronto chegaran a un gran nivel.

Equipo Senior:

Antigos Alumnos:
Polo E.D.M pasaron multiples alumnos do IES Manuel García Barros, por exemplo, do primeiro equipo do E.D.M actual (equipo que xoga en 1 nacional) foron alumnos os seguintes xogadores como:
David Carballo, David Gonzalez Beceirol, Andrés Fernández Sanmartín, Marío Valdés Novoa,
Samuel Pernas Castro, Alberto Magariños ,Manuel Constenla, Francisco Sande Docampo, Xosé Vilariño, Oscar Chao.

Páxinas onde poder atopar a clasificación destes equipos:

Categoría senior:

Categoria senior zonal: Categoría juvenil  Categoría cadetes: